بین الملل

انواع درب آکاردئونی

در این مقاله قصد داریم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید با انواع درب آکاردئونی آشنا شوید و بتوانید بهترین و با کیفیت ترین انتخاب را داشته باشید ، در پاسخ به سوال انواع درب های آکاردئونی ، لازم بذکر است که این درب ها از نظر ظاهر و کاربرد به دو دسته تقسیم میشوند.

که در این قسمت انواع درب آکاردئونی از لحاظ ظاهری را برای شما عنوان کرده ایم ، همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید این درب ها از لحاظ ظاهر به چند دسته تقسیم میشوند و علاوه بر این سه مدل ، حفاظ آکاردئونی ساده نیز موجودمیباشد ، همانطور که مشاهده میکنید این نوع درب ها تسمه های فلزی هستند که به وسیله پینهای فلزی به هم متصل شده اند و در قابی فلزی قرار گرفته اند که به صورت ریلی در محور عرض خود بازو بسته میشوند .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه درب آکاردئونی مقاله کرکره برقی آکاردئونی را مطالعه نمایید . در ادامه با انواع درب آکاردئونی مختلفی از لحاظ کاربردی آشنا میشوید :

همانطور که در قسمت بالا گفته شد درب آکاردئونی انواع مختلفی دارد که به انواع آن از نظر ظاهری پرداختیم و در این قسمت میخواهیم کاربرد انواع مختلف درب آکاردئونی برقی یا درب اتوماتیک به اصطلاحی درب اتوبوسی نامیده میشوند ، زیرا که از نظر کارکرد و ظاهر کاملا شبیه هم میباشند و اغلب افراد با درب اتوبوسی آشنا هستند که با سیستم پنوماتیک در شهر ها تردد داشتند .

و دلیل اصلی استفاده از درب آکاردئونی برقی در اتوبوس ها ، اشغال کردن فضای کم ورودی در آن بود زیرا میبایست در اتوبوس برای درب بازشو کمترین فضا اشغال میشد تا مسافران امنیت و آسایش داشته باشند .

پیشنهاد ویژه برای اطلاعات بیشتر در زمینه ، کرکره برقی این مقاله را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا