بین المللخودرو

قبل و بعد لیسه گیری

لیسه گیری خودرو چه می باشد؟ بهترین مرکز تعمیر برای لیسه گیری خودرو کجاست؟ چه موقع نیاز به لیسه گیری خودرو می باشد؟ مراحل لیسه گیری خودرو چگونه است؟ هزینه لیسه گیری خودرو چقدر است؟ آیا از بین بردن خط عمیق روی بدنه ماشین با لیسه گیری امکان پذیر است؟

این ها جزو مهمترین مواردی هستند که همیشه رانندگان و کسانی که نیاز به رفع مشکلات ظاهری در خودرو دارند باید اطلاعات کافی در این باره داشته باشند تا بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیسه گیری خودرو می توانید به صفحه لیسه گیری خودرو مراجعه کنید.

لیسه گیری خودرو چیست؟

یکی از راه‌های از بین بردن خراش‌های عمیق بوجود آمده بر روی اتومبیل‌ها لیسه‌گیری است. لیسه‌گیری یا لیسه‌کشی بخشی از عمل خشگیری بدنه یک اتومبیل است. همانطور که در مقالات قبل به آن اشاره کردیم، به صورت معمول پوسته بدنه اتومبیل‌ها از سه لایه فلز تشکیل شده‌اند و اگر خط و خش روی بدنه خودرو فقط لایه اول را دچار آسیب کرده باشد، به این نوع خط و خش، خراش سطحی می‌گویند و اگر به خراش بوجود آمده به عمق لایه‌های دوم و سوم برسد، خراش عمیق است. رفع هر کدام از انواع خراش‌های بدنه خودرو، راه و روش مخصوص خودش را دارد.
عملیات لیسه‌گیری معمولا برای رفع خراش‌های عمیق با گستره بالا انجام می‌شود؛ خراش‌های سر تا سری که معمولا در بسیاری از موارد، رنگ خودرو دچار ترک می‌شود و اگر صاحب اتومبیل به سرعت برای ترمیم خراش اقدام نکند، ممکن است قسمتی از رنگ رویه خودرو ریخته و ناحیه آسیب دیده به نقاشی مجدد نیاز پیدا کند. از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم، پس از وقوع حادثه و زمانی که رنگ رویه بدنه خودرو شما هنوز سالم است به یک متخصص مراجعه کنید یا می‌توانید با شماره‌های مندرج در وب سایت لوکاپرو تماس حاصل بفرمایید تا متخصصین ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حظور یابند و بدنه آسیب دیده خودرو شما را ترمیم کنند.

روش لیسه گیری خودرو

در حال حاضر بدنه ی تمام خودرو ها از سه لایه فلز تشکیل شده است و اگر خط و خراشی بر روی بدنه ی خودرو ایجاد شود می تواند با توجه به عمق خراش وارد شده سطوح مختلفی را درگیر کند اگر فقط لایه ی اول آسیب ببیند خراش ایجاد شده را خراش سطحی می نامیم و می توان این نوع از خراش ها را به راحتی و با پولیش کاری عادی رفع کرد اما اگر خراش عمیق تر باشد و به لایه های دوم و سوم خودرو نفوذ کند، خراش وارد شده عمیق نامیده می شود و برای رفع آن روش های دیگری به کار برده می شود که لیسه گیری نیز بخشی از آن ها است.

یکی از خدماتی که در اتوصافکار به شما مشتریان عزیز ارائه میشود، خدمات صافکاری و نقاشی میباشد. شما میتوانید برای دریافت خدمات صافکاری با کمترین قیمت و در کوتاه ترین زمان به صفحه صافکاری  مراجعه کنید و لیست بهترین صافکاری های تهران را دریافت کنید.

بعد از لیسه گیری خودرو چه باید کرد؟

بعد از انجام لیسه گیری، نوبت پولیش کاری می شود، در واقع پولیش کاری جزو مرحله آخر برای خش گیری بدنه می باشد
که در این مرحله با استفاده از پولیش های جامد و یا دستگاه‌های پولیش خاص افراد متخصص شروع به پولیش کاری می‌کنند که برای قبل از جوشکاری باید از خشک بودن بدنه اطمینان حاصل کرد.

در واقع پولیش انجام شده بر حسب رنگ بدنه اتومبیل مشخص می‌شود و رنگ خودرو هم با استفاده از دستگاه های پیشرفته خاص به صورت دقیق قابل تشخیص است.

و بعد از اینکه پولیش کاری انجام شد نوبت به واکس بدنه می‌رسد که در این صورت متخصصین تیم تهران پلاس با انجام واکس به بهترین شکل ممکن انجام می شود که در نتیجه آن تمام مشکلات و آسیب هایی که در بدنه خودرو وجود دارد به بهترین شکل ممکن رفع می گردد.

هزینه لیسه گیری

یکی از مهمترین موردی که در بحث تعمیر مشکلات ظاهری و داخلی خودرو وجود دارد، بحث هزینه و قیمت است و تمام رانندگان می‌خواهند با یک هزینه مناسب و پایین‌تر خدمات مناسب و عالی را دریافت که تنها در صورت پیدا کردن مراکز تعمیر تخصصی معتبر و حرفه ای می توان خدمات ویژه و خاصی را با قیمت بسیار مناسب دریافت کرد.

با توجه به اینکه ظاهر خودرو و به گونه‌ای رفع مشکلات فنی مانند
• تعمیر برق خودرو
• تعمیر کمک بادی
• تعمیرات تخصصی خودرو های خارجی
• و یا جلوبندی
• تعمیر گیربکس
• تعمیر موتور
• صافکاری و نقاشی
• و…

بسیار حائز اهمیت است و تمام این موارد اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود در این حالت هنگام فروش خودرو هیچ گونه افت قیمتی وجود نخواهد داشت.

و با توجه به اینکه بحث صافکاری و نقاشی و به گونه‌ای از بین بردن مشکلات سطحی خودرو بسیار مهم است و می‌تواند تأثیر مستقیمی در قیمت نهایی محصول بگذارد.

به همین دلیل باید تمام رانندگان در انتخاب مرکز تعمیر تخصصی برای رفع خراش های روی خودرو دقت نمایند تا کار به بهترین شکل ممکن انجام گردد.

پولیش‌کاری پس از لیسه‌گیری

پس از عمل لیسه‌گیری ، نوبت به پولیش ناحیه آسیب دیده می‌رسد، پولیش‌کاری خودرو یکی از مراحل نهایی عملیات خشگیری بدنه است؛ در این مرحله متخصصان ما با بهره‌گیری از پولیش‌های جامد قوی و دستگاه‌های پولیش تخصصی، اقدام به پولیش‌کاری ناحیه خراش دیده می‌کنند. در مرحله پولیش‌کاری بدنه اتومبیل باید کاملا خشک باشد تا مواد بکار رفته در فرو رفتگی خراش، پخش نشوند. در نظر بگیرید که پولیش استفاده شده توسط تیم متخصص لوکاپرو، بر اساس نوع رنگ بدنه اتومبیل شما تعیین می‌شود تا آسیبی به رنگ اتومبیل وارد نشود. پس از انجام پولیش‌کاری نوبت به واکس بدنه می‌رسد؛ در این مرحله متخصصین ما بر اساس میانگین دمای هوا و همچنین نوع کاربری خودرو، اقدام به انتخاب واکس مناسب می‌کنند اما به طور کل می‌توان گفت، تمام واکس‌هایی که در مرحله نهایی یک عملیات خشگیری استفاده می‌شوند جزء دسته واکس‌های نرم هستند.

اگر قصد خرید خودرو دست دوم دارید و برای اطمینان حاصل کردن از سالم بودن خودرو به دنبال معتبرترین سرویس کارشناسی خودرو هستید، می توانید همین حالا به صفحه کارشناسی خودرو مراجعه کنید و درخواست کارشناسی خود را ثبت کنید.

لیسه گیری رنگ سفید صدفی را کجا انجام دهیم؟

مهم ترین گزینه ای که باعث می شود یک نتیجه عالی از لیسه گیری رنگ سفید صدفی کسب شود، تخصص و تجربه تعمیرکار می باشد. همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته و بروز نیز در انجام درست لیسه گیری رنگ سفید صدفی دخیل می باشند. وجود افراد فوق العاده حرفه ای و با تجربه در مجموعه اتوصافکار سبب شده است در مدت بسیار کوتاهی بتوانند خود را به اثبات برسانند و از دید شما مشتریان عزیز برترین مجموعه باشند.

مخصوصاً بحث لیسه گیری رنگ سفید صدفی که برای افراد بسیار حائز اهمیت است در این مجموعه به صورت فوق‌العاده حرفه‌ای انجام می‌شود و از بروزترین و جدیدترین تجهیزات برای رفع مشکلات ظاهری خودرو استفاده می‌شود که تمامی موارد باعث می‌شود تا باعث جلب رضایت مشتری گردد و بتوان با حداقل هزینه نتایج عالی را به صورت تضمین شده دریافت کرد.

متاسفانه گاهی شاهد این موضوع هستیم که افراد به خاطر کمتر بودن هزینه به مراکز غیر حرفه ای و افراد تازه کار مراجعه می کنند. برخی مراکز که همچنان با متدهای سنتی خدمات خود را ارائه می دهند و در نتیجه هزینه های کمی را دریافت می کنند. این موضوع باعث می شود امکان رفع خراش های روی سطح خودرو به صورت کاملا حرفه ای انجام نشود.

با یافتن مراکز معتبر برای لیسه گیری رنگ سفید صدفی می توانید با مناسب ترین هزینه و بدون نگرانی مشکل ایجاد شده را برطرف کنید. لازم به ذکر است تمامی خدماتی که در مجموعه کارنفیکس ارائه می گردد دارای گارانتی می باشد. و شما نیز به راحتی می‌توانید با مراجعه به این مجموعه فوق العاده حرفه‌ای تمام مشکلات را به صورت یکجا برطرف کنید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا