داغعلمی

طراحی و ساخت سوپرمارکت آنلاین با قیمت ارزان

سوپرمارکت اینترنتی می تواند یک ایده جذاب و پر درآمد برای افرادی که قصد دارند محصولات سوپر مارکت خود را به صورت آنلاین و اینترنتی عرضه نمایند باشد.

از زمانی که شرایط کرونایی بر دنیا حاکم شد بسیاری از افراد برای خارج شدن از منزل با محدودیت‌هایی مواجه شدند اولین جایی که به ذهن بسیاری از صاحبان مشاغل رسید این بود که کسب و کار خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به مشتریان خود عرضه نمایند.

بسیاری از سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای هم که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز مراجعه‌کنندگان بسیار زیادی دارند به این فکر افتادند که با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان خود در این زمینه باشند.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید با راه اندازی یک سوپرمارکت اینترنتی به صورت آنلاین محصولات خود را به مشتریان ارائه کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد جزئیات مختلف آن صحبت کنیم.

سوپرمارکت اینترنتی چیست

سوپرمارکت اینترنتی می تواند شامل یک وب سایت و یا یک اپلیکیشن تحت وب باشد تا کاربران بتوانند با دسترسی و عضویت در آن محصولات و کالاهای مورد علاقه خود را در دسته بندی های مشخص انتخاب نمایند و سپس سفارش دهد تا در اسرع وقت و در زمانی مشخص به دست آنها برسد.

البته زمانی که شما می خواهید یک سوپرمارکت اینترنتی را راه اندازی نمایید باید نیاز انواع مخاطب را در نظر بگیرید برخی از مخاطبین شما ممکن است از طریق وبسایت بخواهند سفارش آنلاین خود را ثبت نمایند و برخی دیگر ممکن است بخواهند از اپلیکیشن های اندروید و ios استفاده کنند.

پس در نتیجه به طور معمول شما هم به یک وب سایت پویا نیاز دارید و هم یک اپلیکیشن اندروید و ios به وب سایت شما متصل شده و مخاطبین شما از طریق این دو بستر بتوانند محصولات خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

و زمانی که شما سوپرمارکت آنلاین خود را راه اندازی می کنید باید به صورت منظم محصولات خود را دسته بندی کرده و راه های مختلفی را جهت خرید برای کاربران خود در نظر بگیرید برخی از کاربران بتوانند به صورت آنلاین هزینه را پرداخت کنند و برخی دیگر نیز به صورت حضوری و در زمان تحویل محصول هزینه را پرداخت کنند.
همچنین راه اندازی یک سوپر مارکت آنلاین نیازمند پشتیبانی بسیار قوی است.

و بحث پشتیبانی یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای که به صورت آنلاین خدمات رسانی می‌کند می باشد چون از این طریق است که می‌تواند اعتماد کاربران خود را جلب کنند.

سفارش ساخت سوپر مارکت اینترنتی

در صورتی که قصد راه اندازی یک سوپر مارکت آنلاین را دارید از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت نمایید.

سوپرمارکت آنلاین و مزایای آن

راه اندازی یک سوپرمارکت اینترنتی می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

اولین و مهمترین مزیت راه اندازی سوپرمارکت آنلاین است که شما می توانید محدوده فروش خود را افزایش دهید، به عنوان مثال اگر شما در فلان منطقه در تهران دارای یک فروشگاه زنجیره‌ای هستید، می توانید با راه اندازی یک سوپرمارکت آنلاین علاوه بر مشتریان ساکنان محدوده، از اقسا نقاط شهر نیز مشتری جلب نمایید.

دومین مزیتی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که همان طور که شما می دانید در مکان هایی مثل سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای که روزانه افراد زیادی رفت و آمد می‌کنند، سر و کار داشتن دائم با مردم و صحبت کردن با آنها و گاهاً سر و کله زدن با افراد مختلف بر سر قیمت ها می تواند به شدت شما را خسته و کلافه کند، ضمن اینکه در این مکان های شلوغ سرقت های زیادی نیز اتفاق می‌افتد.

برای مطالعه » درآمد فروشگاه اینترنتی

هرچند که شما بخواهید هزینه کنید دوربین مداربسته در فروشگاه خود نصب کنید و یا حتی یک نگهبان برای کنترل برای ورود و خروج افراد در نظر بگیرید باز هم در چنین مکانهای شلوغی احتمال به سرقت رفتن کالاهای فروشگاه شما وجود دارد و این موضوع امری اجتناب ناپذیر است.

در نتیجه شما اگر بتوانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی رفت و آمد افراد را به حداقل برسانید و بتوانید محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه کنید انجام این کار شما را کمتر خسته و کلافه می‌کند.

به طور مثال دیگر مجبور نیستید بر سر قیمت های مختلف و افزایش قیمت برخی کالاها با مشتریان خود سروکله بزنید و در فروشگاه اینترنتی مشتری به دسته بندی محصول مورد نظر خود مراجعه کرده و قیمت آن را مشاهده می‌کند و در صورت نیاز آن را خرید و قیمت آن را پرداخت می‌کند.

دیگر مزیتی که داشتن یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند داشته باشد این است که اگر شما یک وبسایت قدرتمند و یا یک اپلیکیشن پویا برای سوپرمارکت اینترنتی خود راه اندازی کنید این مورد می تواند اعتماد مردم نسبت به شما را بیشتر جلب کند و در واقع یک اپلیکیشن و یا یک وب سایت پویا برای سوپرمارکت آنلاین شما می ‌تواند باعث افزایش اعتبار آن شود.

به عنوان مثال فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در سراسر ایران دارای شعبات مختلف است جزو اولین فروشگاه های زنجیره‌ای بود که محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه کرد و این مورد باعث افزایش فروش این فروشگاه نسبت به دیگر رقبای خود در بازار شد.

به طوری که سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم زمانی که آمار فروش بالای این فروشگاه را مشاهده کردند به فکر این استادند که کسب و کار خود را به صورت آنلاین عرضه کنند.

برای مطالعه » فروشگاه اینترنتی چیست

چگونه یک سوپرمارکت آنلاین افتتاح کنیم

برای طراحی و ساخت یک سوپرمارکت اینترنتی شما باید انجام این کار را بر عهده یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر واگذار نمایید.

و وظیفه این شرکت این است که با طراحی و ساخت یک وب سایت پویا و یک اپلیکیشن کارآمد محصولات شما را به صورت آنلاین به کاربران عرضه کند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در تهران این تضمین را به شما می دهد که با صرف هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه سوپرمارکت اینترنتی شما را راه اندازی نماید.

و همچنین مجموعه این تضمین را به شما می دهد که پشتیبانی آنلاین سوپرمارکت را به صورت ۲۴ ساعته انجام می دهد و یا اینکه اگر شما علاقه مند هستید می ‌تواند این مورد را به پرسنل شما آموزش دهد تا پرسنل شما هم بتوانند خودشان کار پشتیبانی فروشگاه اینترنتی را انجام دهند.

برای مطالعه » افزایش فروش مغازه

اهمیت طراحی سوپرمارکت اینترنتی چیست

یکی از موارد بسیار مهم در زمان ساخت سوپرمارکت اینترنتی موضوع طراحی آن می باشد.

مسئله طراحی از این نظر حائز اهمیت می باشد که طراحی سوپرمارکت اینترنتی باید به گونه‌ای باشد که کاربر به راحتی بتوانند با صفحه ارتباط برقرار نمایند و به راحتی بتوانند محصولات مورد نظر خود را پیدا کند.

برای این منظور می توان ابزار جستجوی محصولات را در ابتدای ورود به وب سایت و یا اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی در اختیار کاربر گذاشت تا به راحتی بتواند دسته بندی محصولات خود را پیدا کند.

همچنین موضوع بعدی این است که برای هر یک از این محصولات حتما قیمت در نظر گرفته شود تا کاربر قیمت آن را مشاهده کرده و به راحتی بتوانند به درگاه پرداخت متصل شود.

برای اینکه کاربر بهتر و راحت‌تر بتواند خرید کند شما می توانید محصولات مختلف سوپرمارکت را به عنوان مثال این گونه دسته بندی کنید :

مثلاً محصولاتی مثل شیر، ماست، پنیر و غیره در دسته بندی لبنیات قرار بگیرند.

محصولات دیگری مثل چیپس، پفک و غیره در دسته بندی خوراکی ها قرار بگیرد.

نوشابه، دلستر، دوغ و غیره در دسته بندی نوشیدنی ها قرار بگیرد.

و این دسته بندی ها در ابتدای ورود به سایت در اختیار کاربر گذاشته شود که به راحتی بتواند به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان و حرفه ای برای سوپر مارکت اینترنتی با 6 ماه پشتیبانی رایگان

آیا سوپرمارکت های اینترنتی شانسی برای موفقیت دارند

بله، با توجه به اینکه امروزه همه کسب و کارها به سمت آنلاین شدن می روند، سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای هم که جز مراکزی هستند که کالاهای اساسی مردم را تامین می‌کند از این قاعده مستثنی نیستند، و باید راهکاری را در نظر بگیرند که بتوانند کالاهای خود را به صورت آنلاین عرضه کنند.

ضمن اینکه یکی از مواردی که باید گفت امروزه راه اندازی فروشگاه اینترنتی امری ضروری می‌باشد این است که با توجه به پیری جمعیت در کشور ما امکان مراجعه حضوری به مرور زمان برای اکثر افراد وجود ندارد پس باید با استفاده از راهکاری مانند سوپرمارکت آنلاین بتوان خرید را برای این افراد هم آسان نمود.

برای مطالعه » برنامه ساخت سایت رایگان

سوپرمارکت آنلاین کیوسک

به عنوان مثال سوپرمارکت آنلاین کیوسک یکی از سوپر مارکت های اینترنتی موفق در کشور می باشد که این سوپرمارکت در شهر اصفهان فعالیت می‌کند و مایحتاج و خرید روزانه مردم اصفهان از این سوپر مارکت انجام می شود‌.

یکی از مزیت‌های مهم سوپرمارکت آنلاین کیوسک من این است که دارای پشتیبانی بسیار قوی است و به صورت شبانه روزی در شهر اصفهان فعال است.

اگر شما هم قصد راه اندازی یک سوپر مارکت اینترنتی را دارید سوپرمارکت آنلاین کیوسک می تواند یک الگوی مناسب در این زمینه برای شما باشد.

پیشنهاد ویژه » استعلام قیمت سایت فروشگاهی

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، سئوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

همچنین در بخش زیر هم می توانید سایر مقالات آموزشی وب سایت Atgo که می توانید به یادگیری بیشتر و به توسعه فردی شما کمک کند را مشاهده نمایید.

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر سئو و توسعه فردی >>

چگونه کامنت ها می تواند روی سئو وبسایت تاثیر گذار باشد

آموزش ساخت بک لینک رایگان

سئو تکنیکال چیست

سئو داخلی چیست

سئو خارجی چیست

مشاوره سئو رایگان

ابزارهای سئو

سئو مارکتینگ

استراتژی سئو

آموزش سئو

چگونه کارشناس سئو شویم

سوالات متداول سئو سایت

سئوکار کیست و چه وظایفی دارد ؟

اصول سئو در تولید محتوا

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر طراحی وب سایت و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

گوگل میت چیست

اصول طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی

منبع :

atgo.ir/سوپر-مارکت-اینترنتی/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا