آموزش

کتاب آموزش ایندیزاین

InDesign یکی از نرم‌افزارهای طراحی صفحات چاپی و دیجیتالی است که توسط شرکت Adobe توسعه داده شده است. با استفاده از InDesign، می‌توانید صفحات چاپی، کتاب، مجله، بروشور، کاتالوگ و سایر محصولات چاپی و دیجیتالی را طراحی کنید. اگر به دنبال آموزش ایندیزاین به زبان فارسی pdf هستید، توصیه می کنم حتما در دوره آموزش حرفه ای ایندیزاین آموزشگاه آریا تهران شرکت نمایید. برای ثبت نام در این دوره تنها کافیست با  شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس آموزشگاه : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷

وبسایت آموزشگاه آریا تهران :www.aryatehran.com

آموزش ایندیزاین

آموزش ایندیزاین، برای شروع به کار با InDesign، می‌توانید از منابع آموزشی مختلفی استفاده کنید. برای یادگیری ایندیزاین شما میتوانید از طرق مختلف اقدام کنید اما تجربه نشان داده است شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین میتواند سریعتر افراد را به اهداف شان برساند. در ادامه بهترین روش های آموزش ایندیزاین را به شما توضیح داده ایم که میتواند موفقیت شما را در این زمینه تضمین کند.

  • سایت رسمی آریا تهران:  این سایت منابع آموزشی رایگان و پولی برای کار با InDesign ارائه می‌دهد. در این سایت، می‌توانید از طریق ویدئوهای آموزشی، آموزش‌های تعاملی و مقالات آموزشی، مهارت‌های لازم برای کار با InDesign را کسب کنید. شما میتوانید برای مشاهده فیلم های آموزشی رایگان و شرکت در کلاس های آریا تهران با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به صفحه آموزش ایندیزاین مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.
  • کتاب‌های آموزشی: برخی نویسندگان کتاب‌های آموزشی InDesign را نوشته‌اند که می‌توانید از آن‌ها برای کسب مهارت‌های لازم برای کار با InDesign استفاده کنید. استفاده از کتاب آموزش ایندیزاین به شما این امکان را میدهد تا بدون محدودیت پاسخ بسیاری از سوالات خود را بیابید و اشکالات تان را رفع نمایید.

لازم به ذکر است آریا تهران یکی از معتبر ترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در تهران می باشد که با استفاده از اساتید مجرب و متخصص بهترین دوره ها را برگزار می کند. یکی از این دوره ها، دوره تخصصی ایندیزاین می باشد که شما می توانید با شرکت در این دوره و پرداخت هزینه فوق العاده مناسب در پایان دوره علاوه بر دریافت مدرک معتبر آموزشگاه، مدارک معتبر فنی حرفه ای و بین المللی دریافت نمایید.

پکیج های آموزش ایندیزاین

پکیج آموزش ایندیزاین InDesign در آریا تهران شامل مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی و منابع آموزشی برای کار با این نرم‌افزار به صورت حضوری، آنلاین و مجازی است. این پکیج شامل آموزش‌های مقدماتی و پیشرفته InDesign است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای طراحی صفحات چاپی و دیجیتالی را حتی بدون هیچ پیش زمینه ای کسب کنید.

پکیج آموزش ایندیزاین آریا تهران شامل جزوه های تخصصی و کامل می باشد که در این  دوره به کارآموزان تعلق می گیرد این پی دی اف ها شامل آموزش‌های مقدماتی و پیشرفته ایندیزاین هستند.

در این دوره بعد از هر جلسه فیلم های آموزشی آن جلسه ارائه می شود و در اختیار تمامی کارآموزان قرار می گیرد. همچنین در سایت آریا تهران فیلم آموزش ایندیزاین رایگان قرار داده شده است و شما میتوانید با مشاهده فیلم آموزش صفر تا صد ایندیزاین کار با ابزار های مختلف این نرم افزار پرکاربرد را یاد بگیرید.

با استفاده از پکیج آموزش ایندیزاین، می‌توانید مهارت‌های لازم برای کار با این نرم‌افزار را به‌دست آورید و به راحتی صفحات چاپی و دیجیتالی زیبا و حرفه‌ای طراحی کنید.

عده زیادی از افراد به علت عدم آشنایی و کار با نرم افزار ایندیزاین به دنبال نحوه تایپ فارسی در ایندیزاین هستند، شما می توانید برای یادگیری نحوهتایپ فارسی در ایندیزاین بر روی لینک مربوطه در صفحه کلیک نمایید و به صفحه مورد نظر در آریا تهران مراجعه کنید.

آموزش ایندیزاین به زبان فارسی pdf

  آموزش مقدماتی ایندیزاین در آریا تهران به گونه ای تدوین شده است که شما میتوانید بدون هیچ پیش زمینه ای کار با ابزار های مختلف ایندیزاین را یاد بگیرید و به سرعت در این حوزه اشتغال یابید. در این نرم‌افزار، می‌توانید صفحات چاپی، کتاب، مجله، بروشور، کاتالوگ و… را طراحی کنید.

مهمترین ویژگی آموزش مقدماتی تا پیشرفته ایندیزاین در آریا تهران ارائه فایل آموزش ایندیزاین به زبان فارسی pdf میباشد که در این فایل تلاش شده است تا نکات آموزشی به طور کامل ذکر شود و هرآنچه برای ورود به بازار کار و طراحی  پروژه های حرفه ای نیاز است آموزش داده شود.

شما میتوانید با در اختیار داشتن جزوه آموزش ایندیزاین به زبان فارسی pdf پاسخ بسیاری از سوالاتی که در حین کار با ایندیزاین ایجاد میشود را بیابید و در کار با این نرم افزار تسلط یابید.

کتاب ایندیزاین

قبل از بررسی آموزش ایندیزاین به بررسی کتاب آن و معرفی فایل دانلود کتاب ایندیزاین pdf می پردازیم. پیچیدگی و مشکلات موجود در فرآیند تولید کتاب، از دید هیچ کس پوشیده نیست، و در این میان چگونگی آماده سازی فایل چاپی بی کم و کاست از مسائلی است که همواره ناشران با آن دست و پنجه نرم می کنند. با اهمیتی که آراستگی هرچه بیشتر صفحات داخلی کتاب پیدا کرده است، هر ناشری به زعم خود سعی بر بهبود کتاب هایش در این راستا دارد. در این راه از تمام عناصر موجود بهره می برد، از به کارگیری قلم های برتر گرفته تا صفحه آرایی های مدرن، به روز و کارآمد همه و همه در ایندیزاین مهم اند. این جزوه ایندیزاین فارسی بوده و به دست نویسندگان مکتب تی وی گردآوری شده است.

کتاب ایندیزاین pdf

امیدواریم با دانلود کتاب ایندیزاین pdf که از رسانه ی آموزشی مکتب تی وی تولیدکننده فیلم های آموزشی  در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد، با استفاده از آموزش های گام به گام و کاربردی و مختصر مجموعه کامل ایندیزاین pdf بتوانید از امکانات بی نظیر این برنامه بهره مند گردید. در فایل دانلود کتاب ایندیزاین pdf فرض بر این بوده که توانایی حداقلی کار با کامپیوتر آشنا بوده و همینطور با اصول صفحه آرایی کتاب نیز آشنایی اولیه را دارا می باشد. پس از گذراندن فایل دانلود کتاب ایندیزاین pdf ، کاربر قادر خواهد بود فایل کتاب را از مرحله ایجاد فایل تا مرحله ارسال به چاپخانه آماده سازی نماید. نویسنده این مجموعه تاکید دارد که مباحث آموزشی موجود در فایل دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf ، به ترتیب دنبال گردد تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

pdf کتاب ایندیزاین تا چه اندازه در یادگیری نرم افزار adobe indesign کمک کننده است؟

با دانلود کتاب آموزش ایندیزاین pdf و مطالعه آن، قادر خواهید بود فایل کتابی که قصد طراحی آن را دارید از مرحله ایجاد فایل تا مرحله ارسال به چاپخانه با کمک نرم افزار ایندیزاین آماده سازی نماید. نویسنده این مجموعه تاکید دارد که مباحث آموزشی موجود در جزوه آموزش ایندیزاین فارسی، به ترتیب دنبال گردد تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

فایل آموزش اينديزاين pdf در چه سطحی بیان شده است؟

در  فایل pdf آموزش اينديزاين فرض بر این بوده است که مخاطب توانایی حداقلی آشنایی کار با کامپیوتر و همینطور آشنایی با اصول صفحه آرایی کتاب را تا حدودی داشته باشد. همچنین مباحث کار با نرم افزار ایندیزاین از مقدماتی تا پیشرفته بیان شده است.

سرفصل های کتاب آموزش ایندیزاین به زبان فارسی pdf

آموزش ایندیزاین

فریم های متنی به هم پیوسته (Story) ایجاد پیوند میان دو فریم متنی موجود ایجاد فریم متنی جدید و پیوسته حذف یک فریم از زنجیره (Story) اضافه کردن فریم جدید در میان فریم های به هم پیوسته ایجاد زنجیر های از فری مهای پیوسته، به صورت خودکار.

کار با پاراگراف و کارا کتر استایل

تغییر اندازه تصویر اعمال پارا گراف و کارا کتر استایل ویرایش پارا گراف و کارا کتر استایل ایجاد پارا گراف استایل و کارا کتر استایل.

ترکیب تصاویر با متن

تأثیرپذیری متن از تصویر پنجرۀ مدیریت جدول ها ترکیب دو یا چند خانه جدول ایجاد جدول از روی متن موجود حذف کردن ردیف، ستون و جدول تقسیم یک خانه جدول، به دو بخش ساخت ردیف و یا ستو نهای متناوب رنگی اضافه کردن ردیف یا ستون جدید به جدول ویرایش رنگ و خطوط محیطی خانه های جدول.

صفحه های پس زمینه (Master Pages)

آموزش ایجاد مستر درج شماره صفحه آموزش انتخاب شکل تغییر حالت گوشه شکل ها تأثیرگذاری مستربر صفحه ها شروع مجدد و تغییر شیوه شماره گذاری تغییر ضخامت خطوط پیرامون اشیاء (Stroke).

لایه ها (Layers)

نمونه های رنگی  (Swatches) رنگ های گرادیان (Gradient) شفاف کردن و افکت گذاری آموزش انتقال فایل ایندیزاین تبدیل فایل ایندیزاین به پی دی اف برای امور چاپی PDF.

آموزش ساخت لینک آموزش پیدا کردن و اصلاح لینک های خراب

کتاب آموزش ایندیزاین Adobe InDesign CS6 Classroom in a Book

در این بخش کتاب آموزش ایندیزاین Adobe InDesign CS6 Classroom in a Book برای دانلود شما قرار داده شده است.

در ابتدا باید گفت که سری کتای های Classroom in a Book شرکت Adobe سری کتاب های بسیار مفیدی می باشند که از پر فروش ترین کتاب های آموزشی می باشند در این سری کتاب های هرچه که شما برای تبدیل شدن به یک حرفه ای نیاز دارید را به شما آموزش می دهد کتاب آموزش ایندیزاین CS6 را که محصوای از شرکت ADobe می باشد را برای دانلود قرار داده ایم. این کتاب یکی از ساده ترین و سریعترین راه ها برای یادگیری Adobe InDesign CS6 می باشد. تکنیک آموزشی در این کتاب بر اساس ۱۶ پروژه ای می باشد که در این کتاب گنجانده شده است و با توضیح گام به گام مراحل به شما تکنیک و مهارت کافی برای کار با این نرم افزار را آموزش می دهد.

بعضی از پروژه ها وبه عبارتی سرفصل های آموزشی این کتاب شامل:

معرفی و آشنایی با محط کاربری نرم افزار کار با ابجکت ها و آشنایی با صفحات تایپو گرافی و ویرایش نوشته کار با رنگ ها کار با استایل ها وارد کردن و اصلاح گرافیک ساخت جداول.

نرم افزارهای رایج و نامناسب

امروز با پیشرفت فن آوری های کامپیوتری وتنوع نرم افزارهای عرضه شده در حوزه نشر، ( به ویژه در بخش صفحه آرایی و مرتبط با چاپ هنوز بسیاری از ناشران از نرم افزارهای نامناسب برای تهیه فایل کتابشان استفاده می کنند و این دال بر اهمیت ایندیزاین خواهد بود که یکی از متداول ترین آنها نرم افزار ورد بوده که علی رغم قدرت مناسب در زمینه چاپ افست مناسب و مفید فایده نمی باشد. بنابراین برنامه ایندیزاین (Adobe Indesign) در این زمینه طراحی شده است و برخلاف طرز فکر رایج کارکردن با آن پس از ایندیزاین بسیار راحت تر از word  خواهد بود.

فیلم آموزش ایندیزاین به زبان فارسی

لازم به ذکر است شما می توانید در سایت آریا تهران فیلم آموزش ایندیزاین به زبان فارسی را مشاهده نمایید. البته لازم به ذکر است مدرسین این فیلم های آموزشی از اساتید مجرب و متخصص در زمینه آموزش ایندیزاین می باشد.

فیلم آموزش ایندیزاین به زبان فارسی رایگان در آریا تهران به گونه ای تهیه شده است که شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که هرآنچه برای طراحی پروژه های حرفه ای با ایندیزاین نیاز دارید به شما آموزش داده میشود و شما میتوانید به سرعت اشتغال یافته و کسب درآمد داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: سایز کارت ویزیت در فتوشاپ

ویژگی آموزش ایندیزاین از مبتدی تا پیشرفته

دوره آموزش ایندیزاین از مبتدی تا پیشرفته درآموزشگاه آریا تهران به صورت کاملا پروژه محور برگزار می شود، به گونه ای که کار آموزان بعد از هر جلسه یا در طول دوره موظف به انجام پروژه هستند. نحوه تدریس در دوره آموزش ایندیزاین از مبتدی تا پیشرفته به شکلی می باشد که  تمام ابزار ها در زمان انجام پروژه به کارآموزان تدریس می شود و این  موضوع باعث می شود که آنها اصلا احساس خستگی نکنند.

البته لازم به ذکراست نحوه تدریس مدرسین آریا تهران به گونه ای است که حس کنجکاوی کارآموز برای یادگیری مباحث بیشتر و تکنیک های جدید و کاربردی برانگیخته می شود. توجه داشته باشید در طول مدت تدریس و دوره شیوه های ایراد یابی و حل مشکل به کارآموز منتقل شده و بعد از به پایان رسیدن دوره کارآموز می تواند خودش به راحتی مشکلات به وجود آمده را رفع کند. ضمن اینکه اساتید در تمام مدت دوره در کنار کارآموزان می باشند و هر زمان کار آموز سوالی داشته باشند پاسخ گو خواهند بود.

 آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران این اطمینان را به شما می دهد که تمامی مدرسین این مجموعه تمام آنچه را که در در ارتباط با دوره مربوطه می باشد را به شما  آموزش می دهند و شما میتوانید با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

لازم است بدانید آریا تهران دوره های کاربردی فراوانی را برای کارآموزان برگزار می کند، یکی دیگر از این دوره های تخصصی و کارآمد، آموزش فتوشاپ رایگان می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این دوره به صفحه مربوطه در آریا تهران مراجعه کنید.

بهترین آموزشگاه آموزش رایگان ایندیزاین

برای آموزش رایگان ایندیزاین InDesign، می‌توانید از منابع آموزشی آنلاین مختلفی استفاده کنید. یکی از منابع آموزشی رایگان برای یادگیری آسان ایندیزاین سایت آریا تهران می باشد. این سایت شامل منابع آموزشی رایگان ایندیزاین است که توسط اساتید مجرب این آموزشگاه آریا  تهران ارائه شده‌اند. این منابع شامل آموزش‌های تعاملی، ویدئوهای آموزشی و مقالات آموزشی می‌شود. با استفاده از منابع آموزشی رایگان InDesign، می‌توانید مهارت‌های لازم برای کار با این نرم‌افزار را به دست آورید و به راحتی صفحات چاپی و دیجیتالی زیبا و حرفه‌ای طراحی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

شماره تماس آموزشگاه : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷

وبسایت آموزشگاه آریا تهران :www.aryatehran.com

منابع:

منبع: آموزش ایندیزاین به زبان فارسی pdf

منبع: فیلم آموزش ایندیزاین

منبع: دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد

منبع: صدور مدرک بین المللی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا