بین الملل

نظرات مردم در مورد هایفو صورت

مراقبت های بعد از هایفو صورت

هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی و لیفتینگ صورت می باشد و آنچه بسیار بر نتیجه هایفوتراپی تاثیر میگذارد مراقبت بعد از هایفو می باشد. در صورتی که مراقبت بعد از هایفو به درستی انجام شود هم فرد به کمترین عوارض دچار می شود و هم این روش بیشترین تاثیر مثبت را در جوانسازی پوست شما خواهد داشت. در این مقاله می خواهیم مراقبت های بعد از هایفو را با هم بررسی کنیم و بهترین روش ها را به شما توضیح دهیم.

مراقبت بعد از هایفو

مراقبت بعد از هایفو شامل مواردی می باشد که در این قسمت از مقاله می خواهیم به صورت مختصر هر بخش از این مراقبت را به شما توضیح دهیم. مراقبت بعد از هایفو را جدی بگیرید و در صورتی که با مشکلی رو به رو شدید حتما با پزشک تان تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

  • بعد از هایفو در معرض نور خورشید قرار نگیرید

برای آن که هایفوتراپی اثرات خود را در لیفت صورت نمایان کند نیاز است در مدت زمان 4 الی 6 هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید. البته دقت داشته باشید برای آن که به بهترین نتیجه در هایفوتراپی دست یابید نیاز است که چند هفته قبل هایفوتراپی این نکته را نیز در نظر داشته باشید و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

بعد از هایفوتراپی صورت پوست حساس تر می شود و شما برای آن که از آفتاب سوختگی صورت و آسیب دیدن پوست تا حد امکان جلوگیری کنید لازم است در مواقع ضروری که نیاز است در معرض نور خورشید قرار بگیرید از ضد آفتاب و کلاه و عینک آفتابی مناسب استفاده کنید.

در دوران بعد از هایفو پیشنهاد می شود از ضد آفتاب هایی با spf بالاتر از 30 استفاده کنید و محافظت از پوست خود را در این دوران جدی بگیرید.

برای آن که مراقبت های بعد از هایفو صورت را به طور کامل انجام دهید و از تیره شدن پوست صورت تان در اثر تابش آفتاب جلوگیری کنید از یک برند معتبر ضد آفتاب استفاده کنید تا از پوست شما در برابر اشعه uv یا فرابنفش مراقبت شود.

دقت داشته باشید برای آن که پوست شما حساس شده است نباید در برابر اشعه سولاریوم قرار گیرید و این کار می تواند به بروز هایپرپیگمنتیشن یا تیره شدن پوست صورت شما منجر شود و پوست تان به دلیل حساسیت بالا در این دوران دچار سوختگی شود.

شما می توانید بعد از آن که دوره درمانی هایفوتراپی تان به اتمام رسید مجدد به روال عادی زندگی تان برگردید و کار های گفته شده را انجام دهید اما در این دوران بعد از هایفوتراپی بهتر است از انجام سولاریوم و قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب خودداری کنید.

اگر به فکر کسب درآمد بالا هستید و میخواهید مهارتی یاد بگیرید که درآمد شما را چندین برابر کند پیشنهاد ما به شما یادگیری کار با دستگاه هایفوتراپی می باشد. اگر میخواهید تخصصی ترین آموزش هایفوتراپی را دریافت کنید و به سرعت در مراکز زیبایی مشغول به کار شوید حتما به صفحه زیر مراجعه کنید و با هزینه ای  بسیار پایین از این آموزش برخوردار شوید.

آموزش هایفوتراپی

  • بعد از هایفو الکل و نوشیدنی حاوی کافئین استفاده نکنید.

از دیگر مراقبت های بعد از هایفو صورت مراقبت های تغذیه ای می باشد و شما باید در این دوران به تغذیه خود بیشتر اهمیت دهید و برای آن که هایفوتراپی شما بهترین نتیجه را داشته باشد مصرف نوشیدنی های الکلی و کافئین دار را محدود کنید.

پیشنهاد پزشکان این است که تا 2 روز بعد از هایفوتراپی از مصرف الکل و نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید تا اثرات هایفوتراپی موفقیت آمیزتر باشد.

دلیل این موضوع این می باشد که بعد از هایفوتراپی صورت، کبد درگیر حذف سلول های چربی آزاد شده می باشد و شما باید حداکثر کاری را انجام دهید که کبد بتواند روی این کار تمرکز  بیشتری داشته باشد. خوردن نوشیدنی های الکلی و کافئین دار کبد را درگیر میکند و کبد مجبور است در این زمان به سم زدایی بدن بپردازد و از کار اصلی خود بعد از هایفو باز می ماند و همین امر باعث می شود اثرات هایفوتراپی چندان جالب نباشد.

  • پرهیز از خراشیدن و خاراندن پوست بعد از هایفو.

از دیگر مراقبت های بعد از هایفوتراپی این است که در این دوران به دلیل حساسیت بیشتر پوست تا حد امکان سعی کنید پوست خود را نخراشید و در صورت لزوم با حرکات بسیار ملایم این کار را انجام دهید تا پوست شما آسیب نبیند.

کشیده شدن پوست در این دوران می تواند اثرات درمانی هایفوتراپی را بسیار کاهش دهد و حتی باعث ایجاد زخم روی پوست شود. دقت داشته باشید اگر بعد از هایفوتراپی صورت، در سطح پوست تان پوسته هایی وجود داشت آن ها را دستکاری نکنید و اجازه بدهید این پوسته ها به صورت طبیعی بریزند تا از ایجاد عفونت و زخم در پوست تان جلوگیری کنید.

البته دقت داشته باشید که اگر پست تان را نیز لیزر کرده اید باید این موارد را رعایت کنید و تا حد امکان از ایجاد خراش روی پوست تان جلوگیری کنید. 

اگر میخواهید به عنوان یک اپراتور لیزر در مرکز زیبایی مشغول به فعالیت شوید و از این راه کسب درآمد داشته باشید بهترین راه شرکت در دوره آموزش کار با لیزر می باشد.

شما می توانید این دوره را به صورت مجازی از سایت تله تیچرز به آدرس www.tele-teachers.com دریافت کنید و با هزینه بسیار پایینی این مهارت را کسب کنید و در مدت زمان کوتاهی مشغول به کار شوید.

آموزش لیزر

  • بعد از هایفو آب زیادی بنوشید.

از دیگر مراقبت های بعد از هایفو صورت نوشیدن آب زیاد می باشد. البته دقت داشته باشید نوشیدن مایعات در این دوره پیشنهاد می شود اما منظور از این مایعات چای و قهوه نیست زیرا این مایعات دارای کافئین هستند و همان طور که اشاره شد شما در این دوران نباید از نوشیدنی ها کافئین دار استفاده کنید.

نوشیدن مایعاتی مانند آبمیوه و آب می تواند کمک کند اثرات درمانی هایفوتراپی نمایان شود و بهبود پوست شما سریعتر اتفاق افتد.

وقتی شما بعد از هایفوتراپی به میزان کافی آب مینوشید ساخت کلاژن در بدن شما با سرعت بیشتری انجام می شود و همین امر می تواند بهبود صورت شما را تسریع کند. دقت داشته باشید که مصرف چای و قهوه به دلیل دارا بودن کافئین باعث تکرر ادرار می شوند و بدن شما را با کم آبی رو به رو کرده و روند بهبود را عقب میندازد.

  • خودداری از حمام داغ و سرد و جکوزی بعد از هایفوتراپی.

از دیگر مواردی که باید بعد از هایفو در نظر داشته باشید این است که از آب یخ و داغ برای شستشو بدن تان استفاده نکنید. سعی کنید در این دوران از آب ولرم استفاده کنید تا پوست شما که حساسیت بیشتری پیدا کرده دچار مشکل نشود.

دیگر مراقبت بعد از هایفو عدم استفاده از جکوزی و سونا می باشد زیرا این موارد می توانند اثراتی مانند حمام آب گرم به همراه داشته باشند و به این ترتیب چربی هایی که روی پوست شماست را از بین ببرد و سرعت روند بهبود را کاهش دهد.

هر چه آب برای شستشو بدن سردتر باشد روند بهبود تسریع می شود و شما می توانید از آسیب های پوستی و ایجاد التهاب در پوست تان جلوگیری کنید.

این مراقبت ها را باید بعد از تزریق ژل و بوتاکس نیز انجام دهید و برای آن که ژل و بوتاکس بیشترین اثر مثبت را داشته باشند بهتر است از حمام داغ و سرد خودداری کنید.

اگر میخواهید نحوه صحیح تزریق ژل و بوتاکس را یاد بگیرید و با یادگیری این مهارت به راحتی در مراکز زیبایی مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره اموزش مجازی ژل و بوتاکس سایت تله تیچرز می باشد.

با یادگیری این مهارت می توانید در مراکز زیبایی به این کار مشغول شوید و درآمد بالایی داشته باشید.

  • عدم کمپرس سرد بعد از هایفو

دقت داشته باشید برای آن که هایفوتراپی صورت شما بهترین نتیجه و اثر را داشته باشد نباید از کمپرس سرد روی نواحی مورد درمان استفاده کنید.

  • عدم استفاده از لوازم آرایش و محصولات مراقبت پوستی بعد از هایفو صورت

همان طور که گفته شد بعد از هایفوتراپی صورت پوست حساس شده و شما باید آن را کمتر با مواد آرایشی تحریک کنید. هر چقدر مواد آرایشی مورد استفاده باکیفیت باشد باز هم برای پوست حساس مضر می باشد و می تواند اثرات درمانی هایفو را کاهش دهد.

  • عدم تحریک پوست با بند و وکس و اپیلاسیون بعد از هایفو

از دیگر مراقبت های بعد از هایفو این است که تا حد امکان از انجام کار هایی که پوست را تحریک میکند خودداری کنید. اگر نیاز به اپیلاسیون و وکس کردن و بند انداختن دارید بهتر است این کار را به زمان دیگری موکول کنید و یا قبل از هایفوتراپی این کارها را انجام دهید.

نحوه خوابیدن بعد از هایفو

یکی از سوالاتی که بعد از هایفو پرسیده می شود این است که نحوه خوابیدن بعد از هایفو چگونه است و بهتر است چگونه بخوابیم تا اثرات هایفو صورت کاهش پیدا نکند؟

بهترین حالتی که می توانید بعد از هایفو بخوابید حالتی است که صورت کمتر در معرض خراشیده شدن و تحریک به وسیله بالش باشد. سعی کنید در این دوران برای آن که اثرات درمانی هایفوتراپی از بین نرود تا حد امکان به صورت طاق باز بخوابید و از غلت خوردن در حین خواب خودداری کنید.

البته ساییده شدن صورت با بالش بسیار ملایم می باشد اما بهتر است برای آن که نتایج هایفوتراپی بهتر باشد نحوه خوابیدن بعد از هایفو را به صورتی که توضیح دادیم انجام دهید.

کرم ترمیم کننده بعد از هایفو

از دیگر مراقبت های بعد از هایفوتراپی صورت این است که از بهترین کرم ترمیم کننده بعد از هایفو استفاده کنید. کرم های ترمیم کننده زیادی برای این کار در بازار موجود می باشد و شما بهتر است از پزشک مربوطه در مورد آن بپرسید.

در این دوران توصیه پزشکان این است که به مدت 1 هفته هر روز از کرم ترمیم کننده استفاده کنید و نوع کرم ترمیم کننده بهتر است به صورت ژل مانند باشد تا چربی آن صورت شما را اذیت نکند.

درد صورت بعد از هایفو

یکی از سوالاتی که پرسیده می شود این است که آیا درد صورت بعد از هایفو زیاد است و باید از مسکن برای تسکین این درد استفاده کرد یا خیر.

در واقع درد صورت بعد از هایفوتراپی قابل تحمل است و به قدری نیست که اذیت کننده باشد اما در صورتی که آستانه تحمل درد شما پایین است می توانید با مشورت با پزشک تان از قرص های مسکن استفاده کنید.

ماساژ صورت بعد از هایفو

ماساژ صورت بعد از هایفو از مواردی است که می تواند باعث تحریک پوست شود و بهتر است این کار را به زمان دیگری موکول کنید. درست است که ماساژ صورت می تواند به بهبود گردش خون در پوست کمک کند اما تا حد امکان باید سعی کنید از دستکاری صورت در این دوران خودداری کنید تا اثرات هایفوتراپی کاهش پیدا نکند.

آیا بعد از بوتاکس میشه هایفو کرد

از مهمترین مسائلی که باید بعد از هایفو از آن اطلاع داشته باشید فاصله هایفو و بوتاکس می باشد. با توجه به آن که هایفوتراپی نیازی به صرف زمان برای نقاهت ندارد شما می توانید بلافاصله بعد از هایفوتراپی نیز تزریق بوتاکس داشته باشید.

البته پزشکان توصیه میکنند برای آن که بیشترین اثر مثبت را از هایفو داشته باشید و اثرات آن از بین نرود بهتر است 2 الی 3 ماه بین این دو کار فاصله داشته باشید.

اگر بوتاکس کرده اید و می خواهید بدانید تا چه مدت بعد از آن میتوان هایفوتراپی انجام داد باید بگوییم که فاصله بوتاکس و هایفو حداقل 2 هفته می باشد و شما باید برای هایفوتراپی اطراف چشم و پیشانی بعد از بوتاکس باید 2 هفته صبر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا