وکالت

هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری

مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری

مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری

در این مقاله شما میتوانید به راحتی اقدام به مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری کنید، دیوان عدالت اداری از جمله مراجع قضایی می باشد که در آن معمولاً اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت مطالبات خود از واحدهای دولتی میتوانند شکایت کنند یعنی دیوان عدالت اداری جایی برای شکایت از سازمان ها و نهادهای دولتی میباشد و افراد حقیقی و حقوقی می توانند به این اداره مراجعه نمایند.

مطالبی که در این صفحه خواهید خواند:

  1. وکیل دیوان عدالت اداری
  2. هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری
  3. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران
  4. وکیل رایگان دیوان عدالت اداری
  5. سوال از دیوان عدالت اداری
  6. سوالات متداول
وکیل دیوان عدالت اداری
وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری

اگر شما بخواهید از هر یک از سازمان دولتی شکایت کنید باید اسناد و مدارک لازم را به اداره دیوان عدالت اداری ببرید از آنجا که روند پروسه رسیدگی به اسناد در دیوان عدالت اداری پیچیده است مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد چرا که مشاوره تلفنی رایگان دیوان عدالت اداری تنها راهی میباشد که شما با اطلاعات دقیق می توانید بهترین راه برای شکایت خود را علیه سازمان مورد نظر خود تنظیم کنید.

لازم به ذکر است برای تنظیم شکایت شما علیه سازمان دولتی ابتدا باید ببینید شکایتی که می خواهید تنظیم کنید در صلاحیت دیوان عدالت اداری باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه مشاوره تلفنی دیوان عدالت اداری و همچنین بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در ایران آشنا کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

همانطور که بالاتر نیز گفته شد چنانچه واحدهای دولتی دچار تخلف در خدمت رسانی به افراد جامعه شوند معمولاً در دیوان عدالت اداری مورد مواخذه قرار می گیرند از آنجا که تنظیم لایحه و اقدام برای شکایت به دیوان عدالت اداری نیاز به آگاهی بالا با روند رسیدگی به شکایات در دیوان عدالت اداری می باشد داشتن یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری که تجربه کافی در پرونده های مربوط به دیوان عدالت اداری دارد بسیار حائز اهمیت است.

اگر درگیر مسائل حقوقی و قضایی دعاوی عدالت اداری هستیدحتما با وکلای متخصص مرکز وکالت تهران با شماره 09127654109 تماس بگیرید

هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری

وکیل رایگان دیوان عدالت اداری کسی میباشد که تسلط کافی برای در اختیار گذاشتن مشاوره‌های حقوقی به افراد جامعه را دارد و تمامی قوانین و ضوابط مربوط به نحوه تنظیم شکایت به دیوان عدالت اداری را آشنا بوده و به شما در انجام روند پرونده شکایت تان کمک بسیار زیادی خواهد کرد. تا اینجا با اهمیت داشتن یک وکیل برای تنظیم شکایت علیه دیوان عدالت اداری اشنا شدیم حال از جمله مزایای مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

از جمله مزایای مشاوره تلفنی رایگان دیوان عدالت اداری کاهش پرداخت هزینه ها می باشد همانطور که بالاتر نیز گفته شد شما می توانید با مشاوره گرفتن از یک وکیل فوق حرفه‌ای در زمینه تنظیم شکایت دیوان عدالت اداری پرونده خود را با هزینه های بسیار کمتر،   پرونده مورد نظر را به نتیجه برسانید. همچنین از جمله دیگر مزایای مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری گرفتن از یک وکیل فوق حرفه‌ای می‌باشد.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران
بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران

شما با تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری می توانید به راحتی تمامی سوال های خود را از بهترین وکلای دیوان عدالت اداری پرسیده و بهترین راه حل را برای مشکل خود بیابید. یکی از از روشهای مشاوره گرفتن با وکیل دیوان عدالت اداری در وکالت تهران این است که با تلفن های داخل سایت به کالت تهران تماس گرفته و مشکل خود را به مجرب ترین وکیل دیوان عدالت اداری در ایران مطرح کنید و اگر نیاز به بررسی مدارک باشد مدارک مورد نظر خود را داخل واتساپ وب برای وکیل مورد نظر خود ارسال کنید تا در کمترین زمان به صورت آنلاین جواب سوال خود را از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران بگیرید.

وکیل دیوان عدالت اداری به شما کمک می کند تا پرونده خود را در دیوان عدالت اداری تنظیم کنید نحوه رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری به این گونه میباشد که شاکی برای شکایت از واحدهای دولتی می‌تواند دادخواستی را تنظیم کرده و به همراه اسناد و مدارک موجود به دیوان عدالت اداری تقدیم کند از آنجا که تنظیم دادخواست رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری نیازمند دقت و مهارت بالا می باشد پیشنهاد می کنیم از یک وکیل با تجربه در زمینه رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری کمک بگیرید.

وکیل رایگان دیوان عدالت اداری
وکیل رایگان دیوان عدالت اداری

وکیل رایگان دیوان عدالت اداری

از آنجا که وکالت در دیوان عدالت اداری امری تخصصی و حساس میباشد تمامی وکلای حرفه‌ای دادگستری قادر به قبول کردن پرونده های دیوان عدالت اداری هستند اما باید توجه داشته باشید که تمامی امور در دیوان عدالت اداری از طرف نهادهای دولتی میباشد شما باید یک وکیل متخصص را که در زمینه رسیدگی به امور دیوان عدالت اداری حرفه ای و با تجربه می باشد انتخاب کنید لازم به ذکر است برای گرفتن وکیل برای انجام امور دیوان عدالت اداری پیشنهاد می کنیم وسواس بیشتری به خرج دهید.

سوال از دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری مرجع رسیدگی به چه نوعی از شکایات است؟

دیوان عدالت اداری مرجع رسیدگی به شکایات مردم و اشخاص حقوقی علیه سازمان ها، ماموران و آیین‌نامه‌های دولتی است.
بدیهی است طبق قانون دیوان، سازمان های دولتی یا عمومی غیردولتی در دیوان در مرحله بدوی نمی توانند در مقام شاکی باشند و صرفا می توانند در مرحله تجدیدنظر در مقام معترض به رای بدوی دیوان شکایت کنند.
لازم به ذکر است سازمان های دولتی امکان طرح درخواست های اعمال ماده 79 و اعلام تعارض آرا و ابطال مصوبه را نیز دارند.

برای سوال از دیوان عدالت اداری میتوانید با شماره تلفن 09127654109 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداولصلاحیت و حدود اختیارات دیوان عدالت اداری در کدام قانون مشخص شده است ؟

به موجب ماده ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری صلاحیت و حدود اختیارات شعب دیوان رسیدگی به شکایات و تظلمات و اعتراضات اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.هزینه دادرسی در مراحل مختلف دیوان عدالت اداری چقدر است ؟

هزینه دادرسی در مرحله بدوی 20 هزار تومان
هزینه دادرسی در مرحله تجدیدنظر 40 هزار تومان
هزینه دادرسی در ماده 79 رایگان
هزینه دادرسی در هیات عمومی رایگان
می باشد

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا