کرکره برقی

قیمت تیغه پلی کربنات

اگر به دنبال خرید کرکره برقی پلی کربنات هستید، قطعا خواندن مقاله معایب کرکره برقی پلی کربنات خیلی به شما کمک می کند. در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: اگر مایل به به استعلام قیمت کرکره برقی  به خصوص کرکره پلی کربنات هستید، حتما با بهترین فروشگاه کرکره برقی تهران، یعنی فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 – 09122552119

کرکره برقی پلی کربنات

کدام  کرکره برقی به کرکره برقی شیشه ای معروف است؟ در واقع کرکره برقی پلی کربنات شفاف به کرکره برقی شیشه ای معروف می باشد. این کرکره از پلاستیکی به اسم پلی کربنات تولید شده است.  در این مقاله قصد داریم شما را  با  کرکره  برقی پلی کربنات  آشنا کنیم.

یکی از ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات این است که از استحکام  بسیار بالایی و مقاومت کششی برخوردار است.

یکی از ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات این است که از استحکام  بسیار بالایی و مقاومت کششی برخوردار است. نکته: با این ماده می توان انواع کرکره برقی فروشگاهی، بالکن و پنجره و کرکره برقی پارکینگی را در رنگ های متنوع  الخصوص شفاف تولید کرد.

دمای ذوب کرکره  برقی پلی کربنات 100 در جه سانتی گراد و دمای خمش آن 140 درجه سانتی گراد است. جالب است كه بدانيد پلى كربنات مقاوم ترين ماده ى شفافى است در دنيا كه ميتوان از آن بجاى شيشه استفاده كرد.  يكى از ويژگى هاى خوبه اين ماده اين است كه ميتوان طبق سليقه ى مشترى در رنگ هاى مختلف و شفاف كركره را توليد كرد.

پیشنهاد ویژه: در کنار خرید تیغه کرکره برقی پلی کربنات، حتما تیغه کرکره اکرول را نیز بررسی کنید.

کرکره شفاف
کرکره شفاف

کرکره شفاف

کرکره شفاف یا پلی کربنات برای مراکزی مانند بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در این مکان ها لازم است که در ساعات شب که هوا تاریک است داخل این مراکز دیده شود. جایی که روی شفاف برخلاف کرکره های مات و فلزی مانع عبور نمی شود و نور و اشعه یو وی را از خود عبور می دهد و باعث ایمنی این مکان ها در برابر سرقت می‌شود و دارای تاییدیه امنیتی از پلیس می باشد. کرکره شفاف از مواد مقاوم پلیمر ساخته شده که برای استحکام بیشتر آن معمولاً از لوله های استیل و آلومینیوم در ساخت آنها استفاده می شود که باعث می شود امنیت و مقاومت کرکره شفاف چند برابر شود.

علت ساخته شدن از پلی کربنات این است که این ماده مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و از انتشار و زیاد شدن آتش جلوگیری میکند همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش نیز دارای مقاومت است. ممکن است از روی ظاهر کرکره پلی کربنات شیشه ای تصور شود مقاومت پایینی دارد ولی بهتر است بدانی اپکه این محصول به عنوان فولاد پلاستیکی در صنعت شناخته شده است.

کرکره پلی کربنات شیشه ای بسیار در برابر ضربه مقاوم بوده و حتی با ضربه پتک و چکش نیز شکسته نخواهد شد. از ویژگی های مثبت کرکره شفاف میتوان به ضد ضربه بودن و ضد سرقت بودن اشاره کرد. برای مشاده انواع کرکره برقی ضد سرقت میتوانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کنید و برای خرید این محصول میتوانید از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

در ساخت کرکره شفاف از مواد ضد حریق و نسوز استفاده شده است و به همین دلیل سبب امنیت بالای این محصول در برابر آتش سوزی و حریق شده است.

کرکره شفاف مقاوم در برابر حرارت و ضربه است که در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می شود ولی معمولاً شفاف بدون رنگ دارای طرفدار بیشتری در بین مردم است. ضخامت تیغه کرکره شفاف معمولاً در حدود ۲ میلی متر می باشد و تا حدود ۵ میلی متر نیز می تواند متغیر باشد که وزن آنها در هر متر مربع در حدود ۱۲ کیلوگرم می باشد.

تاریخچه تولید کرکره پلی کربنات شیشه ای

تاریخچه تولید کرکره برقی پلى كربنات به سال ١٩٥٣ توسط آقاى دانيال فاكس برمیگردد. در سال ١٩٥٨ نیز در بازار عرضه گرديد. از همان سال ورق هاى مختلف پلى كربنات جهت مصارف گوناگون در سال ١٩٦٨ در بازار روانه فروش شد. پلى كربنات كاربردهاى وسيعى دارد و شركت ايران كركره بدليل دارا بودن يك لايه از uv در تیغه های خود موجب مي شود كه در برابر نور خورشيد محافظ باشد و بعد از گذشت سالها كدر نميشود. البته همه شرکت های این ضمانت را نمی دهند. شركت ايران كركره با استفاده از محصولات موغوب و اصل كه  مورد استفاده قرار مي دهد را ميتوانيم ضمانت كنيم.

کاربرد های کرکره برقی شفاف

کرکره برقی شفاف قیمت بالاتری نسبت به کرکره برقی آلومینیومی دارد ولی در برابر آن دارای مزایای بیشتری مانند ضد ضربه و ضد حریق و ضد سرقت بودن می باشد و اگر امنیت مکانی که از کرکره برقی برای آن استفاده می کنید برای شما مهم است بهتر است که از کرکره برقی شفاف یا پلی کربنات کرکره ای استفاده کنید. از کاربردهای کرکره برقی شفاف می‌توان به استفاده از آن در بانک و صرافی‌های اشاره کرد.

انواع کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات شیشه ای به 3 دسته تقسیم می شوند که بر اساس نوع پلی کربنات تولید شده تفکیک می شوند:

  • پلی کربنات ایرانی
  • پلی کربنات کره ای
  • پلی کربنات آلمانی مانند bayer

کیفیت هر سه پلی کربنات خوب می باشد، اما توصیه ای که فروشگاه همتابرای شما دارد در این خصوص است که اگر دهنه کرکره بزرگ است و باید حجم زیادی از کرکره را تحمل کند، از کرکره  آلمانی استفاده کنید. باید بدانید کرکره  آلمانی قیمت  بالاتری دارد.  آن هم به علت جنس مواد اولیه مصرف شده  در این نوع کرکره می باشد.

برای آشنایی بیشتر با انواع تیغه ها، وارد صفحه تیغه کرکره ارزان شوید.

مشخصات تیغه پلی کربنات

در این قسمت مقاله مشخصات تیغه پلی کربنات (تیغه شفاف) را برمیشماریم:

  • تیغه شفاف یا تیغه پلی کربنات دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و uv می باشد.
  • ·          کرکره شفاف یا تیغه شفاف باعث امنیت بیشتر مراکز و مکان ها می شود زیرا شفاف است و داخل مکان به راحتی دیده می‌شود.
  • مقاومت بالای تیغه شفاف یا تیغه پلی کربنات بسیار بالا می باشد و در مقایسه با آلومینیوم و دو برابر بیشتر است.
  • در تیغه پلی کربنات یا تیغه شفاف معمولاً لوله های استیل استفاده می‌شود تا مقاومت و امنیت کرکره شفاف بالاتر برود.
  • داشتن تاییدیه امنیت از پلیس برای پیشگیری از سرقت و دزدی
  • مقاومت بالای کرکره پلی کربنات شیشه ای در برابر حرارت مستقیم در آتش به علت ساخته شده از نانوکامپوزیت
  • دارا بودن امنیت بالای کرکره شفاف در مقایسه با سایر کشورها که برای بالا بردن این امنیت معمولاً از ریل های ۱۰ سانتیمتری استفاده می‌شود.

ضخامت تیغه کرکر برقی پلی کربنات

کرکر برقی پلی کربنات در بازار ایران با ضخامت های متفاوتی تولید میشود. سایز ضخامت تیغه های کرکر برقی در وزن آن بسیار تاثیرگذار است. به طور معمول ضخامت تیغه کرکره برقی پلی کربنات 2 تا 5 میلی متر میباشد.

بر اساس تحقیقات تیم فروشگاه همتا که به عنوان تولید کننده تیغه پلی کربنات در ایران شناخته شده است، مقاومت یک کرکره برقی پلی کربنات شفاف با ضخامت تیغه 2 میلی متر در حدود 2 برابر بیشتر از یک کرکره برقی آلومینیومی میباشد. هرچه تیغه های کرکره برقی ضخیم تر باشند سنگین تر خواهند بود برای مثال کرکره پلی کربنات شیشه ای با تیغه 5 میلی متری در مساحت یک متر مربع 12 کیلوگرم وزن دارد.

تاریخچه تولید کرکره پلی کربنات شیشه ای
تاریخچه تولید کرکره پلی کربنات شیشه ای

مزیت کرکره برقی شفاف پلی کربنات

از مزيت هاى كركره برقى شيشه اى ميتوان به سبك بودن و مقاومت بسيار بالا نسبت به وزن كركره اشاره كرد. عواملى نظير زلزله و طوفان و تگرگ و نياز به قابلیت دیده شدن به صورت بيست و چهار ساعته در فروشگاه و حوادث ديگر در انتخاب كركره شيشه اى بسيار موثر بوده اند.

باتوجه به آنچه گفته شد کرکره برقی پلی کربنات قدرت ضربه پذيرى بسيار بالايى دارد و در همين حين شفاف و قابل ديد و وزن پايينى رو هم دارا مي باشد و خصوصيت نشكن بودن دارد. با استفاده از كركره هاى برقى پلى كربنات شفاف ميتوانيم در سلامت خود در برابر اشعه ماورا بنفش خورشيد بدليل وجود لايه ى ضد عبور اين اشعه، فضايى سالم براى خود تهيه كنيم.

از مزایای دیگر تیغه های شیشه ای آنتى استاتيك بودن آنها است. كركره برقى پلى كربنات بدليل خاصيت آنتى استاتيك، گرد و غبار و دوده ى موجود در فضا را جذب خود نمی كند و با يك شست و شوى راحت يا آب باران بسادگى تميز ميشود. از سایر مزایای كركره برقى پلى كربنات يا همان كركره برقى شيشه اى سبك بودنه آن نسبت به كركره برقى فولادى يا آلومينيومى است كه ميتوانيم موتورى با قدرت كم تر و طبعا ارزان تر استفاده كنيم.

البته موضوع انتخاب موتور کرکره برقی خود موضوع بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید بسیار به آن دقت داشته باشید. بخاطر مقاومت بالایى که کرکره برقی شفاف پلی کربنات دارد در گلخانه ها تقاضاى زيادى براى اجراى كركره برقى شيشه اى داريم.

و براى صاحب گلخانه مزيت هاى فراوانى از جمله صرفه جويى انرژى را دارد كه در تابستان باعث جلوگيرى از ورود گرما به داخل می شود و در زمستان مانع خروج گرما خواهد بود. مقاومت ضربه اى كركره برقى پلى كربنات ١٢٠ برابر شيشه معمولى با همان ضخامت می باشد. همچنین در مقابل اغلب مواد شيميايى و حلال ها مقاومت نشان ميدهد.

كركره برقى پلى كربنات يك ويژگى خاص نسبت به ساير كركره ها دارد. این ویژگی مقاومت كششى بالای آن است. این کرکره با وارد شدن ضربه به هيچ وجه نخواهد شكست. مواردى كه از پلى كربنات استفاده ميشود ميتوان كركره برقى شيشه اى، عينك هاى ايمنى، سپر پليس هاى ضد شورش، شيشه هاى چراغ جلوى ماشين هاى لوكس و مدرن، توليد هولوگرام، بطرى هاى شفاف براى دارو و مواد غذايى، آمپول هاى بدون سوزن، ساخت DVD و حتى شيشه هاى جلوى هواپيماها و شيشه هاى ضد گلوله نام برد.

سایر مزایای کرکره برقی پلی کربنات

از سایر مزایای كركره برقى پلى كربنات يا همان كركره برقى شيشه اى سبك بودنه آن نسبت به كركره برقى فولادى يا آلومينيومى است كه ميتوانيم موتورى با قدرت كم تر و طبعا ارزان تر استفاده كنيم. همينطور بخاطر مقاومت بالايى كه دارد در گلخانه ها تقاضاى زيادى براى اجراى كركره برقى شيشه اى داريم.

براى صاحب گلخانه مزيت هاى فراوانى از جمله صرفه جويى انرژى را دارد كه در تابستان باعث جلوگيرى از ورود گرما به داخل می شود و در زمستان مانع خروج گرما خواهد بود. مقاومت ضربه اى كركره برقى پلى كربنات ١٢٠ برابر شيشه معمولى با همان ضخامت می باشد. همچنین در مقابل اغلب مواد شيميايى و حلال ها مقاومت نشان ميدهد. كركره برقى پلى كربنات يك ويژگى خاص نسبت به ساير كركره ها دارد. این ویژگی مقاومت كششى بالای آن است.

این کرکره با وارد شدن ضربه به هيچ وجه نخواهد شكست. مواردى كه از پلى كربنات استفاده ميشود ميتوان كركره برقى شيشه اى، عينك هاى ايمنى، سپر پليس هاى ضد شورش، شيشه هاى چراغ جلوى ماشين هاى لوكس و مدرن، توليد هولوگرام، بطرى هاى شفاف براى دارو و مواد غذايى، آمپول هاى بدون سوزن، ساخت DVD و حتى شيشه هاى جلوى هواپيماها و شيشه هاى ضد گلوله نام برد.

ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات

در بخش زیر به ویژگی های کرکره برقی پلی کربنات می پردازیم:

  • شستشو و نگهداری راحت کرکره پلی کربنات شیشه ای
  • مقاومت و استحکام بالای کرکره پلی کربنات شیشه ای در برابر حرارت و ضربه
  • مزیت ضد حریق و ضد آتش سوزی تنوع در رنگ و طرح
  • مقاومت بالای کرکره برقی پلی کربنات در برابر اشعه ماورا بنفش و یووی

معایب کرکره برقی پلی کربنات شیشه ای

کرکره برقی شفاف داره مزایا و معایب می باشد و برای خرید کرکره برقی بهتر است که این مزایا و معایب را بدانید تا بهتر بتوانید برای خرید کرکره برقی تصمیم‌گیری کنید. در قسمت قبلی درباره مزایای کرکره برقی شفاف برای شما توضیح دادیم و در این قسمت درباره معایب کرکره برقی شفاف توضیحاتی را برای شما ارائه میدهیم.

تنها ایرادی که می‌توان برای کرکره برقی شفاف یا همان کرکره پلی کربنات شیشه ای در نظر گرفت قیمت بالای کرکره برقی شفاف در مقایسه با سایر کرکره برقی ها است. البته این موضوع را باید بدایند که قیمت کرکره برقی در ایارن کرکره از سایر نمایندگی های فروش کرکره برقی پایین تر میباشد که این موضوع به دلیل سود کمتر ما در فروش کرکره برقی میباشد.

شرکت فنی مهندسی همتا با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش، نصب و تعمیر انواع کرکره های برقی ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

برای خرید ارزان قیمت ترین کرکره برقی شفاف پلی کربنات میتوانید با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید. 02155449212 – 09122552119

قیمت تیغه کرکره برقی پلی کربنات

عوامل گوناگون زیادی  تاثیر بسزایی در قیمت تیغه کرکره برقی دارند. در بخش پایین به  برخی از این  عوامل می پردازیم:

  • مواد و  متریال استفاده  شده در تولید تیغه پلی کربنات و برند آن
  • قطر و ضخامت تیغه شفاف
  • وزن در هر متر مربع
  • مقاوم در برابر رطوبت و حرارت
  • ضخامت و جنس لوله  استیل

برای استعلام قیمت انواع تیغه کرکره برقی و  خرید درب کرکره  ای شفاف به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه نمایید.برای دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت های روز با شماره های زیر تماس بگیرید. 02155449212 – 09122552119

قیمت کرکره برقی پلی کربنات شفاف در کرج

امروزه کاربرد کرکره برقی پلی کربنات بسیار فراوان شده است این محصول در طی چندین سال گذشته به علت ظاهر زیبا  و مقاومت بالا طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت کرکره برقی با توجه به ضخامت تیغه های کرکره برقی پلی کربنات متغییر می باشد.

برخی از عواملی که در قیمت کرکره  برقی پلی کربنات شفاف تاثیر بسزایی دارند، شامل: کیفیت مواد اولیه و متریال، رنگ های متنوع، نوع تیغه مصرفی  و…. می باشد.

فروشگاه همتا یکی از فروشگاه های عرضه و تولید کرکره برقی می باشد، که نسبت به سایر فروشگاه ها و مجموعه های کرکره فروشی قیمت مقرون به صرفه ای دارد. برای استعلام قیمت کرکره برقی پلی کربنات و قیمت درب شفاف می توانید با کارشناسان همتا در ارتباط باشید. همچنین می توانید به صفحه قیمت کرکره برقی مراجعه کنید و لیست قیمت کرکره برقی پلی کربنات را مشاهده نمایید.

نصب تیغه پلی کربنات شفاف

بعد از اتمام خرید تیغه های شیشه ای نگران نصب آن نباشید. شما می توانید با ارتباط با کارشناسان و متخصصین همتا، کرکره هوشمند به همراه  قطعات اصلی کمتر از 2 ساعت به صورت آماده در یافت کنید. 

برای ایجاد دلگرمی و تقویت کار همکاران ما در فروشگاه همتا، نظرات و پیشنهادات خود را به قسمت نظرات برای ما ارسال فرمایید.

منابع:

منبع: معایب کرکره برقی پلی کربنات

منبع: کرکره برقی پلی کربنات

منبع: فیوز کرکره برقی کجاست؟

منبع: اجزای اصلی کرکره اتوماتیک اتاق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا