گاوصندوق

گاوصندوق دست دوم کرج

گاوصندوق دست دوم کرج، امروزه با توجه به افزایش قیمت ها و همچنین افزایش روزانه نرخ ارز در کشور و مشکلات اقتصادی بوجود آمده بسیار از مردم ترجیح می دهند که انواع اجناس و وسایل مورد نیاز خود را به صورت کار کرده و دست دوم خریداری نمایند.

البته اولویت بسیار مهمی که برای اجناس دست دوم و کار کرده وجود دارد این است که این اجناس باید دارای ضمانت معتبر باشند که مشتریان بتوانند با اطمینان و خیالی آسوده اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایند.

به همین دلیل ما در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی انواع گاوصندوق های دست دوم و کار کرده را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و همچنین گارانتی معتبر به مشتریان خود ارائه می دهیم.

مشتریان عزیزی که قصد خرید صندوق های دست دوم و کار کرده را دارند می توانند با شماره های 09122084335، 02155625086 تماس بگیرند.

انواع گاوصندوق دست دوم

گاوصندوق دست دوم یکی از پرطرفدارترین نوع گاوصندوق است. به دلیل بالا بودن قیمت انواع گاوصندوق نو بسیاری به خرید گاوصندوق دست دوم روی آورده اند. و به این ترتیب از اموال و اسناد خود در خانه ، محله کار، هتل، دفتر و اداره در مقابل دزدان به خوبی محافظت می کنند.

برخی هتل ها، بیمارستان ها و حتی ادارات با گسترش شرایط کاری و وجود مدارک بیشتر که باید درون گاوصندوق قرار بگیرند. می بایست برای خرید گاوصندوق بزرگتر اقدام کنند. بنابراین گاوصندوق های قدیمی دیگر برای آنها کاربردی ندارند. بنابراین با قیمت مناسب اقدام به فروش گاوصندوق دست دوم خود می کنند.

گاوصندوق دست دوم بهترین گزینه برای افرادی است که نمی خواهند هزینه بالایی برای خرید گاوصندوق پرداخت کنند. ولی احتیاج مبرمی به گاوصندوق دارند تا از جواهرات، اسناد و مدارک خود در مقابل دزدی های زیادی که از خانه ها و امکان دیگر انجام می شود، محافظت کنند.

گروه صنعتی سیف کاوه نیز برای رفاه حال مشتریان خود که به دنبال خرید گاوصندوق دست دوم هستند. امکانات خرید گاوصندوق دست دوم را در سایت صنعت کاوه قرار داده است تا بتواند تمام مشتریان محصولات خود را راضی و خشنود نگه دارد.

آیا گاوصندوق دست دوم بخرم؟

با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده برای افراد در جامعه عده ای اقدام به خرید و یا فروش گاوصندوق های دست دوم و کار کرده می کنند.

گاوصندوق وسیله ای است که اگر آن را از یک برند معتبر خریداری کنید می تواند چندین سال برای شما کارایی داشته باشد پس در هنگام خرید سراغ گاوصندوق های ارزان قیمت و یا گاوصندوق دست دوم و کار کرده تا جایی که برای تان امکان دارد نروید. زیرا قرار است شما مهمترین وسایل و دارایی خود را در آن قرار دهید .درست است قیمت گاوصندوق های دست دوم و کار کرده پایین تر است اما خرید از یک برند شناخته شده آرامش خاطر را برای شما به همراه می آورد.

برخی از شرکت ها هستند که دست به خرید و فروش گاوصندوق های دست دوم و کار کرده در بازار می زنند و مشتریان خود را ترغیب می کنند با خرید این مدل گاوصندوق ها در هزینه های خود صرفه جویی کنند. حال سوالی که مطرح می شود این است که این کار روشی صحیح است یا خیر؟

در این جا باید گفت همان طور که بیش تر تجهیزات و امکانات در حال به روز شدن هستند گاوصندوق ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. وسایل در حال به روز شدن هستند و از نظر ایمنی تکامل پیدا می کنند.

برخی از گاوصندوق های دست دوم و کارکرده از نظر ایمنی در درجه ی پایینی هستند و برای سارقین به راحتی قابل دست یابی هستند. خرید این قبیل گاوصندوق های دست دوم به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

گاوصندوق های امروزی را می توان مجهز به دوربین، سیستم ضدسرقت، رمز های دیجیتالی، مکانیکی و یا اثر انگشتی، ارسال رمز یکبار مصرف بر روی تلفن همراه برای بازگشایی و . . . کرد تا از نظر ایمنی در درجه ی بالایی قرار گیرد. اما گاوصندوق های کارکرده قدیمی چطور؟ طبیعتا خیر.

توصیه می شود در صورت خرید گاوصندوق دست دوم و کارکرده، از نمونه های جدیدتر تهیه کنید تا اگر تصمیم بر نصب برخی از موارد افزایش ایمنی که در بالا به آن اشاره شد را داشتید با مشکل رو به رو نشوید. چرا که اگر گاوصندوق دست دومی که تهیه کرده اید از برند معتبری تهیه شده باشد و نسبت به گاو صندوق های امروزی خیلی تفاوت نداشته باشد، توسط برخی شرکت های معتبر، ایمنی این گاوصندوق های کارکرده قابل ارتقا است.

قیمت گاوصندوق های دست دوم و کارکرده به مراتب بسیار پایین تر است و ممکن است ایرادی داشته باشند و یا اینکه خیلی قدیمی و ابتدایی باشند. پس در هنگام خرید گاوصندوق دست دوم، به هیچ عنوان تنها قیمت را ملاک قرار ندهید و پیش از خرید، پرس و جو کنید و اطلاعات خود را بالا ببرید. مقالات بسیاری در مورد نکات خرید گاوصندوق و روش های شناخت گاوصندوق مرغوب در وبسیات آرکا به اشتراک گذاشته شده است.

معایب گاوصندوق دست دوم و کارکرده

برخی از ایرادات گاوصندوق های دست دوم و کار کرده می تواند موارد زیر باشد که در هنگام خرید به آن ها توجه کنید:

مطمئن شوید که بدنه کاملا سالم است و هیچ گونه سوراخ یا شکافی بر روی بدنه نیست. در صورتی که هر چیزی مبنی بر تلاش برای بازگشایی بر روی بدنه مشاهده کردید از خرید منصرف شوید.

به لولا های درب دقت کنید تا این که مطمئن شوید تلاشی برای باز کردن گاوصندوق از طریق لولا ها صورت نگرفته باشد. آسیب دیدن این قسمت بسیار خطرناک است. این لولا ها هستند که درب را بر روی بدنه نگه می دارند.

دقت کنید که کلید ها و محل قفل سالم هستند. در صورتی که رمز مکانیکی و یا دیجیتالی بر روی گاوصندوق دست دوم و کارکرده نصب است از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

زبانه ها را حتما مورد بررسی قرار بدهید که همگی در جای خود باشند و آثاری از خمیدگی و یا ضربه بر روی آن ها نباشد زیرا این احتمال را می دهد که گاوصندوق دست دومی که قصد خرید آن را دارید مورد سرقت قرار گرفته باشد.

بهتر است گاوصندوقی که خرید می کنید را به وسیله ی پیچ های مخصوص به زمین متصل کنید تا از جابه جایی توسط دیگران جلوگیری شود.

گارانتی گاوصندوق دست دوم در کرج

فروشگاه طباطبایی برای تمامی محصولات خود از جمله انواع مدل های گاوصندوق دست دوم و کار کرده 2 سال گارانتی معتبر، به همراه 5 سال خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است.

محصولاتی که در این شرکت شامل گارانتی هستند عبارتند از:

  • گاوصندوق دست دوم کاوه
  • گاوصندوق دست دوم گنجینه
  • گاوصندوق دست دوم نیکا
  • گاوصندوق دست دوم سدید
  • گاوصندوق دست دوم گنجبان
  • گاوصندوق دست دوم بامیل
  • گاوصندوق دست دوم آیکو
  • گاوصندوق دست دوم ایگل
  • گاوصندوق دست دوم سایروس
  • گاوصندوق دست دوم خرم
  • گاوصندوق دست دوم آرکا
  • گاوصندوق دست دوم آریا

نمایندگی گاوصندوق دست دوم در کرج

فروشگاه طباطبایی تنها نمایندگی معتبر انواع صندوق های دست دوم و کار کرده در کرج است، که شما می توانید با مراجعه به وب سایت SAFEKAVEH.COM به این سایت مراجعه کرده و قیمت انواع صندوق های دست دوم و کار کرده را استعلام نمایید.

قیمت گاوصندوق دست دوم

در مورد قیمت گاوصندوق دست دوم کرج هم باید بگوییم که معمولا این محصولات نسبت به محصولات نو، قیمتی مقرون به صرفه‌تر دارند. البته این قیمت با توجه به تجهیزات موجود بر روی گاوصندوق، نوع حمل و نقل و میزان آپشن‌های ساختاری سیف باکس مد نظر شما، می‌تواند تغییر پیدا کند و بالا برود.

همواره سعی کنید گاوصندوقی را خریداری کنید که عمری طولانی داشته باشد و پیش از شما خیلی مورد استفاده قرار نگرفته باشد. اگر چنین محصولاتی را بیابید، از نظر اقتصادی برد زیادی کرده‌اید.

جهت خرید گاوصندوق در کرج و سیف باکس‌های استوک و دست دوم در مدل‌ها و برندهای گوناگون کافی است همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید و متناسب با بودجه‌ا‌ی که مد نظر دارید، سیف باکسی مناسب را خریداری کنید.

عوام موثر بر قیمت گاوصندوق دست دوم کرج

قیمت صندوق های دست دوم و کار کرده به چند عامل مهم بستگی دارد، عواملی مثل:

  • وزن محصول
  • جنس
  • ابعاد
  • برند و شرکت تولید کننده
  • نوع محصول » بر اساس خانگی یا اداری

وزن صندوق های دست دوم

معمولا وزن گاوصندوق هر چقدر سنگین تر باشد پس طبیعتا از مواد و متریال بیشتری در پروسه ساخت آن استفاده شده است، و در نتیجه قیمت آن نیز گران تر است.

جنس صندوق های دست دوم

به عنوان مثال محصولاتی که در ساختار آن ها از ورقه های فولادی نسوز استفاده شده است، و این نوع گاوصندوق ها دارای دوام و ماندگاری بیشتری در برابر حرارت و آتش سوزی دارند، پس در نتیجه این نوع گاوصندوق ها از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

نکته » معمولا گاوصندوق هایی که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و آتش سوزی هستند به آن ها گاوصندوق نسوز گفته می شود، معمولا شرکت های سازنده گاوصندوق برای ساخت یک گاوصندوق خانگی و یا گاوصندوق های اداری و سازمانی از ورقه های فولادی نسوز استفاده می کنند.

ابعاد صندوق های دست دوم

یکی دیگر از فاکتور های مهمی که در تعیین قیمت گاوصندوق تاثیر گذار است، ابعاد مربوط گاوصندوق می باشد، معمولا صندوق هایی با ابعاد بزرگ دارای قیمت بالاتر نسبت به دیگر محصولات هستند.

برند و شرکت تولید کننده

یکی دیگر از موارد مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت گاو صندوق ها مربوط به برند و شرکت سازنده این محصولات می باشد.

نه تنها در حوزه گاوصندوق، بلکه در مورد دیگر محصولات نیز هر چقدر برند مورد نظر سرشناس تر باشد، طبیعتا به واسطه برند قدرتمند خود محصولات تولید شده را با قیمت بالا تر نسبت بقیه شرکت ها در بازار عرضه می کند.(البته برند های بزرگ و شناخته شده معمولا بر حسب تجربه و شناختی که از مشتری بازار هدف خود دارند محصولات با کیفیت تری را تولید می کنند و همین امر سبب افزایش قیمت محصولات آن ها خواهد شد.)

در حوزه گاوصندوق هم شرکت گاوصندوق کاوه یکی از برند های معتبری است که محصولات خود را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در بازار عرضه می کند، به همین دلیل این شرکت معتبر محصولات خود را با قیمت بالاتری نسبت به رقبا در بازار عرضه می کند.

ضمن این که محصولات شرکت کاوه همگی دارای استاندارد های UL نیز هستند، یعنی محصولات این شرکت تماما دارای مشخصات نسوز، ضد آب، ضد ضربه، دارای قفل های هوشمند دیجیتالی و اثر انگشتی و غیره می باشد.

با توجه به توضیحات ذکر شده برای استعلام قیمت گاوصندوق دست دوم در کرج می توانید با شماره های 09122084335، 02155625086 تماس بگیرید، تا بهترین کارشناسان گاوصندوق جدیدترین قیمت محصولات مختلف را به شما اعلام نمایند.

پیشنهاد مطالعه: روش باز كردن گاوصندوق کلیدی قدیمی

ضخامت و جنس ورق

بهترین جنس نمونه های گاوصندوق های امروزی، ورقی فولادی دارند. عیار ورق های فولادی در انواع گاوصندوق ها، متفاوت است. و طبیعتا هر چه ورق فولادی گاوصندوقی عیار بالا تر باشد قیمت آن بیش تر است.

اشتباهی که عموما درمورد ضخامت ورق های فولادی دارند این است که؛ گمان می کنند هر چه ضخامت ورق فولادی گاو صندوق بیش تر باشد، آن صندوق مستحکم تر است.

اما چنین نیست و این باوری اشتباه است. ضخامت ورق فولادی در گاوصندوق های متفاوت، بر اساس وزن و ابعاد و ورژن محصول بایستی متناسب و طبق استاندارد باشد. چرا که در غیر این صورت اگر ضخامت ورق گاوصندوقی بیش تر از استاندارد در نظر گرفته شود، ممکن است بدنه و درب گاو صندوق دچار پارگی شود. پارگی بدنه یکی از مواردی است که ممکن است برای این قبیل محصولات غیر استاندارد به وجود آید.

جالب است بدانید که بسیاری از تولیدکننده های متفرقه گاوصندوق، حتی از ورق فولادی در تولید محصولات خود استفاده نمی کنند و ورق های نامرغوب را متاسفانه برای تولید محصولی ارزان تر و صد البته غیر ایمن تر ترجیح می دهند.

تشخیص جنس و ضخامت ورق های گاوصندوق های دست دوم، کاری بسیار دشوار است. در صورتی که گاوصندوق استوک مورد نظر از برندهای متفرقه باشد در تشخیص جنس و ضخامت ورق آن نمی توان اطمینان حاصل کرد. اما چیزی که مشخص است، قیمت آن بسیار ارزان می باشد.

و اما درمورد گاوصندوق های دست دوم با برند های مطرح و به ثبت رسیده؛ با کمی تحقیق و جستجو در گوگل می توان به راحتی از وبسیات مرجع آن، تا حدودی در مورد نوع ورق محصولات آن شرکت اطلاعات کسب کرد.

مواد عایق بین دوجداره گاوصندوق

گاوصندوق های ایمن و استاندارد معمولا به بتن، بتن مسلح و مواد نسوز سبک مجهز می باشند. عیار، درصد ناخالاصی و مرغوبیت این مواد عایق که در بین دوجداره فولادی گاوصندوق قرار می گیرند متفاوت می باشند. هر چه مرغوبیت این مواد بیش تر باشد قیمت آن گاوصندوق بیش تر است.

نسوز بودن گاوصندوق

گاوصندوق های نسوز، در مقایسه با گاوصندوق های یکجداره قیمت بیش تری دارند. پس هر چه میزان مقاومت دمایی گاوصندوق دست دوم بیش تر باشد، قیمت آن نیز بیش تر است. در این زمینه نیزحتما با کارشناسان فنی مشورت کنید و صرفا به گفته و وعده های فروشندگان بسنده نکنید.

گاوصندوق مجهز به سیستم ضدسرقت و فاقد سیستم ضدسرقت

سیستم ضدسرقت از مواردی است که در بالابردن ضریب امنیتی گاوصندوق نقش بسزایی دارد. گاوصندوقی که مجهز به این سیستم باشد، قیمت بیش تری نسبت به صندوق فاقد سیستم ضدسرقت دارد. این مورد را به راحتی می توانید تشخیص دهید؛ با نگاهی به درب گاوصندوق و زبانه های آن می توانید از حضور و یا عدم حضور سیستم ضدسرقت مطلع شوید.

خرید گاوصندوق دست دوم کرج

برای خرید صندوق دست دوم شما باید اطلاعات مفید و نسبتا زیادی در رابطه با این محصولات داشته باشید که از همه مهمتر داشتن اطلاعاتی درباره ویژگی های یک safe box دست دوم متناسب با کارایی آن برای شما می باشد.

افراد زیادی هستند که بدون آنکه اطلاعی از ویژگیهای safe box مورد نظر خود داشته باشند تنها به جهت پایین بودن قیمت آن و یا ظاهر آن اقدام خرید می کند و چه بسا که این محصول مورد نیاز آنها نباشد.

به همین دلیل توصیه می‌شود که برای خرید صندوق دست دوم ابتدا کارایی safe box مورد نظر خود را در نظر بگیرید مثلا می خواهید این صندوق را به چه منظور و در چه مکانی استفاده کنید و نیاز به محصولات در چه ابعاد دارید.

با پرسیدن این سوالات از خود و دانستن ویژگی های صندوق دست دوم موجود در بازار می توانید بهترین خرید و انتخاب را در حیطه صندوق دست دوم داشته باشید.

خرید اینترنتی گاوصندوق دست دوم

برای خرید یک گاوصندوق دست دوم باید اطلاعات زیادی در زمینه گاوصندوق ها مانند کیفیت ساخت، امنیت، برند های معروف گاوصندوق و از همه مهم تر نحوه شناسایی ویژگی های مهم در یک گاوصندوق داشته باشید.

بسیاری از افراد برای خرید گاوصندوق دست دوم بدون هیچ یش زمینه ذهنی و تنها با یک آگهی اقدام به خرید می کنند و چه بسا که این گاوصندوق اصلا مناسب با نیاز آنها نباشد. خرید گاوصندوق دست دوم برای خیلی ها ممکن است اولین انتخاب برای افزایش ایمنی دارایی‌ها و مدارکشان باشد. خرید گاوصندوق دست دوم مشخصاٌ هزینه کمتری نسبت به خرید محصول نو دارد و از این جهت برای خیلی ها انتخابی مقرون به صرفه و منطقی به نظر می رسد؛ اما نکته در اینجاست که چنین انتخابی، همزمان با مزایا، معایب پیدا و پنهانی نیز دارد.

تیم سیف کاوه و سیف باکس شاپ همواره همراه شما خواهد بود تا شما بتوانید بهترین و مناسب ترین گاوصندوق را با پایین ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید.

فروش گاوصندوق دست دوم

ممکن است شما محصولی را خریداری کرده و برای مدتی از آن استفاده کرده باشید ولی بعد از یک مدت متوجه شوید که آن محصول برای شما کارایی لازم را ندارد و آنچه را که از آن انتظار دارید برای شما برآورده نمی کند.

در این زمان بهترین کار فروش محصول است، زیرا شما می توانید با فروش صندوق دست دوم هزینه لازم برای خرید یک صندوق نو که مناسب با نیاز شما باشد را خریداری کنید و در عین حال صندوق دست دوم خود را که سالم است و با همان کیفیت اول می باشد را به کسی که به این صندوق نیاز دارد به قیمتی کمتر از صندوق نو بفروشید.

راهنمای خرید گاوصندوق دست دوم کرج

ما در ادامه راهنمایی را مبنی بر خرید گاوصندوق استوک در کرج  به شما ارائه می‌کنیم:

  • سوراخ نبودن بدنه گاوصندوق
  • بررسی پیچ های اتصال به زمین و دیوار
  • برخورداری از جنس منعطف
  • بررسی زبانه های محصول استوک
  •  

سوراخ نبودن بدنه گاوصندوق

اول از همه این را بدانید که یک گاوصندوق دست دوم نباید سوراخ باشد. سوراخ بودن گاوصندوق دست دوم کرج بدین معنا است که پیش از این فردی قصد باز کردن این گاوصندوق را داشته و تا حدودی هم موفق بوده است. پس این گاوصندوق از امنیت چندانی برخوردار نیست و به درد هم نمی‌خورد.

برخورداری از جنس منعطف

در خرید یک گاوصندوق دست دوم کرج این را بدانید که این گاوصندوق باید جنسی منعطف داشته باشد اما این جنس منعطف باید محکم هم باشد. همچنین این محصول باید از ضخامت مناسب، وزن مناسب و فضای کافی برخوردار باشد تا بتواند اسناد مدارک و اشیای قیمتی شما را به بهترین شکل ممکن نگهداری کند.

بررسی پیچ های اتصال به زمین و دیوار

 حتما به هنگام خرید پیچ‌های اتصال را بررسی کنید و چک کنید که آیا می‌توان گاوصندوق در کرج را به زمین متصل کرد یا نه! این را بدانید که کم ارتفاع‌ترین پیچ‌های اتصال، حدود ۱۳ سانت ارتفاع دارند و اگر گاوصندوقی کمتر از این میزان ارتفاع داشته باشد، یعنی چندان مناسب نیست و در آینده نیز چندان کارآمد نخواهد بود.

انتظارات از خرید گاوصندوق استوک: به کاربردی که از یک گاوصندوق دست دوم انتظار دارید هم توجه داشته باشید. این که شما می‌خواهید این گاوصندوق را در طلا فروشی به کار ببندید و یا نه، می‌خواهید ادارات مالی و مالیاتی خود را به این محصولات مجهز کنید، باعث می‌شوند که انواع گاوصندوق‌ها تفاوت پیدا کنند.

بررسی زبانه های محصول استوک

حتما زبانه‌های گاوصندوق را مورد بررسی قرار دهید. اگر این زبانه‌ها خمیده باشند، قبل از این که شما این سیف باکس راست را خریداری کنید، ممکن است سارقی به آن دستبرد زده باشد و در آینده نیز این سارق به آنچه که درون این گاوصندوق قرار دارد، دست بزند. پس از خرید گاوصندوق دست دوم کرج که زبانه‌های خمیده شده دارد، دست نگه دارید.

شما می‌توانید جهت خرید با کیفیت‌ترین گاو‌صندوق‌های استوک و دست دوم در کرج، کرج، کرج، تبریز و اصفهان با ما در تماس باشید.

نکات مهم در هنگام خرید گاوصندوق دست دوم

اگر به هر دلیلی هنوز تمایل دارید که یک گاوصندوق دست دوم بخرید، باید مواردی را در نظر داشته باشید. قطعا شما اقلام مهمی داشته اید که به فکر خرید گاوصندوق افتاده اید، در خریدتان عجله نکنید و تمام موارد زیر را بررسی کنید.

قفل گاوصندوق از چه نوعی است؟ درباره انتخاب قفل گاوصندوق به صورت مفصل صحبت کردیم و مشخص کردیم که قفل گاوصندوق، اولین سد امنیتی در برابر سارقین است. گاوصندوق شما هزار و یک آپشن امنیتی داشته باشد اما قفل مناسب نداشته باشد به راحتی توسط سارق باز می شود. اگر قفل گاوصندوق دارای کلید است باید مطمئن شوید که کلید دومی دارد یا خیر. آیا کلید ها قابل کپی شدن هستند یا خیر.

گاوصندوق کلید مادر دارد ؟ همان طور که می دانید کلید مادر در گاوصندوق می تواند تمام سد های امنیتی را رد کند و درب گاوصندوق را باز کند. اگر این کلید مفقود شده یا به هر دلیلی به شما تحویل داده نشود از خرید گاوصندوق صرف نظر کنید.

این موضوع امنیت گاوصندوق شما را به خطر می اندازد. آیا گاوصندوق دارای استاندارد نسوز یا امنیتی هست؟ برای اینکه از این موضوع مطلع شوید، در قسمت داخلی درب گاوصندوق عموما یک لیبل درج می شود که مشخص می کند گاوصندوق دارای چه استانداردی است و تا حدودی جزئیات آن مشخص است. نسوز بودن در دمای بالای ۹۰۰ درجه به مدت ۱ ساعت یک استاندارد متعارف است.

در صورتی که شما عزیزان قصد خرید و یا فروش گاوصندوق دست دوم را دارید می توانید تنها با یک تماس و یا پر کردن فرم استعلام از مشاوره رایگان تیم سیف کاوه استفاده نمایید.

کلاهبرداری در فروش گاوصندوق دست دوم

شما به هنگام خرید این گاوصندوق‌ها علاوه بر این که باید قیمت آن را مورد توجه قرار دهید، باید به برندی که قرار است گاوصندوق را در آن خریداری کنید هم توجه داشته باشید. البته امروزه خیلی از کلاهبرداران گاوصندوق دست دوم اصفهان در یک برند بی‌کیفیت را با برچسب‌های تقلبی به جای گاوصندوق های باکیفیت جا زده و از این طریق از مشتریان کلاهبرداری می‌کنند. بنابراین شما باید به هنگام خرید از افراد با تجربه در اینجا کمک بگیرید.

گاوصندوقی که شما می‌خرید باید گاوصندوق در اصفهان سالم باشد. این سلامت هم در رمز گاوصندوق، هم در بدنه گاوصندوق و هم در اجزای داخلی گاوصندوق دیده می‌شود. یعنی هم رمز گاوصندوق شما باید صحیح کار کند هم سوراخ یا بتونه کاری بر روی آن وجود نداشته باشد و هم سوپاپ یا زبانه‌های گاوصندوق سالم باشند.

سوالات متداول در مورد گاوصندوق دسته دوم

آیا گاوصندوق های دست دوم ضمانت دارند؟

بله تمامی گاوصندوق های دست دوم خریداری شده دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش هستند که با توجه به برند و مدل خریداری شده متفاوت هستند.

بورس گاوصندوق دست دوم

شهر گاوصندوق برای اکثر برند های معروف گاوصندوق می‌تواند محصول دست دوم تامین کند که میتوانید این محصولات را با قیمتی خیلی پایین تر نسبت به گاوصندوق صفر تهیه کنید.

آیا خرید گاوصندوق دست دوم را پیشنهاد می‌کنید؟

با توجه به این که گاوصندوق محصولی با استهلاک و خرابی پایین بوده و از طرفی شهر گاوصندوق تمامی این گاوصندوق های دست دوم را ضمانت می‌کند و می‌توانید با قیمت پایین تری تامین کنید، خرید گاوصندوق دست دوم انتخاب عاقلانه ای است.

آیا خرید گاوصندوق دست دوم از دیوار را توصیه می کنید؟

کیفیت گاوصندوق دست دوم بستگی دارد که از چه کسی و با چه آگاهی گاوصندوق تان را خریداری میکنید. اگه اطلاعاتی درمورد نحوه تشخیص گاوصندوق تقلبی ندارید حتما از نمایندگی معتبر خرید گاوصندوق دست دوم که ضمانت و خدمات پس از فروش داشته باشد خریداری کنید. لذا خرید گاوصندوق دست دوم از دیوار یا شیپور به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

چه برند هایی بصورت دست دوم در شهر گاوصندوق پیدا می‌شوند؟

اکثر برند های معروف مانند کاوه، گنجینه، گنج بان و … بصورت دست دوم در شهر گاوصندوق موجود هستند، همچنین بسیاری از برندهای خارجی مانند بامیل، لوسل، ایگل و … را نیز می‌توانید بصورت دست دوم از ما تهیه کنید.

آیا امکان تعویض رنگ وجود دارد؟

بله، درصورت تمایل میتوانید رنگ مورد نظرتان را اعلام کنید تا ما همان رنگ مورد نظرتان را برای گاوصندوق استفاده کنیم؟

از بین مدل های کارکرده کدام برند راپیشنهاد میکنید؟

با توجه به استهلاک فوق‌العاده پایین برند کاوه، مدل های دست دوم این برند را پیشنهاد می‌کنیم و تا حدممکن سعی کنید برند ایران کاوه را بصورت دست دوم خریداری ننمایید، چون دارای میزان استهلاک و فرسودگی بالایی هستند و نمی‌شود بصورت کامل اعتماد کرد.

مزیت خرید گاوصندوق دست دوم نسبت به نو چیست؟

از نظر امنیت در برندهای با کیفیت هیچ تفاوتی با محصولات نو ندارند ولی از نظر قیمت خیلی به صرفه تر هستند، پس اگر میخواهید با قیمت پایین همان کیفیت بالا را بخرید، گاوصندوق دست دوم انتخاب خوبی خواهد بود.

آیا میتوان کلید جدید ساخت؟

خیر، به دلیل وجود مشکلات امنیتی امکان ساخت کلید وجود ندارد کارشناسان گروه صنعتی کاوه کلید شما را تعویض میکنند.

در چه ساعاتی می توان با سرویس کاران تماس گرفت؟

شما به راحتی از طریق سایت در هر ساعت از شبانه روز قادر خواهید بود با کارشناسان در ارتباط باشید.

منبع:  فروش گاوصندوق دست دوم تبریز

منبع: روش های ساخت گاوصندوق

منبع: بهترین گاوصندوق مخفی

منبع : روش باز کردن گاوصندوق کلیدی با کلید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا