آموزش

کرم ترمیم کننده بعد از بلفاروپلاستی

با بالا رفتن سن تغییراتی در چهره ما انسان ها ایجاد می گردد که در واقع هیچکس از این تغیرات خوشش نمی آید هر چقدر که سن بالاتر می رود خاصیت جوانی پوست از بین میرود و پوست افتاده و چروک می گردد یکی از این تغیرات ایجاد برامدگی یا افتادی زیر پلک چشم است کخ به وسیله عمل جراحی بلفاروپلاستی درمان میشود.

بلفاروپلاستی چیست؟

همانطور که گفته شد با بالا رفتن سن چربی‌های مازاد در بالا و پایین پلک جمع می گردد که موجب افتادگی پلک یا برآمدگی آن می گردد عمل بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که پف زیر و بالای چشم ها را از بین میبرد.

عمل بلفاروپلاستی

در عمل بلفاروپلاستی یک برش زیر پوست پلک ایجاد می شود و چربی های اضافه آن را خارج میکنند البته ممکن است با توجه به شرایط بیمار که چه نوع افتادگی پلکی دارد این برش بالا یا پایین پلک ایجاد گردد.

بعد از عمل جراحی ۲ الی ۳ هفته طول می کشد تا زخم ناشی از جراحی ترمیم گردد.

اسکار های بجامانده بعداز عمل بلفاروپلاستی

در بعضی مواقع زخم عمل جراحی تبدیل به اسکار میگردد برای اینکه اسکارهای به جا مانده از عمل جراحی را ترمیم کنید باید از ژل سیلیکونی رژواسیل استفاده کنید

مزایای استفاده از ژل سیلیکونی

این ژل در کاهش تکثیر بی رویه کلاژن کمک بسیاری می‌کند که در نهایت منجر به بهبود زخم عمل بلفاروپلاستی میگردد ژل بدون رنگ و بو است و بلافاصله بعد از عمل به ناحیه اسکار جذب پوست می گردد این محصول یکی از بهترین روش ها برای ریکاوری جراحی بلفاروپلاستی تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا