گاوصندوق

نرم افزار تشخیص پول تقلبی در 2 ثانیه

در این مقاله میخواهیم روش های شناسایی پول تقلبی را به طور کامل به شما توضیح دهیم تا به راحتی بتوانید پول تقلبی را شناسایی کنید.

اگر پول تقلبی دارید و نمیدانید این پول را چطور باید خرج کنید میتوانید در مقاله چگونه پول تقلبی را خرج کنیم راهکار های بیشتری برای این کار پیدا کنید.

شناسایی پول تقلبی

راهذهای مختلفی برای شناسایی پول تقلبی از اصل وجود دارد که در این قسمت میخواهیم تمام این راه ها را به تفکیک به شما توضیح دهیم تا در دام افراد سودجو نیفتید.

تفاوت هایی در ظاهر پول تقلبی و اصل وجود دارد که با مقایسه این اسکناس ها میتوانید پول تقلبی را تشخیص دهید.

شناسایی پول تقلبی
  • پرتره یا عکس چهره اسکناس

پرتره رومی اسناس اصل کاملا باکیفیت و معتبر به نظر میاید در حالی که در اسکناس های تقلبی این پرتره کیفیت پایینی دارد و معمولا با رنگ های کدر این چاپ زده شده است. دقت به پرتره اسکناس یکی از اصلی ترین راه های تشخیص پول تقلبی است زیرا پرتره پول تقلبی کدر و تار میباشد.

  • مهر و موم بانک مرکزی

لوگوی مربوط به بانک مرکززی در اسکناس های اصلی به صورت واضح و با کیفیت است در حایل که در پول های تقلبی این لوگو ناهموار و غیر عادی است.

  • کادر بندی اسکناس

در اسکناس های تقلبی کادربندی ها به صورت ناهموار و غیر صاف است و در قسمت هایی حتی ممکن است به صورت تکه تکه دیده شود.

  • شماره سریال اسکناس

در هر اسکناس دو شماره سریال با رنگ قرمز مشخصی چاپ شده اند. در صورتی که به اسکناس ها دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که این رنگ قرمز به چه صورتی میباشد درحالی که در اسکناس های تقلبی کد رنگ این رنگ ممکن است تفاوت با رنگ اصلی داشته باشد و اعدا به صورت نامتوازنی کنار هم قرار گرفته باشند.

  • چاپ روی اسکناس

در اسکناس های اصلی الیاف رنگی وجود دارند که به آن اعتبار و اصالت میبخشد در حالی که رد اسکناس های تقلبی بر روی کاغذ چاپ انجام شده و از نظر کیفیت کاملا متفاوت با پول اصلی است. برای تشخیص پول تقلبی یکی از راه هایی که میتوان این مورد را تشخیص داد استفاده از قلم های تست تقلب میباشد.

  • جنس کاغذ اسکناس

اگر میخواهید خیلی حرفه ای اسکناس تقلبی را تشخیص دهید باید به جنس کاغذ اسکناس دقت داشته باشید.

یک اسکناس اصلی از خمیر پنبه ساخته شده است که سبب کیفیت بالای ن شده است در حالی که برای اسکناس های از کاغذ های بی کیفیت استفاده میشود.

اگر برای شناسایی پول تقلبی از اصلی شک دارید میتوانید از نور ماورا بنفش استفاده کنید.

در این حالت حالت های روشنی روی اسکناس به چشم میخورد که نشانه اصل بودن آن است در حالی که در اسکناس تقلبی حالت مات از اسکناس به چشم میخورد.

بهترین نرم افزار های تشخیص پول تقلبی اندروید و آیفون

Top Counterfeit Money Detection Application For iOS And Android

مثال بالا تنها یک سناریو کوچکی بود که ممکن است برای شما پیش بیاید. ما در طول روز معاملات زیادی را انجام می دهیم که بسته به نوع معامله مقدار کم یا زیادی از پول مبادله می شود. اگر نحوه پرداخت کارت به کارت باشد شاید مشکلی پیش نیاید اما وقتی که تعداد اسکناس یا ایران چک را مبادله می کنید باید نگران تقلبی بودن آنها باشید. دسته ای از افراد مانند متصدی های بانکی یا متصدی پست بانک ها به دستگاه تشخیص اسکناس تقلبی دسترسی دارند اما شاید شما دسترسی نداشته باشید. راه حلی که برای شما باقی می ماند این است که روی دستگاه اندروید یا آیفون خود اپلیکیشن تشخیص اسکناس نصب کنید. اگر به دنبال این دسته از برنامه هستید می توانید ۶ برنامه ای که در ادامه توضیح خواهیم داد را تست کنید.

یکی از بهترین خدماتی که گنج بان به شما اراسه میدهد فرو شگاوصندق با کمترین قیمت و با گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. برای خرید و مشاهده قیمت انواع گاوصندوق میتوانید به صفحه گاوصندوق مراجعه کنید.

برنامه تشخیص اسکناس تقلبی اندروید و آیفون نما

نرم افزار واقعیت افزوده نما قابلیت تشخیص پول های تقلبی را دارد شما می توانید این برنامه را روی دستگاه ای آیفون و اندروید خود نصب کنید. این برنامه تشخیص اسکناس به دوربین حداقل ۵ مگاپیکسلی نیاز دارد و به حافظه ۱۰۰ تا ۱۲۰ مگابایتی نیاز دارد. کاربر بعد از نصب برنامه رایگان نما دوربین خود را روی اسکناس یا ایران چک قرار می دهد و فاکتورهای امنیتی آن را به کاربر نمیش می دهد، البته با نمایش این اطلاعات و با تاچ آن توسط کاربر اطلاعات به صورت متنی، تصویری و صوتی در اختیار کاربر قرار داده می شود.  از لینک دانلود نرم افزار نما برنامه تشخیص اسکناس جعلی اندروید یا آیفون را دانلود و نصب کنید. با باز کردن برنامه دوربین به صورت اتوماتیک روشن می شود و شما یک پیغام هشدار مشاهده خواهید کرد. این پیغام را تایید کنید.

 برنامه Fake Currency Detector در اندروید
این برنامه برای تشخیص تقلبی بودن اسکناس نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه نما در اندروید
نرم افزار تشخیص پول جعلی نما قابلیت تشخیص اسکناس های تقلبی را دارد.

برنامه Counterfeit Detector در آیفون
این برنامه با دستگاه های آیفون 3٫1 سازگاری دارد و جهت تشخیص اسکناس تقلبی بکار می رود.

برنامه Cash Reader در آیفون
این برنامه را می توانید از app store دانلود کنید و به شما جهت استعلام پول تقلبی کمک خواهد کرد.

برنامه Gmoney در آیفون
برای بررسی پول تقلبی از نوع دلار و یورو مورد استفاده کاربران قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا