خودرو

نرخ صافکاری و نقاشی خودرو های گرید 1 سال 1400

نقاشی خودرو امروزه با گسترش روز افزون استفاده از انواع وسیله‌های نقلیه و بالا رفتن نرخ آمار تصادفات به یکی از پر درخواست‌ترین خدمات تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت نقاشی خودرو آشنا کنیم.

نقاشی خودرو را به متخصصش بسپار

حتما شما نیز تا به حال تجربه آسیب دیدگی بدنه خودروی خود را شاهد بوده‌اید، در این هنگام بالاترین دغدغه صاحبان خودرو برگرداندن سطح آن مانند روز اول می‌باشد.

صافکاری بی رنگ در شرایطی که آسیب‌دیدگی چندان زیاد نباشد، در جهت تعمیر خودرو در اولویت تمامی صاحبان و تعمیرکاران قرار دارد. اما گاهی اوقات با افزایش شدت آسیب دیدگی صافکاری بدون رنگ امکان پذیر نیست. در این صورت لازم است تعمیرکار خودروجهت از بین بردن عیوب ظاهری به نقاشی خودروبپردازند.

یکی از خدماتی که در اتوصافکار به شما مشتریان عزیز ارائه میشود، خدمات صافکاری و نقاشی میباشد. شما میتوانید برای دریافت خدمات صافکاری با کمترین قیمت و در کوتاه ترین زمان به صفحه صافکاری مراجعه کنید و لیست بهترین صافکاری های تهران را دریافت کنید.

نقاشی بدنه خودرو

از جمله کارهای تخصصی پس از آسیب دیدگی بدنه خودرو بر روی آن انجام می‌گیرد، می‌توان به بتونه کاری بدنه خودرو و سپس نقاشی آن اشاره نمود. دقت داشته باشید که تجربه بالای تعمیرکار خود را جهت انجام این گونه کارهای تخصصی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. چرا که تنها با مهارت و تجربه می‌توان خودرو را مانند روز اول سالم و سلامت نمود.

توجه داشته باشید که از بتونه کاری بدنه خودرو در جهت از بین بردن پستی و بلندی شکستگی و آسیب پذیری‌های ایجاد شده در حین تصادفات، به عنوان پیش زمینه‌ای جهت نقاشی پس از آن استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که اصطلاح صافکاری با رنگ همان نقاشی خودرو می‌باشند. اما شما زمانی می‌توانید به انجام آن اقدام کنید که سطح زیرین تمام نقص‌ها و آسیب دیدگی‌ها تعمیر شده باشد.

مراحل نقاشی خودرو

نقاشی بدنه خودرو شامل چند مرحله می‌باشد که در ادامه به شرح تک تک آن‌ها خواهیم پرداخت. فراموش نکنید که یک تعمیرکار مجرب لازم است تمامی این مراحل را با بالاترین دقت ممکن انجام دهد.

مرحله اول صافکاری بدنه

 از وظایف مهمی که صافکار و نقاشی خودروی حرفه‌ای لازم است انجام آن بپردازد، تخمین حساسیت و خسارات وارده به بدنه خودرو می‌باشد. پس از آن لازم است طبق مراحل اصولی به صافکاری رفع عیوب پستی و بلندی شکستگی و سپس نقاشی خود را بپردازند. پس از ابتدا به وسیله انواع ابزار صافکاری قسمت‌های قر شده را مانند روز اول صاف می‌کنند.

مرحله دوم بتن کاری و ایجاد سطحی صاف

 در صورت وجود شکستگی و پارگی بدنه خودرو، لازم است تعمیرکار با استفاده از لیسه گیری و بتونه کاری به تمامی خراش‌ها بپردازد و سطحی صاف و یکنواخت را جهت انجام مراحل بعدی ایجاد شود. پس از آن که به وسیله لیسه و رنگ خشک، سطوح خراشیده برطرف شدن و سطح یکنواختی ایجاد شد متخصص می‌تواند به نقاشی خودرو بپردازد.

مرحله سوم نقاشی کردن اتومبیل

 در این مرحله تشخیص رنگ خودرو جهت نقاشی بدنه خودرو آن از اهمیت بالایی برخوردار است. نقاش باید به این نکته توجه داشته باشد که رنگ به دست آمده ممکن است پس از خشک شدن اندکی با رنگ‌ زمینه تفاوت داشته باشد و با توجه به این موضوع لازم است رنگی را بسازد که پس از خشک شدن تفاوتی با سایر قسمت‌های خود را نداشته باشد.

یکی از گزینه‌هایی که در این قسمت مورد توجه قرار می‌گیرد، استفاده از رنگ فابریک خودرو می‌باشد.  اما زمانی که رنگ فابریک در دسترس نباشد نیز افراد حرفه‌ای در این زمینه می‌توانند با به همراه داشتن کد رنگ وسیله نقلیه خود رنگی کاملا مشابه با رنگ فابریک آن به دست آورند. پس از آن شما نیز نمی‌توانید قسمت آسیب دیده خودروی خود را شناسایی کنید.

 مرحله چهارم پلیش کاری و واکس زنی

 پس از انجام مراحل گفته شده تعمیرکار در مراحل انتهایی به پولیش کاری بدنه اتومبیل کاری توسط دستگاه مخصوص آن می‌پردازد. دقت داشته باشید که در آخرین مرحله لازم است واکس زنی بر روی بدن صورت گیرد تا سطح آن کاملاً یکنواخت و مشابه سایر قسمت‌های دیگر بدنه خودرو باشد.

قیمت صافکاری ماشین چگونه تعیین می‌شود؟

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت صافکاری خودرو، نوع صافکاری است. همان‌طور که گفتیم، صافکاری حرفه‌ای و صافکاری مدرن روش‌ها و همچنین نرخ‌های مختلفی دارد. صافکاری بدون رنگ، صافکاری با دستگاه، صافکاری PDR و… برخی از این روش‌هاست.

از دیگر خدمات اتوصافکار صافکاری به روش pdr میباشد. اگر میخواهید لیست قیمت صافکاری به روش pdr را در سراسر تهران جویا شوید میتوانید به صفحه هزینه صافکاری pdr مراجعه کنید.

عامل دیگری که در تعیین قیمت صافکاری ماشین نقش بسیار مهمی دارد، برند و مدل خودروی شماست. به دلیل مواد اولیه خاص مورد نیاز صافکار برای خودروهای روز دنیا (مانند فایبرگلاس) و پیچیدگی‌های فنی آنها (مانند سنسورهای مختلف دیجیتال)، قیمت صافکاری ماشین برای این ماشین‌ها از نمونه‌های ارزان و پرتیراژ بالاتر است.

قسمتی از خودرو که به صافکاری نیاز دارد نیز در محاسبه قیمت صافکاری ماشین بی‌تاثیر نیست. قیمت صافکاری ماشین برای سپر عقب یا جلو، در عقب یا جلو، گلگیر، کاپوت، صندوق عقب، سقف و ستون‌ها هر کدام رقم متفاوتی دارد. نیاز یا عدم نیاز هر یک از این قسمت‌ها به تقاشی نیز بر قیمت صافکاری ماشین تاثیر می‌گذارد. هزینه خرید قطعات یدکی در صورت نیاز نیز در مرحله آخر به قیمت صافکاری ماشین اضافه می‌شود.

هزینه رنگ کامل پراید 1400

پراید یکی از پرمصرف ترین ماشین های داخلی است که در خانه هر ایرانی یک ماشین پراید یافت میشود. این ماشین برای آن که بعد از یک تصادف مانند روز اول شود باید توسط یک نقاش حرفه ای رنگ و در صورت نیاز توسط یک صافکار مطمئن صافکاری شود.

مهمترین مسله ای که بعد از پیدا کردن سک مرکز معتبر نقاشی پراید برای پراید سواران مطرح میشود این است که هزینه نقاشی کامل پراید چقدر است؟ آیا این هزینه بر اساس هزینه رنگ کامل پراید 1400 تعیین شده از اتحادیه است؟ آیا قیمت رنگ کامل ماشین پراید در مراکر مختلف فرق میکند و چه عاملی بر هزینه صافکاری و نقاشی کامل پراید تاثیر میگذارد؟

به طور کلی هزینه رنگ کامل پراید 1400 بر اساس آنچه اتحادیه تعیین کرده است از 300 400 هزار تومان میباشد.
البته باید بدانید آنچه به صورت مستقیم بر هزینه نقاشی کامل پراید 1400 تاثیر میگذارد میزان تخصص نقاش و کیفیت رنگی است که برای کار از آن استفاده میکند.

اگر خودرو پراید دارید و می خواهید رنگ خودرو خود را به یک تعمیرگاه معتبر بسپارید، مجموعه اتوصافکار با سالها تجربه در این زمینه آماده ارائه خدمات به شماست. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه نقاشی ماشین پراید مراجعه کنید.

هزینه رنگ کامل سمند 1400

هزینه رنگ کامل سمند 1400 برای مواردی که آسیب بدنه زیاد باشد از 500 هزار تومان به بالا میباشد. البته گاهی میزان آسیب بدنه زیاد نیست و همین امر میتواند هزینه را برای شما کاهش دهد. به همین دلیل پیشنهاد میشود برای اطلاع از هزینه رنگ کامل سمند 1400 حتما به صورت حضوری به مرکز نقاشی سمند مراجعه کنید تا کارشناس آن را بررسی کرده و به طور دقیق هزینه دور رنگ ماشین سمند یا هر ماشین دیگری و یا هزینه رنگ کامل خودرو سمند را به شما اعلام کند.

هزینه رنگ کامل خودرو سمند سال 1400 در مراکز معرفی شده توسط اتوصافکار از سایر مراکز کمتر میباشد و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای کمتر ماشین تان را مانند روز اول دریافت کنید. ما در اتوصافکار تلاش میکنیم برای کاهش حداکثر قیمت رنگ آمیزی خودرو کمترین میزان دستمزد و اجرت را دریافت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا