تکنولوژیداغعلمی

سوالات متداول در مورد طراحی وب سایت خبری در کرج

طراحی وب سایت خبری در کرج توسط تیم حرفه‌ای طراحی وب سایت، در کرج، طراحی و پیاده سازی یک سایت خبری کامل به صورت ریسپانسیو و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو انجام می‌شود.

جهت برقراری ارتباط با بهترین شرکت طراحی وب سایت در کرج با شماره‌های ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ ، ۰۲۱۶۶۹۳۱۸۵۷ تماس بگیرید.

آدرس وب سایت: www.atgo.ir

هزینه طراحی وب سایت خبری در کرج

هزینه در نظر گرفته شده برای طراحی یک وب سایت خبری در کرج می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد.

به عنوان مثال اینکه چه آیتم هایی مورد نیاز است که در لندینگ پیج یک سایت خبری گنجانده شود، و مشتری چه درخواست‌هایی را مبنی بر طراحی قالب صفحات سایت خبری خود داشته باشد.

البته تمامی این موارد در قالب یک جلسه مشاوره مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس هزینه نهایی برای طراحی سایت ارزان و پیاده سازی یک قالب کاملا حرفه‌ای برای سایت خبری در نظر گرفته می‌شود.

شما می‌توانید جهت استعلام هزینه کلی طراحی و پیاده سازی وب سایت خبری خود همین حالا با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس بگیرید.

آدرس وب سایت: www.atgo.ir

طراحی وب سایت خبری دارای چه امکاناتی است

برای اینکه یک وب سایت خبری به صورت کاملا حرفه ای و بهینه سازی شده ساخت شود و در اختیار شما قرار گیرد این وب سایت می‌تواند دارای امکانات زیر باشد :

• طراحی فول ریسپانسیو صفحات
• شش ماه پشتیبانی رایگان
• اتصال به سرویس گوگل مپ
• بهینه سازی ماهیانه دیتابیس
• انواع فرم ثبت اطلاعات کاربران
• لایه‌های امنیتی سرور CXS
• طراحی اختصاصی فرم تماس
• نقشه سایت
• اتصال به گوگل سرچ کنسول
• اتصال به گوگل آنالیتیکس
• طراحی بخش اخبار
• فشرده سازی سورس کد های جاوا اسکریپت و css
• پخش ویدیوی تعبیه شده از آپارات و یوتیوب
• اسلایدر رولوشن

مدیریت صفحات یا برگه‌ها :

در زمان طراحی و پیاده سازی قالب سایت خبری امکان مدیریت صفحات مختلف سایت مانند صفحه اصلی، صفحه وبلاگ، صفحه تماس با ما، و صفحه درباره ما برای شما وجود دارد.

مدیریت نوشته‌ها :

وبسایت خبری که برای شما ساخته می‌شود در آن این امکان تعبیه شده است که شما بتوانید در هر زمانی که بخواهید اخبار و نوشته‌های خود را در آن منتشر کنید.

مدیریت منو :

سایت خبری که برای شما ساخته می‌شود دارای یک منوی حرف های است که امکان دسترسی سریع کاربران به خدمات مختلف وبسایت خبری شما را فراهم می‌کند.

مدیریت لینک های صفحات اجتماعی :

امکان افزودن تصاویر فیلم و فایل های مختلف مانند فایل pdf به صفحات سایت خبری.

مدیریت کاربران :

امکان ثبت و مدیریت کاربران با نقش‌های متفاوت به عنوان مدیر سایت، نویسنده، ویرایشگر، مدیر فروشگاه که البته این بخش آخر در سایت‌های خبری وجود ندارد.

و اما یکی از بارزترین امکانات طراحی وب سایت خبری ضبط پکیج آموزشی مدیریت وب سایت خبری می‌باشد که در پایان کار در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید محتوای وب سایت خبری خود را به خوبی مدیریت نمایید، و دیگر نیازی نداشته باشید که با پرداخت هزینه‌های سرسام آور به شرکت های مختلف مدیریت وبسایت خبری خود را به دست دیگران بسپارید.

“پیشنهاد ویژه “خرید سایت آماده خبری با قیمت مناسب

آدرس وب سایت: www.atgo.ir

مراحل طراحی وب سایت خبری در کرج

برای اینکه قالب یک وب سایت خبری به صورت کاملا حرفه ای و ریسپانسیو شده و مطابق با جدیدترین آپدیت های موتور جستجوی گوگل طراحی و بهینه سازی شود یکسری مراحل باید برای آن در نظر گرفته شود و شرکت طراحی سایت ارزان این مراحل را باید طبق برنامه جلو ببرد.

مراحل طراحی و پیاده سازی وب سایت خبری عبارتند از :

بررسی اولیه :

در مرحله اول با برگزاری یک جلسه طوفان ذهنی میان شرکت طراحی سایت و مشتری تمامی موارد لازم برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت خبری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برنامه ریزی پروژه :

سپس طبق خواسته‌های مشتری و کارهایی که نیاز است برای طراحی و پیاده سازی لندینگ پیج یک سایت خبری انجام شود یک بازه زمانی برای طراحی و پیاده سازی سایت خبری در نظر گرفته می‌شود.

استارت ساخت سایت خبری :

سپس در این مرحله پروژه سایت خبری آغاز می‌شود و تمامی نیازهای مشتری مرحله به مرحله در پروسه ساخت انجام می‌شود.

رونمایی از وب سایت خبری :

در مرحله بعد پس از اینکه پروژه آماده شد یک نمونه از آن به صورت آزمایشی به مشتری نشان داده می‌شود تا اگر نقطه نظرات، انتقادات یا پیشنهاداتی دارد ارائه دهد، و این نقطه نظرات در طراحی لندینگ سایت خبری اعمال شود.

بهینه سازی سرعت سایت خبری

پس از آنکه قالب طراحی شده مورد تایید مشتری قرار گرفت عملیات بهینه سازی بر روی سرور سبدهای وب سایت خبری آغاز می‌شود تا وب سایت خبری در صفحه نمایش های مختلف مانند دسکتاپ، موبایل و تبلت سرعت بارگذاری مناسبی را داشته باشد.

“پیشنهاد ویژه” بهینه سازی خدمات و بالا آوردن کلمات کلیدی وب سایت خبری را بر عهده بهترین شرکت سئو واگذار نمایید.
آدرس وب سایت: www.atgo.ir

طراحی وب سایت خبری چند زبانه در کرج

در صورتی که شما تمایل داشته باشید همکاران ما می‌توانند سایت خبری را به صورت چند زبانه برای شما طراحی و پیاده سازی نمایند.

سایت خبری چند زبانه ای که برای شما طراحی می‌شود به این صورت است که در بخش‌های مختلف این سایت خبری دکمه سوییچر یا تعویض زبان وجود دارد و کاربر در هر جایی که بخواهد می‌تواند بر روی دکمه سوئیچ هر زبان زده و زبان وبسایت را تغییر دهد، بدون اینکه هیچ گونه اشکالی در عملکرد فنی سایت ایجاد شود.

به عنوان مثال سایت خبری شما هم می‌تواند اخبار و محتوای خود را یه زبان فارسی و هم به زبان‌های دیگر مانند انگلیسی، عربی و دیگر زبان‌ها در اختیار کاربران خود قرار دهد.

سوالات متداول در مورد طراحی وب سایت خبری در کرج :

آیا برای طراحی سایت خبری از قالب های آماده استفاده می‌شود ؟
پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از قالب های آماده بستگی به زمان و نیاز مشتری دارد و در صورتی که مشتری با محدودیت زمانی خاصی مواجه باشد می‌تواند از قالب های آماده برای طراحی سایت خبری استفاده کند.
اما ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای و اید آل داشته باشید حتما یک بازه زمانی مناسب برای آن در نظر بگیرید که قالب وب سایت خبری شما به صورت کاملا حرفه ای طراحی شود.
آیا بعد از طراحی وب سایت خبری میتوان امکانات دیگری به آن اضافه کرد ؟
بله، قالب سایت خبری که برای شما ساخته می‌شود قابلیت بهینه سازی و ارتقا را در هر زمانی که شما بخواهید دارد.
آیا وبسایت خبری ساخته شده دارای امنیت مطلوبی است ؟
بله، بله در زمان طراحی و پیاده سازی قالب وب سایت خبری تمامی نکات مربوط به امنیت وب سایت، امنیت سرور و امنیت دیتابیس در نظر گرفته می‌شود.

سخن پایانی

امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، لطفا در صورتی که هر گونه سئوال یا پرسشی در مورد طراحی و پیاده سازی انواع سایت های خبری دارید، می‌توانید با شماره تلفن‌های 09120145021 و همچنین 02166931857 تماس بگیرید، تا بهترین همکاران ما مشاوره لازم را در این زمینه به شما ارائه دهند.
آدرس وب سایت: www.atgo.ir

منبع :

www.jamejamonline.ir/portal/newsview/86854

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا