بین الملل

تولید گاوصندوق اسلحه

گاوصندوق اسلحه با قیمت مناسب و گارانتی معتبر در فروشگاه سیف باکس شاپ نمایندگی اصلی انواع گاوصندوق اسلحه نظامی و گاوصندوق های اسلحه شکاری در تهران عرضه می شود.

این فروشگاه طرف قرارداد با تمامی ارگان های نظامی از جمله ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی می باشد.

مرکز فروش گاصندوق اسلحه

فروش انواع گاوصندوق اسلحه در مرکز فروش گاوصندوق اسلحه شما می توانید به راحتی و در مدت زمان کم نسبت به خرید صندوق نگهداری اسلحه اقدام نمایید
تمامی مشتریان سیف باکس به علت کیفیت عالی و قیمت مناسب تمامی محصولات ، همواره ما را انتخاب می‌کنند البته بهتر است بدانید علاوه بر این ها تمامی محصولات ما دارای ضمانت و گارانتی میباشد

شما میتوانید در فروشگاه سیف باکس شاپ علاوه بر خرید گاوصندوق اسلحه با دیگر برندهای گاوصندوق فروشگاه سیف باکس آشنا شوید برای مثال: گاوصندوق گنجبان ، گاوصندوق نیکا ، گاوصندوق بامیل و …..

قیمت انواع گاوصندوق اسلحه

بهترین و مناسب ترین قیمت انواع گاوصندوق اسلحه در نمایندگی اصلی فروش و عرضه گاوصندوق اسلحه در تهران به شما مشتریان ارائه می شود.

جهت استعلام قیمت انواع باکس اسلحه از طریق لینک زیر با کارشناسان فروش انواع صندوق های اسلحه نظامی و شکاری در فروشگاه گاوصندوق ارتباط برقرار نمایید.

مشخصات گاوصندوق اسلحه

شما برای خرید هر محصولی نیازمند این موضوع هستید که مشخصات و ویژگی های محصول مورد نظر را به صورت کامل بدانید تا بتوانید با اطلاعات و آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید، و پولی را که بابت خرید محصول مورد نظر هزینه میکنید را نتیجه مطلوب از آن دریافت نمایید.

به همین دلیل در این بخش ما یک سری از مشخصات مربوط به انواع گاو صندوق های اسلحه را در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید آن را مطالعه نمایید تا اطلاعات دقیقی نسبت به خرید این محصول داشته باشید.

البته در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر هم راه های ارتباطی موجود در وب سایت در اختیار شماست که می توانید از طریق آن با کارشناسان گاوصندوق اسلحه ارتباط برقرار نمایید.

در ادامه برخی از ویژگی های سیف باکس اسلحه را بررسی می کنیم.

نسوز بودن

گاوصندوق های اسلحه که قرار است در مراکز مهم نظامی و در پادگان ها مورد استفاده قرار گیرند یکی از از ویژگی های مهم آنها مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و آتش سوزی است.

در واقع این محصولات باید بتوانند در برابر حرارت بیش از ۹۰۰ درجه سانتی گراد مقاومت کافی را داشته باشند و در زمان ساخت این محصولات باید از فولاد نسوز در جنس بدنه گاوصندوق اسلحه حتما استفاده شود.

ضد آب

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک گاوصندوق اسلحه مربوط به ضد آب بودن آن است که باید از نفوذ هر گونه رطوبت و آب به درون بدنه محصول جلوگیری شود، جهت آشنایی بیشتر با این ویژگی می توانید به صفحه گاوصندوق ضد آب مراجعه نمایید.

مقاوم در برابر ضربه

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم گاوصندوق های اسلحه این است که در برابر ضربه مقاومت کافی را داشته باشند و قفل گاوصندوق به راحتی باز نشود.

ضد سرقت

اصلی ترین ویژگی یک گاوصندوق اسلحه ضد سرقت و ایمن بودن آن است و با توجه به قوانین و مقررات سفت و سختی که در مراکز نظامی وجود دارد مخصوصا در مورد گم شدن اسلحه، گاوصندوق های اسلحه حتما باید دارای قفل ایمن و ضد سرقت باشند.

توصیه می شود که برای ساخت گاوصندوق های اسلحه به هیچ عنوان از قفل های مکانیکی استفاده نشود و باید ساختار یک گاوصندوق دیجیتال را داشته باشد، یعنی طراحی قفل این محصولات باید به صورت دیجیتالی باشد.

و همچنین برای اطمینان بیشتر می‌توان سطح امنیت این محصولات را ارتقا داد و به عنوان یک گاوصندوق اثر انگشتی هم از آنها استفاده کرد یعنی قفل این محصولات با استفاده از اثر انگشت شخص باز شود.

و در هر پادگانی مسئول اسلحه خانه هر گردان و یا هر گروه آن آن بتواند با اثر انگشت خود قفل صندوق را باز کند.

گاوصندوق اسلحه دست دوم

در صورتی که برای خرید گاوصندوق اسلحه نظامی و یا گاوصندوق اسلحه شکاری قصد دارید یک هزینه نسبتا پایین و مقرون به صرفه را انجام دهید بهتر است که از صندوق های اسلحه دست دوم را خریداری نمایید.

شما می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق دست دوم درخواست خرید صندوق های دست دوم و کارکرده را از کارشناسان فروش ما داشته باشید.

البته در صورتی که برای خرید گاوصندوق اسلحه دست دوم نگران بحث گارانتی و ضمانت نامه آن هستید، در این مورد خیالتان راحت باشد چراکه محصولات قدیمی و دست دوم هم با ضمانت کامل به شما مشتریان ارائه می شود.

طبیعتاً اگر قصد خرید یک گاوصندوق اسلحه شکاری را برای منزل خودداری نیازی نیست که هزینه گزافی را بابت آن انجام دهید و و اسلحه های شکاری را می توانید در صندوق های قدیمی و دست دوم نگهداری کنید.

و درصورتی که نگران بحث محصولات هستی می توانید با مراجعه به صفحه گاوصندوق مخفی با نحوه جاسازی و مخفی سازی انواع گاوصندوق در منزل آشنا شوید.

تولید گاوصندوق اسلحه

تولید کننده گاوصندوق اسلحه بهترین و باکیفیت ترین گاوصندوق ها را به مشتریان خود عرضه می کند این تولید کننده همواره انواع گاوصندوق اسلحه خانگی را نیز تولید می کند که مشتریان به خصوص خود را دارند، اگر از افرادی هستید که می خواهیم در خانه خود گاوصندوق اسلحه مناسب و شیکی را داشته باشید عجله کنید.

گاوصندوق اسلحه نسوز

گاوصندوق اسلحه مدل ۱۵۰۰ یکی از محصولات شرکت کاوه می باشد که دارای ارتفاع ۱۸۷ سانتی و عرض ۶۰ سانت و عمق ۵۶.۵ سانتی و وزن ۲۹۳ کیلوگرمی است. این گاوصندوق اسلحه مناسب برای نگهداری اسلحه های شکاری و جنگی، دارای ۱۰ قلاب جهت قرار دادن اسلحه می باشد. گروه تولیدی گاوصندوق سیف باکس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید گاوصندوق های اسلحه می باشد که با تلاش های فراوان خود و تجربه چندین ساله مدل های امنیتی دست به تولید انواع گاوصندوق اسلحه زده است که یکی نمونه بارز آن همین گاوصندوق اسلحه ۱۵۰۰ می باشد.

خرید اینترنتی گاوصندوق اسلحه

یکی از انواع گاوصندوق هایی که وجود آن نه تنها لازم بلکه ضروری است گاوصندوق اسلحه می باشد. اسلحه از جمله مواردی است که نمیتوان اجازه داد دست هیچ کس حتی نزدیکان به آن برسد چرا که می تواند صدمات جبران ناپذیری به بار آورد بنابراین وجود جایگاهی امن برای چنین وسیله ای از ملزومات اساسی خانه هایی است که اسلحه در آن وجود دارد و هیچ جایگاه و مکانی امن تر از گاوصندوق اسلحه برای آن نخواهد بود.
در خانه ها با وجود محدودیت اسلحه گاوصندوق اسلحه کوچک جوابگو است اما در اسلحه خانه ها به دلیل پیشگیری از هر گونه اتفاق، مسئله امنیت و دست برد طبیعتا باید از گاوصندوق های بسیار مجهز تر و حرفه ای تر و با رمز های حرفه ای تهیه شود. به همین دلیل وجود گاوصندوق اسلحه در چنین مکان هایی الزامیست. جنگل بانان، محیط بانان، پلیس ها و دستگاه های امنیت همگی به گاو صندوق اسلحه نیازمند هستند .
گاو صندوق اسلحه
 به دو شکل ساخته می شود. یک روش این است که یک اتاق بزرگ تحت عنوان خزانه با تدابیر امنیتی طراحی و ساخته شود. این اتاق را اسلحه خانه خزانه هم می گویند. جهت نگه داری اسلحه گزینه ای ایده آل است. زیرا بسیار بزرگ و جادار است. به سلیقه و دلخواه ساخته می شود و از نظر امنیت در سطح بسیار بالایی می باشد.
روش دیگر ساختن گاوصندوق هایی با ابعاد و مشخصات فنی خاص، به عنوان صندوق نگهداری اسلحه یا همان گاوصندوق اسلحه معروف است

برای خرید اینترنتی گاوصندوق اسلحه با مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات از فروشگاه سیف باکس همین حالا اقدام کنید.

گاوصندوق تفنگ

میدانیدکه گاوصندوق تفنگ اصولاً در اماکن نظامی ، مراکز و پادگان ها موجود می باشد و استفاده می شود
این گاوصندوق به دلیل قوانین سخت حاکم در این مراکز باید قابلیت‌های ویژه‌ای را داشته باشد برای مثال : ضد سرقت ، نسوز و ……. باشد.
ضد سرقت بودن این گاوصندوق بسیار مهم میباشد چرا که در مراکز نظامی و مرزبانی ها که امکان حمله دشمن به این مراکز وجود دارد برای اینکه دشمن هنگامی که حمله کرد به گاوصندوق اسلحه دسترسی نداشته باشد این صندوق ها باید بسیار مقاوم ضد سرقت و سنگین باشد

برای استعلام قیمت گاوصندوق تفنگ و خرید گاو صندوق اسلحه شکاری با کارشناسان ما در فروشگاه سیف باکس شاپ در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش گاوصندوق اسلحه در تهران

از میان تمامی نمایندگی های فروش گاوصندوق اسلحه در تهران داریم یکی از بهترین و معتبرترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم فروشگاه سیف باکس شاپ یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی فروش گاوصندوق اسلحه در تهران می باشد چرا که در فروشگاه سیف باکس بهترین و با کیفیت ترین محصولات همراه با ضمانت نامه و گارانتی در اختیار مشتری قرار می گیرد همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل برای گاوصندوق شما می توانید از طریق مشاوره رایگان کارشناسان متخصص سیف باکس شاپ مشکل خود را رفع کنید برای خرید و استعلام قیمت گاوصندوق اسلحه از طریق وب سایت و راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا