گاوصندوق

گاوصندوق دیجیتال کره ای

جستجو برای خرید گاوصندوق دیجیتال و استعلام قیمت گاوصندوق دیجیتال اثر انگشتی یکی از کارهایی است که طی سال گذشته در بین متقاضیان خرید گاوصندوق افزایش پیدا کرده است. اما چرا؟

در این مقاله به معرفی گاوصندوق دیجیتال، برندهای مختلف، قیمت صندوق های دیجیتالی و…. می پردازیم. با ما همراه باشید.

تصاویر گاوصندوق دیجیتال

در بخش زیر شما می توانید تصاویر مربوط به انواع مدل های صندوق دیجیتالی را مشاهده نمایید، با کلیک برروی هر محصول به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید و اطلاعات کامل هر یک از صندوق های دیجیتالی را مشاهده نمایید.

گاوصندوق دیجیتال

گاوصندوق دیجیتال چیست ؟

در واقع گاوصندوق دیجیتال همان گاوصندوق الکترونیکی است که بر خلاف صندوق های مکانیکی و قدیمی به جای استفاده از کلیدها و رمز های مکانیکی از قفل دیجیتال با رمزنگاری پیچیده استفاده می شود که امنیت محصول در برابر سرقت نسبت به مدل های غیر دیجیتال افزایش می دهد.

در صندوق های دیجیتالی با استفاده از الگوهای پیچیده ریاضی و یا بایومتریک، برای بازگشایی صندوق از رمزهای عددی یا اسکنر اثرانگشت و عنبیه چشم استفاده می شود.

در برخی صندوق های الکترونیکی رمز های عددی و فینگرپرینت با رمزهای مکانیکی ترکیب می شود که روی ضریب امنیت این محصولات بسیار موثر است.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید مدل های مختلف گاوصندوق دیجیتال در مدل ها و ابعاد مختلف موجود می باشد.

که شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود ویژگی های مختص به هریک از محصولات را مشاهده نمایید و همچنین می توانید جهت خرید صندوق های دیجیتالی از مشاوره کارشناسان فروشگاه طباطبایی نیز استفاده نمایید.

انواع گاوصندوق دیجیتال

در ادامه علاوه بر موارد بالا به معرفی برخی از برندها و محصولات پرتقاضا خواهیم پرداخت.

گاوصندوق دیجیتال کاوه

گاوصندوق دیجیتال کاوه یکی از محصولات شرکت گاوصندوق کاوه در دسته صندوق های الکترونیکی است که شما می توانید با مراجعه به لینک زیر لیستی از این محصولات را مشاهده کنید.

فروشگاه طباطبایی به عنوان نمایندگی اصلی شرکت کاوه در تهران گاوصندوق دیجیتالی مدل کاوه را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می دهد.

جهت استعلام قیمت گاوصندوق کاوه و آشنایی بیشتر با مدل های مختلف صندوق های دیجیتال کاوه به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

گاوصندوق دیجیتال خرم

شرکت گاوصندوق خرم نیز یکی دیگر از تولید کنندگان خوب ایرانی است که با قدمتی چند ده ساله در بازار ایران موفق بوده است.

این شرکت در کنار تولید صندوق های مکانیکی نسوز و ضد سرقت، با تحول بازار هم اکنون تولید کننده برخی از بهترین صندوق های دیجیتالی بازار نیز می باشد.

برای مشاهده لیست محصولات وارد صفحه مربوطه شود.

گاوصندوق دیجیتال گنج بان

شرکت گاوصندوق گنج بان نیز یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان ایرانی گاوصندوق دیجیتالی است.

این شرکت نیز هم گام با نیاز بازار، تولید کننده بهترین صندوق های دیجیتالی است.

گنج بان در کنار تولید صندوق های نسوز و ضد سرقت، تولید کننده گاوصندوق دکوراتیو امن نیز می باشد.

گاوصندوق دیجیتال کره ای

یکی دیگر از مدل های صندوق های دیجیتالی، صندوق های دیجیتالی کره ای هستند. از صندوق های دیجیتالی کره ای موجو در بازار می توان به گاوصندوق نیکا، بامیل، لوسل و ایگل اشاره کرد.

جهت استعلام قیمت صندوق های دیجیتالی کره‌ای، بخصوص گاوصندوق بامیل و گاوصندوق لوسل می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید. ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ – ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

گاوصندوق دیجیتال ژاپنی

این مدل محصولات یکی از پرطرفدارترین مدل های صندوق های دیجیتال محسوب می شود.

صندوق های مانند گاوصندوق آیکو مدل دیجیتال به دلیل کیفیت بالایی که در طراحی و ابعاد آن ها در نظر گرفته شده است بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

جهت مشاهده محصولات مربوط به صندوق های دیجیتال ژاپنی و safebox آیکو می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

گاوصندوق دیجیتال خانگی

امروزه با توجه به بالارفتن آمار سرقت در بسیاری از منازل، یکی از محصولاتی که در جلوگیری از سرقت اسناد و مدارک و اموال شخصی شما بسیار می‌تواند موثر باشد، استفاده از گاوصندوق خانگی است.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک صندوق ایمن و ضد سرقت را برای منزل خود دارید با مراجعه به صفحه گاوصندوق خانگی مدل های مختلف صندوق های دیجیتال خانگی را در این صفحه مشاهده نمایید.

گاوصندوق دیجیتال اداری

طراحی این مدل از محصولات به گونه ای است که برای استفاده در اداره جات و سازمان های مختلف قابل استفاده می باشد.

گاوصندوق دیجیتال اثر انگشتی

در صورتیکه شما هم اسناد و مدارک بسیار مهمی را در منزل و یا محل کار خود نگهداری می کنید پیشنهاد ما به شما این است که با استفاده از صندوق های دیجیتالی اثر انگشتی این امر را برای خود محقق سازید.

از ویژگی‌های بارز گاوصندوق اثر انگشتی این است که این محصولات دارای امنیت بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل های صندوق های دیجیتالی معمولی هستند، و جهت نگهداری از اشیای با ارزش مانند طلا و جواهر پول نقد و یا دلار کارشناسان safebox استفاده از صندوق های دیجیتال اثر انگشتی را به شما پیشنهاد می کنند.

گاوصندوق دیجیتال هتلی

گاوصندوق دیجیتالی هتلی یکی از پر مصرف ترین محصولات برای هتل های لوکس است.

چرا که این هتل ها به مشتریان خود بسیار اهمیت داده و حفظ امنیت اموال و مدارک آنها طی ایام اقامت در هتل بسیار مهم است، برای خرید بهترین گاوصندوق هتلی با ما تماس بگیرید.

گاوصندوق دیجیتال سدید

گاوصندوق سدید با برند تجاری سدید به معنای سخت، محکم و استوار در سال ۱۳۹۵ توسط شرکت فناوران ایمن گستر سدید کار خود را در زمینه طراحی و تولید محصولات ایمنی آغاز کرده ویکی از تولید کنندگان خوب صندو قهای دیجیتالی است.

اگر قصد دارید safebox سدید خریداری کنید، ارازن ترین قیمت صندوق الکترونیکی سدید کاوه را از ما بخواهید. در ادامه به معرفی این دسته محصولات و مدل های آن خواهیم پرداخت.

ما عرضه کننده بهترین گاوصندوق های خارجی و ایرانی در انواع مدل های خانگی، هتلی، شرکتی، بانکی و… هستیم.

گاوصندوق دیجیتال سایروس

صندوق های دیجیتال شرکت سایروس در سایز بندی های مختلف و رنگ بندی های متنوع در بازار عرضه می شوند.

جهت مشاهده محصولات شرکت سایروس شما می توانید به صفحه گاوصندوق سایروس مراجعه نمایید.

گاوصندوق دیجیتال گنجینه

در این جا قصد داریم یکی دیگر شرکت شرکت های با سابقه ایرانی در زمینه تولید انواع صندوق های دیجیتالی را به شما معرفی کنیم.

شرکت گاوصندوق گنجینه مهر پارس تمامی محصولات خود از جمله صندوق دیجیتالی گنجینه را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش در اختیار شما مشتریان قرار می دهد.

گاوصندوق دیجیتال آرکا

شرکت گاوصندوق آرکا هم یکی دیگر از شرکت های ایرانی تولید کننده انواع صندوق های دیجیتالی در سایز بزرگ و کوچک است.

این شرکت علاوه بر تولید صندوق های دیجیتالی، محصولات دیگری را نیز با ضریب امنیت بالاتر با قابلیت های هوشمند نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

گاوصندوق دیجیتال کوچک

یکی از مزایای ویژه و منحصر به فرد صندوق های دیجیتال کوچک این است که شما می توانید در جاهای مختلفی این مدل از گاوصندوق دیجیتال را جاساز نمایید.

به عنوان مثال در قسمت های مانند کمد دیواری می‌توان فضایی را برای این مدل از محصولات در نظر گرفت.

گاوصندوق دیجیتالی بزرگ

همانطور که گفته شد، مزیت اصلی گاوصندوق دیجیتال نسبت به صندوق های معمولی، استفاده از قفل‌ هایی با رمزنگاری‌ های پیچیده است.

این ویژگی باعث امنیت بیشتر آن‌ ها نسبت به صندوق‌ های مکانیکی در برابر سرقت می‌شود.

در safe box دیجیتال دیگر نگرانی از بابت فراموشی رمز عبور یا گم کردن و شکستن کلید گاوصندوق وجود ندارد و با یک رمز عددی الکترونیکی یا حتی اسکن اثرانگشت می توانید قفل را باز کنید.

همچنین مزیت گاوصندوق دیجیتالی بزرگ نسبت به کوچک، امنیت بیشتر در سرقت و حمل و نقل مشکل تر آن می باشد. برای خرید گاوصندوق خانگی سنگین با ما تماس بگیرد.

گاوصندوق دیجیتال دیواری

صندوق های دیواری یکی از انواع محصولات است که مشتریان خاص خودشان را دارند.

این نوع  از safe box ها برای افرادی که قصد نگهداری طلا و جواهرات و نقدینگی زیادی دارند توصیه نمی شود.

اما اگر صرفا به دنبال یک فضای امن برای نگهداری مدارک شخصی مانند شناسنامه و کارت ملی و … هستید گاوصندوق دیجیتال دیواری انتخاب مناسبی هستند.

گاوصندوق دیجیتال دیپلمات

گاوصندوق دیپلمات (Diplomat) نیز شرکتی کره ای، واقع در شهر بوسان است که از سال 1982 کار خود را در زمینه تولید صندوق های دیجیتالی آغاز کرده است.

اعتبار و شهرت گاوصندوق دیجیتال دیپلمات در عرصه بین المللی بسیار است و به عنوان نامی قابل اعتماد در صنعت ساخت گاوصندوق شناخته می شود.

safe box دیپلمات با قفل های دیجیتالی الکترونیکی در برابر حرارت فراوان مقاوم است و از طرف شرکت های معتبری چون SP،UL ،Ghost و KS آزمایش پس داده و تایید شده است.

قیمت گاوصندوق دیجیتال

قیمت های در نظر گرفته شده برای صندوق های دیجیتالی با توجه به ویژگی های مختص به هر محصول می تواند متغیر باشد.

اما از آن جا که فروشگاه safe box طباطبایی یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه انواع صندوق های ایرانی و خارجی در تهران است، مقرون به صرفه ترین قیمت گاوصندوق دیجیتال را به شما ارائه می دهد.

پس در صورتی که قصد خرید گاوصندوق ارزان را دارید حتما در یک وقت مناسب سری به ما بزنید.

شما می توانید جهت استعلام قیمت صندوق های دیجیتالی از طریق لینک زیر با کارشناسان فروشگاه طباطبایی ارتباط برقرار نمایید‌.

فیلم گاوصندوق دیجیتال

در بخش زیر می‌توانید فیلم مربوط به صندوق های دیجیتالی را که همکاران ما برای شما تهیه کردن را مشاهده نمایید و اگر امکان مراجعه حضوری به فروشگاه طباطبایی را ندارید با مشاهده فیلم زیر و تصاویر محصولات و اطلاعات لازم را در مورد محصول فوق کسب نمایید.

امنیت گاوصندوق دیجیتالی

به جرأت می‌توان گفت که صندوق های دیجیتالی جزو امن‌ترین محصولات خانگی و اداری محسوب می شوند.

مخصوصا صندوق های مدل اثر انگشتی که دارای امنیت بالایی هستند، و قفل گاوصندوق اثر انگشتی با ویژگی های خاصی طراحی شده است.

یکی از مزایای ویژه‌ای محصولات که باعث امنیت بالای آنها شده است این است که اگر چند بار رمز اشتباه وارد شود safe box قفل می‌شود و دیگر نمی‌توان آن را باز کرد، البته اگر این مشکل برای شما پیش آمد می توانید مقاله روش باز كردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال را مطالعه نمایید.

برای مطالعه »

تغییر رمز دیجیتال گاوصندوق

برای انجام این کار شما باید درجه رمز safe box را به سمت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید

و با فشار دادن دکمه تایید رمز مورد نظر خود را وارد نمایید اما بهترین راه ممکن برای این که هیچ وقت رمز محصول خود را فراموش نکنید

این است که حتما این رمز را در تلفن همراه و یک جایی مثل یک دفترچه تلفن یادداشت کنید تا دیگر هیچ موقع آن را فراموش نکنید

رمز دیجیتال محصولات از ابتدا آن رمزی است که توسط کارخانه سازنده بر روی آن درج شده است

که در زمانی که مشتری صندوق دیجیتال را خریداری می کند این رمز به مشتری ارائه می شود

فروشگاه های فروش صندوق های دیجیتالی موظف هستند در زمان فروش محصولات خود نحوه تغییر رمز safe box را به مشتریان خود آموزش دهند

و در صورتی که رمز صندوق دیجیتالی نیز به هم ریخت، فروشگاه های صندوق های دیجیتالی موظف هستند آموزش نحوه تغییر رمز محصولات و همچنین آموزش تعمیر قفل صندوق های دیجیتالی را به مشتریان ارائه دهد.

البته خود مشتری نیز باید مراقب باشد که در اثر سهل انگاری به قفل و رمز صندوق دیجیتالی آسیبی وارد نکند.

برای مطالعه » گاوصندوق مخفی

نحوه تغییر رمز گاوصندوق دیجیتالی

برای تغییر رمز صندوق دیجیتالی ابتدا باید رمز safe box را در حالت باز قرار داده سپس آن را چهار دور کامل در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید به طوری که چهار بار از روی رمز پیش فرض اصلی safe box عبور کنید و دوباره روی رمز قبلی بایستید.

در حالی که درب محصول باز است کلید رمز را از پشت درب رد کنید و ۹۰ درجه در خلاف عقربه های ساعت بچرخانید.

سپس باید اقدام به در نظر گرفتن رمز جدید برای صندوق دیجیتالی نمایید و پس از انتخاب رمز می توانید یک بار درب صندوق دیجیتالی را باز کرده و دوباره آن را ببندید رمز صندوق دیجیتالی و شما تغییر پیدا کرده است.

البته توضیحات ارائه شده در مورد تغییر رمز صندوق دیجیتالی در حالتی است که که شما بخواهید به صورت معمولی رمز صندوق دیجیتالی خود را تغییر دهید و همانطور که در قسمت های قبلی به موضوع پرداختیم.

در صورتیکه افرادی که با کارکرد safe box دیجیتالی آشنا نیستن رمز صندوق دیجیتالی شما را به هم بریزند شما برای تغییر دادن رمز صندوق دیجیتالی و به مشکل بر می خورید و حتما نیاز است که برای حل مشکل با یک کارشناس مجرب تماس گرفته و از آن در این زمینه کمک بگیرید.

و در نهایت توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورتی که با کار کردن با صندوق های دیجیتالی و تنظیمات قفل آن آشنا نیستید به هیچ عنوان به صورت سرخود اقدام به باز کردن درب گاوصندوق نکنید چرا که اگر این اقدام شما منجر به خرابی قفل صندوق دیجیتالی شود هزینه گزافی را بابت خرید قفل صندوق دیجیتالی روی دست شما خواهد گذاشت.

اگر در هر مرحله از تغییر رمز صندوق دیجیتالی، موفق به باز کردن درب صندوق دیجیتالی نشدید، حتما برای اطلاعات بیشتر مقاله باز کردن گاوصندوق قدیمی را مطالعه کنید.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق دیجیتال

گاوصندوق دیجیتال چیست ؟

در واقع گاوصندوق دیجیتال همان گاوصندوق الکترونیکی است که برخلاف گاوصندوق های مکانیکی و قدیمی به جای استفاده از کلید و رمز مکانیکی از قفل دیجیتال با رمز نگاری پیچیده استفاده می کند.

قیمت گاوصندوق دیجیتال ؟

جهت استعلام قیمت گاوصندوق دیجیتال به لینک بالا مراجعه نمایید.

انواع گاوصندوق دیجیتال کدامند ؟

گاوصندوق دیجیتال کاوه، گاو صندوق دیجیتالی خرم، گاو صندوق دیجیتالی گنج بان، گاوصندوق دیجیتال کره ای، گاوصندوق دیجیتال ژاپنی، گاوصندوق دیجیتال خانگی، گاوصندوق دیجیتال اداری، گاوصندوق دیجیتال اثر انگشتی، گاوصندوق دیجیتالی هتلی، گاوصندوق دیجیتالی سدید، گاوصندوق دیجیتال کوچک، گاوصندوق دیجیتالی بزرگ، گاوصندوق دیجیتال دیواری و غیره

نمایندگی گاوصندوق دیجیتال در تهران ؟

فروشگاه طباطبایی نمایندگی اصلی فروش و عرضه صندوق دیجیتالی در ابعاد کوچک و بزرگ، و با رنگبندی های متنوع برای مصارف خانگی و اداری است.

جهت برقراری ارتباط با نمایندگی safe box دیجیتالی شما می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس بگیرید.

نحوه خرید گاوصندوق دیجیتال ؟

برای خرید صندوق های دیجیتالی شما می توانید با مراجعه به وب سایت safekaveh.com این محصول را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

و یا با مراجعه حضوری در دفتر فروشگاه طباطبایی نمایندگی اصلی صندوق دیجیتالی در تهران به آدرس:

تهران، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳.

و همچنین » تهران، میدان قیام بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ به صورت مراجعه حضوری انواع مدل های صندوق دیجیتالی را خریداری نمایند.

از طریق لینک شبکه های اجتماعی درج شده در وب سایت نظیر واتساپ، تلگرام، فیس بوک و غیره نیز می توانید این محصول را سفارش دهید.

گارانتی گاوصندوق دیجیتال ؟

فروشگاه طباطبایی برای تمامی محصولات خود از جمله گاوصندوق دیجیتال 5 سال گارانتی به همراه خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است.

که این برگه ضمانت نامه در زمان خرید محصول به مشتریان ارائه می شود، تا پس از خرید صندوق های دیجیتالی بتوانند از خدمات گارانتی آن نیز استفاده نمایند.

منبع :

safekaveh.com/گاوصندوق-دیجیتال/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا