آموزش

ساخت سایت رایگان با گوشی اندروید

آیا شما هم به دنبال رونق کسب و کارتان هستید و میخواهید در مدت زمان کمی و با حداقل هزینه به بیشترین سودآوری برسید؟ ساخت سایت رایگان یکی از راه هایی است که میتواند خدمات و محصولات شما را به کاربران معرفی کند و با کمترین هزینه مشتریان زیادی را جذب کنید. برای ساخت سایت رایگان در گوگل راه های مختلفی وجود دارد که در این مقاله تمام این راه ها را با هم بررسی میکنیم.

اگر شما میخواهید سایت رایگان تان را در اندک زمانی بسازید و از قابلیت های آن برای بهبود کسب و کارتان بهره ببرید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات ساخت سایت رایگان سایت تله تیچرز است.

ما در سایت تله تیچرز این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که بتوانید با حداقل هزینه سایت تان را راه اندازی کنید و یا خودتان سایت رایگان بسازید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

طراحی سایت رایگان با تمام امکانات

یکی از سوالاتی که همیشه برای کاربران مطرح میشود این است که آیا ساخت سایت رایگان در گوگل واقعیت دارد یا خیر؟ به نظر شما اگر بگوییم قرار است یک خانه با تمام امکانات به شما بدهیم و در مقابل هیچ هزینه ای دریافت نکنیم این موضوع معقول است؟ قطعا خیر.

هر خانه ای با هر میزان امکاناتی یک نرخ اجاره و خرید دارد و اگر کسی برای مدتی همچین خانه ای را در اختیار شما قرار دهد قطعا بعدا هزینه آن را از شما دریافت خواهد کرد. ساخت سایت نیز به همین ترتیب میباشد در این میان سایت هایی وجود دارند که ادعا میکنند به صورت کاملا رایگان سایت تان را میازند اما بعد از مدتی هزینه ها به صورت دیگری از شما دریافت میکنند و شما ناگزیر به پرداخت این هزینه ها هستید.

در مقابل سایت های دیگری نیز وجود دارند که سایت را با هزینه ای بسیار پایین تر از سایرین میسازند و در این امر صادقانه پیش میروند و سایتی با تمام امکانات با کمترین هزینه میسازند.

همچنین در این میان سایت هایی نیز هستند که مانند سایت تله تیچرز علاوه بر اینکه سایت با تمام امکانات با کمترین هزینه میسازد، آموزش های رایگانی را نیز ارائه میدهند که اگر شما به این حوزه علاقه داشتید بتوانید طراحی سایت رایگان با تمام امکانات را خودتان یاد بگیرید و سایت تان را خودتان بسازید.

برای مثال در صفحه فیلم آموزش طراحی سایت رایگان شما میتوانید نحوهساخت سایت رایگان رایاد بگیرید و بایادگیری این مهارت علاوه بر آن که اقدام به طراحی سایت رایگان با تمام امکانات برای خود کنید از این راه کسب درآمد هم داشته باشید و پروژه های طراحی سایت قبول کنید.

ساخت سایت رایگان در گوگل

یکی از قابلیت هایی که گوگل برای کاربران فراهم کرده است خدمات ساخت سایت رایگان در گوگل میباشد. شما میتوانید با مراجعه به Google Sites یک وبسایت رایگان با قابلیت های دلخواه تان ایجاد کنید و کسب و کارتان را بهبود بخشید.

استفاده از این سرویس گوگل کاملا رایگان بوده و شما میتوانید بدون پرداخت هزینه ای سایت بسازید. البته باید دقت داشته باشید که اگر بخواهید برای سایت تان آدرس سفارشی داشته باشید باید هزینه ای برای خرید دامنه بپردازید.

برای ساخت سایت رایگان در گوگل شما باید یک حساب  جیمیل داشته باشید و سپس وارد سایت sites.google.com شوید. در این بخش شما باید روی بخش هایی که تمایل دارید به سایت تان اضافه شود کلیک کنید و برای سایت تان هدر و فوتر و بخش های مختلف را بسازید.

البته دقت داشته باشید این سرویس گوگل برای ساخت سایت رایگان در گوگل صرفا برای ساخت سایت های بسیار ساده و پروپوزال گونه میباشد و شما نباید از این سرویس انتظار بالایی داشته باشید.

اگر بهفکر راه اندازی سایتی هستید که از این طریق درآمدزایی داشته باشید فکر ساخت سایت رایگان در گوگل با این سرویس را از ذهن تان خارج کنید.

برای ساخت سایت روش های مختلفی وجود دارد. شما میتوانید با سیستم مدیریت محتوا وردپرس این کار را انجام دهید که برای ساخت سایت با وردپرس نیاز به صرف زمان زیادی نخواهید داشت و میتوانید بدون دانش برنامه نویسی سایت تان را بسازید.

اما اگر به فکر ساخت سایت فروشگاهی و یا هر سایت پیشرفته ای هستید که میخواهید قابلیت های زیادی داشته باشد شما باید از زبان های برنامه نویسی سایت مانند php برای این کار بهره ببرید.

در واقع شما باید این موضوع را بدانید که بر اساس امکانات سایت تان باید بهترین روش ساخت را انتخاب کنید. البته باید این را بدانید که در ساخت سایت اختصاصی با php هیچ محدودیتی برای اضافه کردن امکانات به سایت وجود ندارد و شما میتوانید هرآنچه در ذهن دارید را پیاده سازی کنید.

اگر میخواهید سایت اختصاصی خود را با php بسازید پیشنهاد ما به شما مراجعه به صفحه آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با php و یادگیری این زبان بدون پرداخت هزینه ای و به صورت رایگان میباشد.

شما با بهره مندی از این آموزش میتوانید هم در هزینه های ساخت سایت تان صرفه جویی کنید و هم میتوانید در صورت علاقه مندی به این حوزه برای خود کسب درآمد داشته باشید.

برنامه ساخت سایت رایگان

یکی از راه هایی که میتوانید اقدام به ساخت سایت رایگان در گوگل کنید این است که از برنامه های ساخت سایت رایگان استفاده کنید. در این حوزه نرم افزار های مختلفی ساخته شده اند که شما میتوانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی سایت دلخواه تان را ایجاد کنید.

برای کار با نرم افزار های ساخت سایت شما باید کمی دانش برنامه نویسی داشته باشید تا بتوانید سایت دلخواه تان را بسازید اما اگر میخواهید بدون دانش برنامه نویسی سات بسازید پیشنهاد ما به شما استفاده از cms وردپرس میباشد.

در وردپرس شما میتوانید بدون آن که پیش زمینه ای در حوزه برنامه نویسی وب داشته باشید المان های مختلفی را به سایت تان اضافه کنید و به این ترتیب سایتی با امکانات موردنظرتان را ایجاد کنید.

برنامه های دیگری برای ساخت سایت رایگان وجود دارد که این برنامه ها به عنوان ویرایشگر زبان های جاوا اسکریپت و css و html میباشند. برای مثال Dreamweaver و Google web designer و Bootstrap Studio برنامه هایی هستند که شما میتوانید در آن ها کد های خود را برای ساخت سایت ویرایش کنید.

اگر در ابتدای راه برای یادگیری راه اندازی و ساخت سایت رایگان با تمام امکانات هستید و میخواهید خودتان ساخت سایت را یاد بگیرید اولین قدم یادگیری زبان نشانه گذاری html  میباشد. در مقاله html چیست به طور کامل توضیح دادیم که این زبان چیست و چه کاربردی در ساخت سایت دارد.

در مرحله بعد شما باید css،جاوااسکریپت ، ری اکت و در صورتی که بخواهید برنامه نویسی بک اند سایت را نیز یاد بگیرید php و asp را آموزش ببینید.

ساخت سایت حرفه ای رایگان

همان طور که گفتیم ساخت سایت با تمام امکانات و حرفه ای نیاز به صرف هزینه دارد و شما نمیتوانید این انتظار را داشته باشید که بدون هیچ هزینه ای سایتی برای درآمدزایی و به صورت حرفه ای داشته باشید.

البته در این میان سایت هایی هستند که ادعا میکنند به صورت رایگان برای شما سایت با تمام امکانات و قابلیت ها میسازند اما وقتی شما به این سایت ها سفارش ساخت سایت میدهید بعد از مدتی به عناوین مختلف از شما هزینه هایی را دریافت میکنند که به این ترتیب حتی گاهی این هزینه از هزینه ساخت سایت عادی هم بیشتر میشود.

برای ساخت سایت حرفه ای رایگان شما باید نمونه سایت های زیادی را بررسی کنید و از آن میان سایت هایی که امکانات مورد نظر شما را ارئه میدهند را انتخاب کنید و شرکت طراحی سایتی را از یمان صد ها شرکت برگزینید که بتواند با هزینه ای معقولانه و در کوتاهترین زمان دقیقا همان سایتی که مد نظر دارید را برایتان بسازد.

تیم حرفه ای تله تیچرز برترین طراحان سایت ایران را گرد هم آورده است و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که دقیقا هرآنچه مد نظر دارید را این تیم حرفه ای برای شما میسازد.

شما همچنین میتوانید برای یادگیری طراحی سایت از آموزش های برترین طراحان سایت در این تیم بهره ببرید و به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید. برای بهره مندی از آموزش های رایگان و حرفه ای در حوزه طراحی سایت و کامپیوتر میتوانید به سایت تله تیچرز به نشانی www. tele-teachers.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

ساخت سایت رایگان در گوگل با گوشی

در میان برنامه های مختلف سایت ساز ساخت سایت با گوشی از طریق پرتال های سایت ساز طرفداران زیادی پیدا کرده است و همه به دنبال این هستند که با کمترین امکانات و حتی با یک گوشی اندروید بتوانند برای خود سایت راه اندازی کنند.

شما میتوانید با مراجعه به سایت هایی که قابلیت ساخت سایت رایگان در گوگل با گوشی را فراهم کرده اند با کمترین امکانات سایتی راه اندازی کنید اما دقت داشته باشید با گوشی نمیتوانید این سایت را مدیریت کنید و نیاز است از سیستم کامپیوتری برای این کار استفاده کنید.

برای ساخت سایت رایگان در گوگل با گوشی شما باید از میان قالب های آماده ای که به شما ارائه میشود کاربردی ترین را انتخاب کنید فقط دقت داشته باشید که با گوشی میتوانید سایت های ساده و مجله ای و یا سایت های شرکتی برای معرفی خدمات شرکت بسازید. شما میتوانید از قابلیت های پرتال های سایت ساز با گوشی برای ساخت رزومه و نمونه کار استفاده کنید و رزومه های حرفه ای برای خود بسازید.

ساخت وب سایت رایگان با پسوند com

امروزه بیشتر مردم ترجیح میدهند نیاز های خود را از طریق اینترنت رفع کنند و خرید محصولات و یا بهره مندی از خدمات اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. در این میان کسانی که از رقبا خود پیشی بگیرند و بتوانند سریع تر سایت خود را راه اندازی کنند و به صورت آنلاین خدمات رسانی کنند موفق تر خواهند بود و میتوانند سریع تر به درآمد های بالایی برسند. ساخت وب سایت رایگان با پسوند com یکی از کار هایی است که میتوانید برای بهبود کسب و کار انجام دهید و خدمات و محصولات تان را بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتریان بفروشید.

برای ساخت وب سایت رایگان با پسوند com شما باید دامنه مورد نظرتان را بررسی کنید که آیا قبلا این دامنه ثبت شده است یا نه. اگر این دامنه قبلا ثبت نشده باشد میتوانید به راحتی آن را با پسوند دلخواهتان سفارش داده و خریداری کنید. لازم به ذکر است که پسوند com یک پسوند بین المللی است و شما برای خرید این پسوند باید حدود 11 دلار هزینه پرداخت کنید اما اگر قصد ساخت سایت با پسوند ir داشته باشید میتوانید این پسوند را با حدود 16 هزار تومان خریداری کنید.

اگر سوالی در مورد ساخت سایت رایگان دارید و یا میخواهید زیر نظر برترین طراحان سایت آموزش ساخت سایت ببینید و به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت تله تیچرز به آدرس www. tele-teachers.com و بهره مندی ازاین آموزش های تخصصی است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا