گاوصندوق

گاوصندوق اسلحه مدل ۷۵۰S

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست

افرادی که اقدام به نگهداری اسلحه در محل کار و منزل خود می کنند، باید بدانند بهترین جاساز اسلحه کجاست تا از بروز خطرات موجود جلوگیری کنند. البته ارگان های خاص معمولا اسلحه ها را درون گاوصندوق اسلحه قرار می دهند تا در صورت حمله دشمنان دسترسی به اسلحه ها غیر ممکن باشد. فروشگاه سیف باکس شاپ یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش گاو صندوق اسلحه می باشد که شما می توانید بهترین صندوق اسلحه را از با مناسب ترین قیمت از این فروشگاه خریداری کنید. برای خرید و استعلام قیمت گاوصندوق اسلحه می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان سیف باکس شاپ در ارتباط باشید.

02155625086 – 09915600045

جاساز اسلحه چیست

در حقیقت به محلی ایمن و مخفی برای پنهان کردن اسلحه در مکان های مختلف مانند: خانه، محل کار و …. جاساز اسلحه می گویند. در این بخش قصد داریم  به برخی نکات نگه داری و جاساز اسلحه برای افرادی که اسلحه شکاری دارند و یا افرادی که با مجوز در محل کار و منزل از اسلحه نگه داری می کنند، بپردازیم.

توجه داشته باشید جاساز اسلحه شما می تواند در محلی پنهان و به دور از تصور باشد. جاساز اسلحه می تواند در محلی مانند: تخت خواب، میز و …. باشد. البته گاوصندوق اسلحه نیز می تواند به عنوان یکی از جاساز های اسلحه باشد.

تعداد زیادی از مدل های کمد مخفی اسلحه وجود دارند که می توان از این کمد ها  نیز برای جاساز اسلحه استفاده نمود. البته مشکلی که در خصوص این کمد ها وجود دارد این است که با وجود اینکه دارای قفل هستند اما در صورت لو رفتن مکان اسلحه، اسلحه به راحتی در دسترس افراد دیگر قرار می گیرد.

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست؟ در ادامه به بررسی بهترین ایده ها برای جاسازی اسلحه در منزل می پردازیم.

جاسازی اسلحه در خانه

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست؟ یکی از بهترین روش های نگه داری اسلحه در خانه، جاساز اسلحه می باشد که در بخش پایین به معرفی آن می پردازیم:

1 – یکی از بهترین روش های جاساز اسلحه در منزل استفاده از میز جلو مبلی می باشد این کشو دارای یونیت جاسازی می باشد که با استفاده از اهرم پایین میز باز می شود. توجه داشته باشید این میز دارای قفل آهنربایی می باشد که با باز کردن آن می توانید یک کشوی مخفی اسلحه را مشاهده نمایید.

2- یکی دیگر از بهترین جاساز های اسلحه در منزل، تختخواب می باشد. شما می توانید  کمد مخفی اسلحه را به طرز هوشمندانه ای درتختخواب خود جاسازی کنید و یا می توانید از بخش های مختلف تخت مانند: قسمت بالایی، کف تخت یا حتی سرستون های تزیینی آن استفاده نمایید. نکته: اگر تخت شما دارای تاج بزرگی است می توان اسلحه های بسیار بزرگ را نیز در آن جاسازی کرد.

3- یکی دیگر از روش های جاسازی اسلحه استفاده از اتاق مخفی می باشد. اگراز تعداد زیادی اسلحه و یا  بیش از یک اسلحه محافظت می کنید. بهترین روش، نگه داری آن ها اتاقی مخفی می باشد. شما می توانید گاوصندوق اسلحه خود را در این  محل پنهان کنید.

4- یکی از وسایل کاربردی در هر منزلی، شلف دیواری می باشد که یکی از بهترین گزینه ها  برای جاسازی اسلحه نیز می باشد. در واقع شکل ظاهری شلف دیواری برای جاسازی اسلحه مانند سایر شلف های معمولی می باشد اما در بخش زیرین آن طراحی خاصی انجام شده که می توان تمام قطعات یک اسلحه را درون آن پنهان کرد.

5- پنحمین محل جاسازی اسلحه در خانه، میز کامپیوتر می باشد. توجه داشته باشید ظاهر کلی این میزهای کامپیوتر بسیار معمولی می باشد اما قسمتی از این میز به گونه ای طراحی شده است که دارای پنل کشویی مخفی می باشد. شما می توانید این کشو را بیرون آروده و کشوی مخفی جاساز اسلحه را مشاهده نمایید.

6- گاوصندوق اسلحه یکی از بهترین گزینه ها برای افراد نظامی می باشد که از اسلحه خود دور از دسترس بچه ها نگه داری کنند.

گاوصندوق کاوه دارای انواع مختلفی می باشد که گاوصندوق اسلحه کاوه نیز یکی از انواع آن می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گاوصندوق کاوه به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

بهترین محل جاساز اسلحه کجاست

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست ؟ در ابتدا برای انتخاب بهترین محل جاساز اسلحه باید به برخی نکات زیر توجه داشته باشید :

  1. اسلحه به علت اینکه بسیار خطرناک و حساس می باشد نباید در معرض رطوبت قرار گیرد. همچنین گلوله های آن  نیز نباید در معرض حرارت و گرما قرار گیرند.
  • یکی از وسایل ارزشمند و گران قیمت اسلحه می باشد که در مواقعی مانند آتش سوزی، زلزله و …… باید دسترسی به آن  بسیار راحت باشد. پس لازم است اسلحه را در محلی پنهان کنید که دسترسی به آن برای صاحب اسلحه بسیار راحت باشد.
  • توجه داشته باشید از جاسازی اسلحه در نزدیک آشپزخانه، وسایلی مانند قلیون و ….. خود داری کنید.
  • جاسازی اسلحه نباید در دسترس و معرض دید کودکان باشد.

بهترین جاساز اسلحه در آشپزخانه

توجه داشته باشید  برای جاسازی اسلحه نباید هر مکان و محلی را انتخاب نمایید و هنگام  انتخاب محل جاساز اسلحه باید به برخی نکات توجه داشته باشید که در بخش زیر به آن اشاره شده است. از نظر شما آیا آشپزخانه محل مناسبی برای جاسازی اسلحه می باشد ؟ باید بگوییم آشپزخانه به علت بالا رفتن غیر معمول دما و احتمال آتش سوزی اصلا گزینه مناسبی برای جاسازی اسلحه نمی باشد. بنابراین اگر قصد مخفی کردن و جاسازی اسلحه داخل فر گاز، درون کابینت ها و ….. را دارید، از آن صرف نظر کنید. توجه داشته باشید اسلحه باید دور از هرگونه حرارت جاسازی شود. از نگه داری و جاسازی اسلحه در نزدیکی هیتر برقی، بخاری، اجاق گاز، سماور و …… خود داری کنید.

بهترین جاساز اسلحه در حمام

شاید به این فکر کرده باشید که بهترین جاساز اسلحه می تواند سقف کاذب حمام یا محلی مخفی در حمام باشد. بسیاری از افراد حمام را محلی دور از تصور برای نگهداری و مخفی کردن اسلحه در نظر می گیرند. اما حمام مکانی مرطوب و خیس است و اسلحه را نباید در جاهای مرطوب نگهداری کرد؛ زیرا احتمال آسیب رسیدن و اختلال در عملکرد اسلحه وجود خواهد داشت.

بهترین جاساز اسلحه در حال و پذیرایی

خانه بعضی افراد مبلمان را بهترین جاساز اسلحه در حال و پذیرایی خانه می‌دانند، ممکن است اسلحه را کف مبل یا زیر بالشتک های نشیمنگاه مبل مخفی کنند. اما آیا این محل بهترین جاساز برای اسلحه است؟ باید بگوییم، حال و پذیرایی محلی پر رفت و آمد برای افراد به ویژه کودکان است. علاوه براین نشستن روی مبلی که اسلحه در آن جاساز شده می تواند خطرناک باشد. نگهداری از اسلحه، فشنگ، باروت و … در چنین محلی هوشمندانه به نظر نمی رسد.

ساخت جای مخفی در کمد برای جاساز اسلحه

می توان در با ساخت جای مخفی در کمد به عنوان جاساز اسلحه، برای مخفی کردن سلاح اقدام کرد. اما آیا اگر کسی پی به محل مخفی کردن اسلحه ببرد، این جاساز، قفل امن برای محفوظ نگه داشتن اسلحه دارد؟ تختخواب، میزهای جاساز، کتابی که صفحات آن برای پنهان کردن یک کلت کمری سوراخ شده و دهها جای دیگر در منزل را می تواند شیوه هایی برای ساخت جاساز در خانه در نظر گرفت؛ اما ساخت جاساز در منزل برای اسلحه به همین سادگی است؟

لازم است توجه داشته باشید که بهترین جاساز در منزل برای اسلحه علاوه بر اینکه در محلی دور از تصور و مخفی باشد، دارای قفل ایمن بوده و دور از رطوبت و گرما قرار بگیرد.  خرید کمد اسلحه در مقایسه با جاساز کردن اسلحه در کمد معمولی روشی ایمن تر است زیرا کمد اسلحه دارای قفل با ایمنی نسبتا خوب می باشد.

گاوصندوق اسلحه

گاوصندوق اسلحه یکی از وسایل بسیار ضروری برای مراکز نظامی می باشد. همچنین در برخی از منازل نیز اسلحه وجود دارد، که نگهداری آنان مستلزم خرید گاوصندوق اسلحه است.

اگر به دنبال خرید بهترین گاوصندوق سلاح با قیمتی مناسب هستید می توانید از کارشناسان فروش مشاوره رایگان دریافت کنید. در این وب سایت درجه یک ترین انواع گاوصندوق به مشتریان محترم ارائه می گردد.

مشخصات گاوصندوق اسلحه

این گاوصندوق درجه یک به سبب ضد آب بودن فضایی عالی برای نگهداری سلاح های مختلف می باشد. در این صورت هیچ خطری سلاح شما را تهدید نخواهد کرد.

این گاوصندوق جا اسلحه مقاومت قابل توجهی در برابر نفوذ گرما و حرارت دارد. گاوصندوق سلاح ارائه شده در این فروشگاه از تحمل حرارتی عالی برخوردار است. بسیار بالا در نتیجه ظرفیت گرمایی بسیار بالایی دارد.

با خرید گاوصندوق تفنگ از این شرکت دیگر نگرانی از بابت مقاومت آن در برابر ضربه نخواهید داشت. استفاده از مواد اولیه درج یک و باکیفیت در تولید این گاوصندوق سبب استحکام بالای آن و ضد ضربه بودن آن شده است.

ویژگی‌های گاوصندوق اسلحه چیست ؟

گاوصندوق اسلحه نسوز

اولین ویژگی یک گاوصندوق اسلحه، ویژگی نسوز بودن آن است. نسوز بودن، یکی از ویژگیهای مشترک همه انواع گاو صندوق‌ها است، اما میزان مقاومت گاو صندوق‌ها در مقابل آتش سوزی با هم دیگر متفاوت است. اگر قرار باشد یک گاو صندوق، زیورالات را در خود نگهداری کند، خیلی هم لازم نیست که نسوز باشد؛ چرا که حتی در صورت سوختن گاو صندوق و زیورآلات درون آن، ضرر زیادی به آنها وارد نمی شود.

با این وجود، اگر قرار باشد یک گاو صندوق، پول‌های کاغذی و اسناد و مدارک کاغذی را در خود نگه دارد، باید مقاومت زیادی در مقابل آتش سوزی داشته باشد. گاوصندوق اسلحه، حساس ترین نوع گاو صندوق در مقابل آتش سوزی است.

از آنجایی که از گاوصندوق اسلحه در مراکز نظامی و پادگان‌ها استفاده می‌شود، اگر این نوع گاو صندوق آتش بگیرد خطرات زیادی به دنبال خواهد داشت. دلیل دیگری که گاوصندوق اسلحه نباید به هیچ عنوان آتش بگیرد این است که درون گاوصندوق اسلحه، پر از باروت و فشنگ است که آتش گرفتن آنها می‌تواند منجر به اتفاقاتی شود که بسیار وحشتناک است. بنابراین گاوصندوق اسلحه باید بتواند در مقابل دمای بیش تر  از ۹۰۰ درجه سانتی گراد مقاومت داشته باشد.

گاوصندوق اسلحه باید از جنس فولاد نسوز ساخته شده باشد تا به هیچ عنوان احتمال آتش گرفتن آن وجود نداشته باشد.

گاوصندوق اسلحه ضد آب

دومین ویژگی یک گاوصندوق اسلحه، ضد آب بودن آن است. باید گاو صندوق اسلحه به نحوی طراحی شده باشد که امکان نفوذ کمترین مقدار آب و رطوبت به درون آن وجود نداشته باشد. می‌دانید که نفوذ رطوبت و آب به درون گاوصندوق اسلحه، باعث خراب شدن اسلحه‌ها خواهد شد.

گاوصندوق اسلحه ضد سرقت

سومین ویژگی که باید حتما گاوصندوق اسلحه دارای آن باشد، خاصیت ضد سرقت بودن آن است. می‌دانید که اسلحه یک وسیله بسیار امنیتی و مهم است و گم شدن آن عواقب بسیار وحشتناکی را برای صاحب اسلحه به دنبال خواهد داشت.

از سوی دیگر، بسیاری از انواع گاوصندوق اسلحه در مراکز نظامی و پادگان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به سرقت رفتن آنها معضل امنیتی و نظامی را به دنبال دارد. بنابراین گاوصندوق اسلحه باید بیشترین امنیت را در مقابل سرقت داشته باشد.  برای اینکه گاوصندوق اسلحه امنیت بسیار بالایی داشته باشد می‌بایستی از قفل‌های بسیار پیشرفته و با تکنولوژی بالا که خاصیت ضد سرقت دارند در ساخت آن ها استفاده شود.

به هیچ عنوان نباید یک گاوصندوق اسلحه دارای قفل مکانیکی باشد؛ بلکه حتماً باید به قفل‌های دیجیتال بسیار پیشرفته مجهز شده باشد. البته اگر یک گاوصندوق اسلحه دارای قفل اثر انگشتی یا قفل بیومتریکی دیگری مانند قفل شبکیه چشم یا قفل تشخیص چهره باشد، امنیت بالاتری خواهد داشت.

اگر یک گاو صندوق اسلحه دارای قفل بیومتریکی مانند قفل اثر انگشتی باشد، فقط باید  اثر انگشت مسئول اسلحه خانه یک گردان در پادگان و یا مسئول اسلحه خانه یک گروهان در آن ذخیره شده باشد. هیچ فرد دیگری نباید بتواند به گاو صندوق اسلحه موجود در پادگان دسترسی پیدا کند.

وزن گاوصندوق اسلحه

چهارمین ویژگی که گاو صندوق اسلحه باید داشته باشد، سنگین وزن بودن آن است. در واقع گاو صندوق اسلحه باید به نحوی باشد که جابجایی و حمل و نقل و سرقت آن، کار بسیار سختی باشد.

گاوصندوق اسلحه مانند گاو صندوق خانگی نیست که قرار باشد با هر اسباب کشی جابجا شود. بلکه معمولاً برای سال‌های سال در جای خود ثابت می‌ماند.

بنابراین هرچه وزن سنگین تری داشته باشد، امنیت آن بالاتر است. نکته بسیار مهمی که در مورد وزن گاوصندوق اسلحه وجود دارد، مربوط به گاوصندوق اسلحه ای است که در مراکز نظامی موجود در مرزبانی‌ها وجود دارند.

به منظور نگهداری و حفاظت از اسلحه، نارنجک، فشنگ، گلوله و سایر اقلام نظامی در مرزبانی‌ها از گاوصندوق اسلحه استفاده می‌شود.

این نوع گاوصندوق اسلحه باید وزن بسیار زیادی داشته باشد، چرا که هر لحظه در مرزبانی‌ها، احتمال تهاجم دشمن وجود دارد. آنقدر باید این نوع گاو صندوق، وزن زیادی داشته باشد که به هیچ عنوان مهاجمین نتوانند آن را با خود حمل کنند و به عنوان غنیمت جنگی ببرند.

ظرفیت گاوصندوق اسلحه

پنجمین ویژگی که در هنگام خرید گاوصندوق اسلحه باید مد نظر قرار دهید، ظرفیت آن است. ظرفیت گاوصندوق اسلحه باید متناسب با میزان اسلحه، فشنگ، گلوله، نارنجک و ادوات جنگی دیگری باشد که قرار است درون آن قرار گیرد. بر روی گاوصندوق اسلحه، یک سری اعداد وجود دارد. این اعداد، ظرفیت آن گاو صندوق را نشان می‌دهد. به عنوان مثال، ممکن است بر روی یک گاوصندوق اسلحه، اعداد زیر وجود داشته باشند.

همانطور که اشاره کردیم، این اعداد نشان دهنده ظرفیت گاوصندوق اسلحه هستند. دو عدد اول، تعداد سلاحی را که می‌توان درون این گاوصندوق اسلحه قرارداد را نشان می‌دهند. عدد اول، تعداد سلاحی را که می‌توان در سمت چپ گاوصندوق اسلحه قرارداد را نشان می‌دهد. عدد دوم هم تعداد سلاحی را که می‌توان در سمت راست گاوصندوق اسلحه قرارداد را مشخص می‌کند.

عدد سوم، نشان دهنده کل ظرفیت گاوصندوق اسلحه است که در واقع مجموع دو عدد اول می‌باشد. عدد آخر هم نشان می‌دهد که شما چه تعداد اسلحه را می‌توانید در قسمت درب گاوصندوق اسلحه قرار دهید.

 

 

ویژگی های بهترین جاساز اسلحه

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست؟ بهترین جاساز اسلحه در منزل باید دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • باید ضد ضربه باشد.
  • ضد برش
  • ضد آب
  • ضد گلوله
  • نسوز
  • دارای سیستم های هوشمند باشد.

در نهایت جدا از موارد ذکر شده بهترین جاساز اسلحه، یک گاوصندوق اسلحه می باشد که منحصرا برای نگه داری انواع اسلحه در ابعاد و اندازه های گوناگون، تولید شده است. شما می توانید  برای خرید و استعلام قیمت گاوصندوق اسلحه از فروشگاه گاوصندوق فروشی سیف باکس شاپ روی لینک کلیک کرده و به فروشگاه سیف باکس شاپ مراجعه نمایید.

مدل های جالب کمد مخفی اسلحه برای نگهداری در منازل آپارتمانی

علاقمندان به شکار و طبیعت گردی در کشورمان بسیار زیاد هستند، این افراد اگرچه مبلغ زیادی بابت خرید سلاح شکاری پرداخت می کنند، اما مکان مناسب برای نگهداری آنرا در نظر نمی گیرند. کمد مخفی اسلحه در چنین شرایطی می تواند بهترین و ایمن ترین مکان برای نگهداری اسلحه در منزل خصوصا خانه های آپارتمانی باشد. از آنجایی که اسلحه شکاری وسیله ای بسیار حساس و خطرناک است، نباید در مکانی قرار بگیرد که همه به آن دسترسی داشته باشند. کمترین بی دقتی در این زمینه می تواند شما و خانواده تان را به دردسر بزرگی بیاندازد.

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، مدل های کمد مخفی اسلحه در این پست همگی در وسایل معمول خانه پنهان شده اند طوری که حتی بسیاری به ذهن شان خطور هم نمی کند که وسیله جلوی چشمشان، در حقیقت یک کمد مخفی است. اگر شما هم تفنگ شکاری در خانه نگهداری می کنید و از طرفی مکانی ایمن برای نگهداری آن ندارید، ایده های زیر می تواند بهترین مکان برای نگهداری اسلحه را در اختیارتان بگذارد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین گاوصندوق خانگی

جلو مبلی با کشو مخفی اسلحه

ابتدا با ست میز جلو مبلی شروع می کنیم، این  روش در خانه های آپارتمانی کوچک یکی از بهترین  ایده هاست. از آنجایی که این میزها کاملا ظاهری شبیه به یک میز جلو مبلی شیک و لوکس اتاق نشیمن یا پذیرایی دارند، کسی فکرش را هم نخواهد کرد که زیر میزی که روی آن میوه و چای و تنقلات قرار گرفته، یک اسلحه شکاری قرار گرفته باشد. مدل های ساده این میزها، عمدتا رویه کشویی داشته و با کنار رفتن رویه میز، کمد مخفی اسلحه نمایان می شود. البته لازم به ذکر است برای ایمنی بیشتر درب تمام این کمدها قفلی مغناطیسی دارند تا احتمال دسترسی اسلحه به دست کسی غیر از خودتان به صفر برسد.

مدل های دیگر میز جلو مبلی با کشو مخفی اسلحه، رویه ثابتی داشته و در عوض یونیتی در زیر میز جاسازی شده که به وسیله اهرمی به سمت پایین میز باز می شود. این میزها علاوه بر جاسازی بسیار خوب سلاح، دسترسی به آنرا نیز آسان می کنند. در این میز قفلی آهنربایی مخفی قرار گرفته که با باز کردن آن، کشوی مخفی اسلحه خود را نمایان می کند. این مدل میزها از چوب طبیعی درخت افرا ساخته شده اند و درکنار زیبایی منحصربفرد، استحکام بسیار بالایی نیز دارند.

پیشنهاد مطالعه: نصب گاوصندوق مخفی

قیمت گاوصندوق اسلحه

به طور کلی عواملی بر قیمت گاوصندوق اسلحه اثر گذار هستند. اینکه گاوصندوق مورد نظر از چه موادی تهیه شده است یا کیفیت آن در چه سطحی می باشد، بر روی قیمت تمام شده آن موثر است‌. در این فروشگاه آنلاین بهترین قیمت های بازار برای گاوصندوق اسلحه در نظر گرفته شده اند.

به طوری که همواره بر تعداد خریداران این گاوصندوق افزوده می گردد. برای خرید درجه یک ترین گاوصندوق سلاح با قیمتی استثنایی می توانید با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید. دقت کنید که قیمت بالا رابطه ای مستقیم با کیفیت گاوصندوق خواهد داشت.

این شرکت معتبر همواره در حال تلاش برای جلب رضایت خریداران می باشد. از این رو قیمت گاوصندوق اسلحه را در مناسب ترین سطح قرار داده است. یکی از دلایل رونق فروش و حتی ارسال این گاوصندوق سلاح به دیگر کشورها نیز همین موضوع بوده است. فروش گاوصندوق اسلحه با قیمتی استثنایی ارمغانی از سوی این شرکت می باشد.

این شرکت کیفیت و قیمت گاوصندوق های ارائه شده را تضمین می نماید. گفتنی است قیمت بسیار مناسب این گاوصندوق در مقابل کیفیت آن زیاد به چشم نمی آید. ابعاد و اندازه گاوصندوق نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن هستند.

همچنین بهترین قیمت بازار را می توانید در این فروشگاه اینترنتی مشاهده نمایید. امروزه شاهد افزایش تعداد وبسایت های فروش گاوصندوق اسلحه هستیم.

این موضوع سبب می شود تا خریداران در زمان خرید گاوصندوق اصل و درجه یک سردرگم شوند. توجه داشته باشید که این شرکت سالیان زیادی در این حوزه فعالیت داشته است. پس این شرکت با تاییدیه های معتبر می تواند، انتخابی مناسب برای خرید گاوصندوق تفنگ به شمار رود. پایین ترین قیمت گاوصندوق اسلحه را در این فروشگاه آنلاین مشاهده نمایید.

خرید گاوصندوق اسلحه

خرید گاوصندوق اسلحه به سبب کارایی آن رونق زیادی دارد. به جرات می توان گفت این شرکت معتبر به استفاده از بهترین و جدیدترین روش های روز دنیا این محصول پر کاربرد را تولید می کند. خرید گاوصندوق اسلحه با گارانتی معتبر یک پیشنهاد عالی برای خریداران محترم می باشد.

این گاوصندوق درجه یک با امنیت بسیار بالا طراحی شده است. انواع مختلفی از این محصول کاربردی برای شما خریداران با قیمت های متفاوت در دسترس است. این فروشگاه اینترنتی دارای قرارداد با ارگان های نظامی و سپاه می باشد. پس شما می توانید بهترین گاوصندوق اسلحه را از این شرکت تهیه نمایید.

در این مجموعه معتبر از تجارب متخصصان مجرب برای ساخت و ارائه گاوصندوق سلاح بهره گرفته شده است. امروزه خرید گاوصندوق اسلحه برای استفاده های در حال افزایش است.

همچنین در این فروشگاه آنلاین انواع مختلفی از این گاوصندوق برای نگهداری اسلحه شکاری و نظامی قابل مشاهده است. این شرکت بزرگ یکی از بزرگترین تولید کنندگان گاوصندوق مخصوص اسلحه در کشور ایران می باشد.

ناگفته نماند که کیفیت بالا و امنیت کامل این گاوصندوق موجب جلب رضایت خریداران در طول زمان شده است. بازار فروش این گاوصندوق در حال رونق می باشد. این شرکت با ارائه بهترین قیمت های بازار سعی در افزایش تولید آن دارد.

نکات مهم در خرید گاو صندوق اسلحه

در خرید گاو صندوق اسلحه ابتدا باید به این نکته دقت کنید که آن گاو صندوق اسلحه مخصوص نگهداری اسلحه در خانه است و یا مخصوص نگهداری اسلحه و ادوات جنگی در پادگان‌های نظامی می باشد. اگر گاو صندوق اسلحه، گاو صندوق اسلحه خانگی باشد طبیعتاً ابعاد کوچکتری دارد و وزن آن پایین است. به هیچ عنوان نباید شما برای خرید گاو صندوق اسلحه خانگی، یک مورد بسیار سنگین و بزرگ را خریداری کنید.

در این صورت، قطعاً آسیب زیادی به کف ساختمان شما خواهد زد و از طرف دیگر حمل و نقل آن بسیار سخت بوده و شاید غیر ممکن باشد. طبیعتاً گاو صندوق اسلحه باید مقاومت بسیار زیادی در مقابل دما و حرارت آتش سوزی داشته باشد. همچنین باید گاو صندوق اسلحه خانگی، ضد گلوله باشد چرا که در صورت باز شدن اسلحه و شلیک گلوله در درون گاو صندوق، نباید  آن  گلوله از گاو صندوق خارج شود و به افراد  درون منزل آسیب برساند.

گاوصندوق اسلحه تهران

بهترین گاوصندوق اسلحه تهران را از این شرکت معتبر تهیه کنید. فروش ویژه این گاوصندوق با قیمت باورنکردنی از دلایل جلب نظر خریداران می باشد. این گاوصندوق بسیار شیک برازنده شما خریداران محترم می باشد.

درنتیجه این گاوصندوق شایستگی اعتماد و خرید را دارد. این گاوصندوق دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد که موجب فروش فوق العاده آن در طول زمان شده است. همچنین داشتن ضمانت نامه معتبر مهر تاییدی بر کیفیت بی همتای آن می باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص این گاوصندوق می توانید با نمایندگان فروش تماس حاصل فرمایید.

این شرکت معتبر یکی از معروفترین مراکز تولیدی گاوصندوق اسلحه تهران می باشد. شهرت این شرکت موجود جذب خریداران بسیاری از خارج از کشور نیز شده است. این گاوصندوق درجه یک دارای سیستم عملکرد بسیار فوق العاده ای می باشد.

پس این محصول درجه یک از هر لحاظ بهترین است و شایستگی خرید را دارد. برخی از مشخصات گاوصندوق اسلحه تهران عبارتند از:

  • ابعاد درونی و بیرونی بسیار مناسب
  • •           وزن متناسب با کاربرد آن
  • قدرت رمزدهی متفاوت
  • داشتن بیمه نامه معتبر

این گاوصندوق تفنگ با ضمانت پس از فروش به شما مشتریان ارائه می شود. این شرکت با بهره گیری از فناوری های نوین در ساخت ایمن ترین گاوصندوق به شهرت زیادی رسیده است.

این گروه تولیدی سعی در افزایش میزان فروش و ارائه بهترین نوع گاوصندوق را به مشتریان دارند. پس اگر قصد خرید یک گاوصندوق اسلحه شکاری باکیفیت را دارید، می توانید به این شرکت اعتماد کنید. در نظر داشته باشید که کیفیت بالایی که برای این گاوصندوق در نظر گرفته شده است، یک نکته مثبت به شمار می رود.

انواع گاوصندوق اسلحه

گاوصندوق اسلحه مدل 400

گاوصندوق اسلحه مدل 400 ایران کاوه با ارتفاع 140 سانت و وزن 300 کیلوگرم به صورت تخصصی جهت نگهداری از اسلحه طراحی شده که سایز و ویژگی های خاص خود را دارد.

فضای داخلی گاوصندوق جا اسلحه توسط مهندسین مجرب شرکت ایران کاوه طراحی شده است که به دو بخش تقسیم شده است در یک سمت گاو صندوق اسلحه به صورت عمودی یا قدی قرار می‌گیرد که با توجه به ارتفاع 127 سانتی متری جهت نگهداری هر گونه اسلحه شکاری یا نظامی مناسب است.

سمت دیگر فضای داخلی گاو صندوق اسلحه به صورت طبقات طراحی شده است که جهت نگهداری از ملزومات اسلحه شامل فشنگ ، دوربین ، چراغ قوه و اسلحه کمری و … استفاده می شود.

گاوصندوق اسلحه ایران کاوه

کلیه گاوصندوق‌های ایران کاوه دارای بدنه نسوزی هستند که از بتن درجه یک با عیار 350 پر شده تا از مدارک داخل گاوصندوق هنگام آتش سوزی محافظت کند. با توجه به ساختار بدنه گاوصندوق اسلحه مدل 400 و استحکام بالای آن در مقابل دفرمه شدن یا تغییر شکل دادن در هنگام زلزله نگران مفقود شدن یا از بین رفتن مدارک نباشید.

گاوصندوق اسلحه کاوه 750GKR

گاوصندوق اسلحه کاوه مدل 750GKR مناسب برای نگهداری انواع اسلحه با ارتفاع داخلی 103 سانت دارای 5 قلاب جهت نگهداری 5 اسلحه می باشد این گاوصندوق دارای 11 زبانه 25 میلیمتری می باشد مکانیزم قفل این صندوق به صورت ترکیبی بوده و دارای یک قفل کلیدی و یک قفل رمزی مکانیکی می باشد که جهت باز کردن صندوق قفل کلیدی و رمز به صورت همزمان باید بازگشایی شوند.

وزن این صندوق 470 کیلوگرم می باشد که جابه جایی گاوصندوق با این وزن بسیار دشوار بوده و عملا آن را به هدفی سخت برای دزدان تبدیل می کند. گاوصندوق اسلحه کاوه طبق استاندارد ملی ایران قادر به محافظت از محتویات خود در دمای 600 درجه سانتیگراد به مدت یک ساعت می باشد.

پیشنهاد بررسی: گاوصندوق اسلحه کاوه

گاوصندوق ایران کاوه مدل 1400KK جای اسلحه

گاوصندوق های جا اسلحه از پروفروش ترین محصولات ایران کاوه هستند که از جمله بهترین آن ها می توان به گاوصندوق جااسلحه ایران کاوه مدل 1400Kk اشاره کرد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، برای نگهداری اسلحه و مدارک مهم مناسب بوده و بیش تر برای سازمان های بسیار بزرگ و ارگان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این صندوق امنیتی را بیشتر به شما معرفی کرده و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

این گاوصندوق ضد سرقت و ضد حریق می باشد. این دو فاکتور در خرید گاوصندوق بسیار مهم بوده و باید حتما به آن توجه شود. در ساخت این صندوق از مواد و قطعات باکیفیتی استفاده شده و تمامی استانداردهای ایمنی نیز در آن رعایت شده است.

بنابراین می توان گفت که گاوصندوق جااسلحه ایران کاوه مدل 1400Kk بهترین گزینه برای نگهداری اشیا مهمی همانند اسلحه و یا اوراق بسیار مهم است. فضای داخلی این صندوق به گونه ای که می توان سه اسلحه بزرگ را در آن نگهداری کرد.

گاوصندوق جااسلحه ایران کاوه مدل ۱۴۰۰KRM

یک مدل عالی برای جاسازی اسلحه

گاوصندوق نسوز اسلحه آرکا مدل 700MZ

گاوصندوق نسوز اسلحه 700MZ آرکا بزرگترین صندوق جا اسلحه ای آرکا می باشد ابعاد داخلی آن طوری طراحی شده است که اسلحه تا ارتفاع 127 سانتیمتر به راحتی در آن قرار می گیرد. و تا دمای 700درجه سانتی گراد مقاوم به حرارت است.

گاوصندوق اسلحه نسوز ۱۵۰۰

گاوصندوق اسلحه مدل ۱۵۰۰ یکی از محصولات شرکت کاوه می باشد که دارای ارتفاع ۱۸۷ سانتی و عرض ۶۰ سانت و عمق ۵۶.۵ سانتی و وزن ۲۹۳ کیلوگرمی است. این گاوصندوق اسلحه مناسب برای نگهداری اسلحه های شکاری و جنگی، دارای ۱۰ قلاب جهت قرار دادن اسلحه می باشد. گروه تولیدی گاوصندوق کاوه یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید گاوصندوق های اسلحه می باشد که با تلاش های فراوان خود و تجربه چندین ساله مدل های امنیتی دست به تولید انواع گاوصندوق اسلحه زده است که یکی نمونه بارز آن همین گاوصندوق اسلحه ۱۵۰۰ می باشد.

گاوصندوق اسلحه مدل ۷۵۰S

گاوصندوق اسلحه مدل ۷۵۰S داراى زبانه ضد سرقت و مقاوم در برابر ضربه پتک ،دیلم ،دریل و هوابرش عمل کرده و مانع باز شدن درب مى شود صندوق نسوز گنج بان داراى ١٨ ماه گارانتى و خدمات پس از فروش بدون محدودیت زمانى این گاوصندوق اسلحه مدل ۷۵۰S دارای ویژگی های خاصی است :

مقاوم در برابر آتش (مقاوم در مقابل ٨٠٠ درجه سانتیگراد به مدت ٣:۴۵)  و زلزله و دارای زبانه ضدسرقت داراى سیستم ضد سرقت که مکانیزم ان به هنگام وارد کردن ضربه و یا باز کردن به روشهاى غیر متعارف عمل کرده و مانع از باز شدن درب مى شود کلیه گاوصندوق هاى S قابلیت نصب یک یا چند رمز را دارند (مکانیکى،دیجیتال،فینگرتاچ) رنگ این محصول به صورت متالیک کوره اى و همچنین مقاوم در مقابل خط و خش است

منابع:

منبع: بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست

منبع: گاوصندوق رمزدار

منبع: بازار گاوصندوق مشهد

منبع: قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا