وکالت

مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی تهران

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته در تهران

اگر به دنبال مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته در تهران هستید، حتما از خدمات وب سایت وکالت تهران استفاده کنید. ما بهترین مشاوره حقوقی تلفنی در تهران هستیم. 02188939832 – 09127654109

از آنجا که همه مقررات همیشه در متون قانونی موجود نمی باشند و بیشتر این قواعد در عرف قضایی اجتماع و در رویه های مراجع و سازمان ها شکل می گیرد و ایجاد می شـود، نداشتن اطلاع از این مـوارد نیز شانس دارد روند احقاق حقوق اشخاص جامعه را از سرعت کم کند.

برای درستی به لیست وکلای تهران وارد وب سایت vekalatetehran.com  شوید.

روش های مشاوره حقوقی

گروه وکلای وکالت تهران بهترین وکلا را به شما معرفی می نماید و راه های مختلفی را جهت ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مراجعین خود فراهم آورده است تا اشخاص بتوانند با توجه به اوضاع و احوال و شرایط خود بهترین راه را جهت ارتباط با وکیل انتخاب کرده و از خدمات مناسب خود استفاده نمایند. راه های دریافت مشاوره حقوقی در وکالت تهران عبارت است از:

مشاوره تلفنی

آسان ترین راه برای دریافت مشاوره حقوقی در وکالت تهران مشاوره تلفنی است. شما می توانید با وکالت تهران تماس بگیرید و به وکیل متخصص متصل شوید و مشاوره رایگان حقوقی دریافت نمایید.

روند دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در وکالت تهران به این صورت است که به محض تماس با وکالت تهران به کارشناسان حقوقی دفتر متصل خواهید شد. این کارشناسان با گوش کردن به موضوع سوال، شما را به وکیل متخصص موضوع متصل خواهند نمود و شما می توانید سوال کامل خود را با وکیل درمیان بگذارید و بهترین پاسخ را به سوالات خود دریافت کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی در چه زمینه های می باشد

  • مشاوره در زمینه های کیفری ( خیانت در امانت ، فروش مال غیر و….)
  • مشاوره در زمینه های حقوقی و خانواده
  • مشاوره در زمینه کلاهبرداری
  • مشاوره تخصصی در زمینه اداره کار و دیوان عدالت اداری. برای دریافت مشاوره رایگان با وکیل اداره کار همین حالا تماس بگیرید.
  • مشاوره برای تنظیم قرارداد و دادخواست و شکواییه
  • امکان صحبت با وکیل در زمینه های معافیت و حذف نام

در تمام موارد فوق می توانید مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته در تهران دریافت کنید. همین حالا با ما تماس بگیرید. 02188939832 – 09127654109

مشاوره حقوقی تلفنی برای چه کسانی مناسب است؟

  • اگر مشکل شما در حد یک سؤال معمولی است.
  • اگر راه شما دور است.
  • اگر مراجعه حضوری به دفتر مشاوره برای شما سخت است
  • اگر میخواهید از هزینه ها و مراحل اجرا قانونی پرونده خود آگاهی یابید

به طور معمول برای طی هر پرونده حقوقی، قبل از اجرا مشاوره های حضوری نیاز به یک یا چند مرتبه مشاوره حقوقی تلفنی است. طی مشاوره حقوقی تلفنی رایگان، می توانید آغاز به طور کامل از مراحل پرونده خود مطلعه شوید.

مزایای مشاوره حقوقی از طریق تلفن

  • گذاشتن وقت کمتر برای رفت و آمد در این مسیرهای شلوغ تهران
  • امکان صحبت کردن با هر وکیل در دپارتمان مخصوص خود
  • دارای هزینه های کمتر نسبت به مشاوره حقوقی حضوری
  • امکان گرفتن صحبت با وکیل هر زمانی که شما نیاز دارید.
  • مشاوره حقوقی تلفنی به صورت شبانه روزی است و…

مشاوره آنلاین

در سالهای اخیر به دلیل گسترش ابزارهای آنلاین و استفاده زیاد مردم از نرم افزارهای ارتباط  آنلاین گرایش مردم به استفاده از روش های جایگزین مراجعه حضوری بسیار بیشتر از قبل شده است. شیوع ویروس کرونا نیز یکی از دلایلی است که باعث شده مردم بیشتر مشتاق به دریافت خدمات آنلاین باشند.

همچنین افرادی که خارج از تهران هستند و جهت دریافت مشاوره امکان حضور در دفتر وکالت تهران حضور یابند نیز می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته از خدمات مشاوره آنلاین دفتر وکالت تهران استفاده کنند. برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید به ۲ صورت اقدام نمایید.

جلسه آنلاین مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

برگزاری جلسه آنلاین مشاوره با وکیل پایه یگ دادگستری متخصص یکی از مهم ترین خدمات گروه وکالت تهران می باشد. برای برگزاری جلسه مشاوره آنلاین می توانید به شماره تلفن « 02188939832 – 09127654109 » تماس حاصل فرمایید و وقت مشاوره حقوقی آنلاین از طریق واتساپ با وکیل پایه دادگستری متخصص رزرو نمایید.

چنانچه در روزهای تعطیل و خارج از ساعت اداری نیاز به مشاوره آنلاین داشته باشید می توانید به شماره واتساپ  وکالت تهران  پیام بدهید و وقت مشاوره آنلاین خود را رزرو نمایید. باید دقت داشته باشید که جلسه مشاوره آنلاین در گروه وکالت تهران رایگان نیست و مانند مشاوره حضوری مستلزم پرداخت هزینه است.

چت آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری

یکی دیگر از راه های مشاوره آنلاین در وکالت تهران، مشاوره رایگان حقوقی با چت در واتساپ است. می توانید به واتساپ پیام بدهید و سوال خود را مطرح کنید. می توانید از طریق همین شماره واتساپ مدارک خود را ارسال نمایید تا وکیل مشاور شما بتواند راهنمایی بهتری را در اختیار شما قرار دهد. در این روش می توانید سوالات خود را تایپ کرده و یا حتی در قالب VOICE  مطرح نمایید و پاسخ مقتضی را از وکیل متخصص موضوع خود دریافت نمایید.

مشاوره حضوری

بهترین راه مشاوره قطعا مشاوره حقوقی حضوری است. گروه وکلای وکالت تهران در تهران و در محله سعادت آباد واقع شده است.  برای مراجعه حضوری به دفتر وکالت تهران و ملاقات با وکیل متخصص می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

تهران ، بالاتر از میدان فردوسی ، خیابان سمیه ، بعد از تقاطع خیابان قرنی و خیابان سمیه ، روبروی مجتمع قضایی شهید بهشتی ، پلاک ۲۲۰ ، طبقه ۴ ، واحد ۷

برای رزرو وقت مشاوره حضوری بهتر است ابتدا با دفتر گروه وکلای وکالت تهران تماس بگیرید یا به شماره واتساپ دفتر پیام دهید و وقت مراجعه حضوری و مشاوره حقوقی حضوری خود را رزرو نمایید. مراجعه حضوری امتیازات فراوانی برای مراجعین دارد.

  • مواجهه حضوری با وکیل
  • بررسی دقیق مدارک
  • مشاوره کامل و پاسخگویی به همه سوالات
  • امکان پذیرش پرونده توسط وکیل

مشاور حقوقی کیست

مشاور حقوقی شخصی است که در رشته حقوق تحصیل کرده و با مطالعه و تجربه تسلط نسبی بر قوانین و مقررات و رویه دادگاه ها پیدا کرده است. اشخاص مختلفی در در این حوزه فعالیت می کنند و مدعی هستند که مشاور حقوقی هستند. دانشجویان و فارغ التحصیلان حقوق، کارآموزان وکالت، کارمندان دادگستری ها و دادگاه ها، قضات بازنشسته و حتی کارچاق کن ها و…

بهترین مشاور قطعا یک وکیل پایه یک دادگستری است که علاوه بر تسط بر قوانین و مقررات و روند پیش برد یک پرونده در دادگاه ها و مراجع قضایی سالیان متمادی در این حوزه فعالیت داشته و تجربه بسیار خوبی برای ارائه مشاوره حقوقی دارد.

حال چگونه باید یک وکیل دادگستری متخصص برای مشاوره حقوقی پیدا کنیم؟

بهترین راه برای یافتن یک وکیل دادگستری متخصص و با تجربه تماس با یک موسسه حقوقی یا گروه وکلای معتبر و با سابقه است. در این حالت شما ابتدا با منشی گروه مکالمه خواهید داشت و منشی با شنیدن موضوع پرونده، شما را به وکیل متخصص جهت ارائه مشاوره حقوقی رایگان ارجاع خواهد داد.

گروه وکلای وکالت تهران بهترین وکلای تهران و کرج را گرد هم آورده است تا به شما مراجعین عزیز خدمات خوب و بی نقص حقوقی ارائه نماید.

مشاوره رایگان تلفنی با وکیل
مشاوره رایگان تلفنی با وکیل

مشاوره رایگان تلفنی با وکیل

با توجه به مشکلات روز افزون و مباحث حقوقی برای پیشبرد درست و صحیح اکثر کارها نیاز به سوال از وکیل وجود خواهد داشت. در اکثر موارد امور مشاوره ای اشخاص در حد یکی دو سوال کلی است که شاید برای یک شخص حقوق دان به نظر ساده آید ولی برای شخص عادی که اطلاعات کامل و دقیقی از قوانین ندارد، میتواند بسیار حائز اهمیت باشد. از این رو قسمت مشاوره رایگان با وکیل را در سایت راه اندازی کردیم تا با مراجعه به این بخش از این خدمات ما به صورت رایگان استفاده فرمایید.

 فقط ذکر این نکته ضروری است که مشاوره رایگان با وکیل در حد چند دقیقه کوتاه و به صورت محدود می باشد. در صورت نیاز به مشاوره دقیق تر با جزییات بیشتر که مسلما زمان بیشتری نیاز خواهد داشت ، لطفا با بخش پشتیبانی و منشی دفتر هماهنگ کرده تا وکلای مجرب در حوزه کاری مورد نیاز شما معرفی گردد. 02188939832 – 09127654109

نحوه ارائه خدمات مشاوره وکالت تلفنی

ممکن است شما هم مانند بسیاری از شهروندان محترم در تهران و کرج به دنبال مشاوره وکالت تلفنی برای انتخاب فرد متخصص می باشید که در موضوع پرونده شما سابقه کاری زیادی داشته باشد و توانسته باشد در پرونده های مشابه حقوق موکلین خود را به خوبی با دفاع کامل از آن ها در پرونده گرفته باشد.

در این صورت خدمات مشاوره وکالت تلفنی با استفاده از چند خط اختصاصی در موسسه حقوقی تهران وکیل صورت می پذیرد و این خطوط به خصوص در ساعات اداری آماده هستند تا ضمن ارائه مشاوره های لازم شما را به بهترین وکیل متخصص و یا وکیل تضمینی در تهران که امکان قبول وکالت شما را خواهد داشت معرفی کنیم.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل چه ثمرات و نتایجی خواهد داشت ؟

بهره بردن از دانش و علم وکیل که به تمام قوانین و مقررات تسلط دارد همیشه برای خانواده‌ها و شرکت ها راهگشا و چراغ راه بوده و هست. با مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی می‌توانید بدون هزینه و یا با حداقل هزینه بهترین تصمیم گیری ها را انجام دهید و به سمت هدف خود حرکت کنید.

اطلاعات حقوقی که از این مسیر بدست می‌آورید معتبر و صحیح است و مسیرساز برای شما .خیلی از مواقع می‌توانید قبل از اینکه دچار مشکل و یا خطا شوید و به اصطلاح در چاه بیافتید از آن پیشگیری کنید که این امر باعث می‌شود از هزینه های زیاد دادرسی و دعاوی خلاصی یابید اما گاهی اوقات به جهت اینکه اشخاص قبل از هر اقدام با وکیل مشاوره حقوقی تلفنی رایگان نمی‌گیرند دچار مشکلات و دعاوی سنگین حقوقی می‌شوند که حتماً باید رسیدگی به مشکلشان را با وکیل در میان بگذارند تا با مشاوره حقوقی بهترین وکیل تهران راهکار ها را پیش رویشان قرار دهد. خیلی مواقع می‌توان از ورود به مشکل رهایی یافت تنها با پیش گیری و مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل مجرب.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل دادگستری در تهران
مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل دادگستری در تهران

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با وکیل دادگستری در تهران

مشاور حقوقی تلفنی رایگان و وکیل دادگستری به جهت اینکه با تمامی قوانین و تغییرات مقررات و رویه های قضایی و طرح شکایت و یا رسیدگی به آن در دادسرا و دادگاه و غیره و آرای وحدت رویه تسط کامل دارد لذا می‌تواند همیار و کمک رسان خوبی برای افراد و شرکت های تجاری و سازمانها باشد تا راهکارهای اصولی و مطمئن حقوقی و قانونی را به آن‌ها بدهد تا در آینده دچار مشکل نشوند.

مشاوره حقوقی در زمینه‌های امور ثبت شرکت ها و دعاوی مالکیت فرکی محصولات تغییرات و صورت جلسات و همچنین قراردادهای داخلی و بین الملل و دعاوی شرکتها از جمله وصول مطالبات و مسایل مربوط به چک بلامحل و سفته و قراردادهای کار و تأمین اجتماعی و دعاوی کارگر و کارفرما و انجام امور مربوط به مناقصات و مزایده توسط وکیل پایه یک دادگستری از امور مهم و اساسی یک شرکت و یا سازمان می‌باشد که راهگشای خوبی برای آن خواهد بود.

مشاوره حقوقی خانواده

امور مربوط به خانواده تقریبا پر تعدادترین پرونده های دادگستری هستند. به خصوص در سالهای اخیر میزان اختلافات خانوادگی به شدت افزایش یافته است. به نخوی که گفته می شود تقریبا از هر ۳ ازدواج یک مورد به طلاق ختم می شود. مسائل خانواده علی رغم اینکه ظاهر ساده ای دارند و بیشتر افراد فکر می کنند خود می توانند در دادگاه های خانواده وارد عمل شوند . این تصور اشتباه است و بارها مشاهده شده است که افراد بدون داشتن اطلاعات درست در زمینه قوانین و مقررات خانواده متحمل ضررهای جبران ناپذیری شده اند.

در رابطه با اموری مثل طلاق، طلاق توافقی، مطالبه مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت، حضانت فرزندان، ممنوع الخروجی همسر یا فرزندان، الزام به تمکین، اثبات یا نفی نسب و… می توانید به وکیل خانواده مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با بهترین وکیل خانواده تهران تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی کیفری

امور کیفری اموری هستند که با جرم و جنایت و مجازات سر و کار دارند. همین امر حساسیت این موضوعات را تشدید می نماید. تصور کنید به دلیل عدم اطلاع صحیح از قوانین و روند دادگاه ها به حبس محکوم شوید. وکیل کیفری متخصص می تواند از بروز هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی برای شما جلوگیری نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با بهترین وکیل کیفری تهران تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی چک

چک همیشه از مسائل و مطالبات معمول مردم در دادگاه ها بوده است. به خصوص از ابتدای سال ۱۴۰۰ که چک ها صیادی وارد معاملات مردم شدند بی اطلاعی مردم از قوانین و مقررات چک بیشتر از گذشته خود را نشان داد و باعث ایجاد مشکلات متعددی برای مردم شد. مشاوره حقوقی چک، مطالبه وجه، گواهی عدم پرداخت، صدور چک پرداخت نشدنی، جلب به دلیل صدور چک بلا محل، مطالبه حقوقی یا کیفری چک و یا استفاده از اجرائیه ثبت برای مطالبه وجه چک از مسائلی است که برای اطلاع از آنها می توانید با وکیل چک برگشتی صحبت کنید.

مشاوره حقوقی اداره کار

رابطه کارگر و کارفرما همیشه جزو روابط پر چالش است که هموار منشاء دعاوی متعدد حقوقی و کیفری می باشد. شکایت کارگر از کارفرما بابت مطالبه حقوق و مزایا، عیدی، سنوات، بیمه تامین اجتماعی، حوادث ناشی از کار، انواع مرخصی و… معمولا در اداره کار مطرح می شوند

مشاوره حقوقی وصول مطالبات

وصول مطالبات به معنای دریافت و وصول طلب از بدهکار می باشد. این بدهی می تواند به صورت های مختلفی از جمله قرض، رهن، قرارداد، چک، سفته، برات و… باشد. وکیل وصول مطالبات وکیلی است که راهکارهای مختلف قانونی را برای به دریافت مطالبات موکل به کار می گیرد.

مشاوره تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد یکی از فنی ترین مطائل حقوقی است که حتی بسیاری از وکلا نیز در آن تخصص لازم را ندارند. تنظیم قرارداد تخصصی است که با مطالعه فراوان و تجربه سالیان و تنظیم قراردادهای متعدد کسب می شود. لذا باید با وکیل قرارداد برای این امور مشورت نمود.

مشاوره حقوقی انحصار وراثت

ارث، وصیت، تقسیم ترکه، مهر و موم ترکه، وصیت و…. از مسائل مهمی است که معمولا خانواده ها بعد از فوت یکی از عزیزانشان با آن برخورد می کنند و مشکلات عدیده ای را می تواند برای افراد ایجاد نماید. ممکن است اقدام بدون مشاوره دقیق و عدم اطلاع از قوانین و مقررات علاوه بر ایجاد خسارات متعدد و صرف زمان و انرژی زیاد موجب از دست رفتن اموال و یا عدم امکان بهره برداری از ترکه متوفی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا خواندن مقاله قانون ارث در ایران وهمچنین استفاده از مشاوره وکیل ثبتی پیشنهاد می شود.

مشاوره حقوقی مالیاتی

مالیات همیشه برای مردم و به خصوص صاحبان کسب و کارها چالش آفرین بوده است. بارها شده است که تشخیص اشتباه درآمد یم مؤدی مالیاتی موجب خسارت جبران ناپذیر به یک کسب و کار و یا اتمام فعالیت آن و یا حتی ممنوع الخروجی و حبس بدهکار مالیاتی شده است.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته در تهران

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته در تهران همین حالا تماس بگیرید. 02188939832 – 09127654109

مرکز مشاوره حقوقی تلفنی تهران

وکالت تهران مرکز مشاوره حقوقی تلفنی برای رفاه حال شما عزیزان فراهم نموده است که می توانید در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با آن تماس بگیرید و مشاوره حقوقی تخصصی از وکلای پایه یک دادگستری دریافت نمایید. وکالت تهران بهترین وکلای متخصص را گرد هم آورده و به نحوی برنامه ریزی نموده که در هر ساعت از شبانه روز بتوانید با وکیل متخصص موضوع، ارتباط داشته باشید.

مشاوره حقوقی شبانه روزی

با توجه به اهمیت موضوع میتوان از مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته شبانه روزی بهره مند گردید بدیهی است در این موارد فوریت امر اقتضا می نماید حتی در روز های تعطیل از مشاوره حقوقی وکیل دادگستری استفاده نمود. مشاوره حقوقی می تواند به عنوان راهکاری موقتی در جهت حل مشکل و یا تسریع در روند انجام اقدامات صورت گرفته و مشاور راهکارهایی را پیشنهاد نماید ولی باید توجه داشت بهترین اقدام برای اخذ تصمیم صحیح و قانونی بهره‌مندی از مشاوره حقوقی حضوری و یا آنلاین است.

مجموعه حقوقی ما به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته پاسخگویی سوالات و مشکلات حقوقی شما می باشد اما باید توجه کنیم در خصوص موضوعات کم اهمیت و یا مواردی که فوریتی در آن وجود ندارد و نیاز به برقراری تماس در ایام تعطیل نبوده بهتر آن است که مدارک خود را در اولین روز کاری برای تصمیم گیری صحیح به وکیل پایه یک دادگستری ارائه نماید.

هدف از امکان مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته شبانه روزی آن است که افرادی که به صورت فوری به علت مشکلات حقوقی ناخواسته نیاز به مشاوره دارند ، از این خدمات بهره مند شوند و از تضییع حقوق خود جلوگیری نمایند.

مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته

مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته یکی دیگر از موارد پرکاربرد در اخذ مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته و شبانه روزی مواردی است که افراد در جهت انعقاد قرارداد و انجام معامله در روز تعطیل اقدام نموده اند در این فرض در لحظه معامله مشکل و یا سوال حقوقی پیش آمده و باید این موضوع را با وکیل دادگستری مطرح و مشاوره لازم اخذ گردد.

مشاوره ارائه شده سرنوشت انجام معامله را تعیین می نماید پس بدیهی است مشاور حقوقی شبانه روزی باید تخصص لازم و تبحر کافی نسبت به قراردادهای مرسوم را داشته باشد تا بتواند در لحظه بهترین راهکار را ارائه نماید.

سوال های متداول در مورد مشاوره حقوقی تلفنی

آیا مشاوره حقوقی تلفنی به صورت رایگان است؟

این بستگی به سوال شما دارد. برای مثل شما یک سوال کوتاه دارید و نیازی به توضیح نمی باشد اما در برخی اوقات وکیل باید حداقل یک ربع زمان بگذارد که این برای شما هزینه دارد.

فرق مشاوره حقوقی تلفنی با آنلاین چیست؟

این دو تفاوت چندانی ندارند و در دو حالت وکیل دادگستری پاسخ سوال شما را می دهند و برای آنلاین گزینه مناسبی است برای کسانی که میخواهند مدارک ارسال کنند.

آیا مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته است؟

مشاوره حقوقی تلفنی در ساعت اداری شما می توانید با تماس گرفتن سوال خود را مطرح کنید، ولی بعد از وقت اداری از طریق پیام رسان ها می توانید سوال خود را ارسال کنید تا وکیل پاسخ شما را بدهد.

آیا امکان مشاوره حقوقی حضوری نیز داریم؟

بله در صورت نیاز به مشاوره حضوری برای شما جلسه فیکس می شود تا با وکیل متخصص خود مشاوره داشته باشید.

منابع:

منبع: مشاوره حقوقی تلفنی رایگان 24 ساعته در تهران

منبع: مشاوره حقوقی رایگان شبانه روزی

منبع: بهترین وکیل حقوقی اصفهان

منبع: شرح وظایف نماینده حقوقی ادارات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا