علمی

شرکت طراحی سایت گردشگری در تهران

طراحی سایت گردشگری به صورت کاملا حرفه ای و اختصاصی توسط بهترین متخصصین طراحی و پیاده سازی وب سایت در شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo انجام می شود.

در صورتی که علاقه مند به راه اندازی یک وب سایت حرفه ای در حوزه گردشگری و توریسم هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

بعد از مطالعه این مطلب در صورتی که نیاز به سئوال و یا راهنمایی بیشتر داشتید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت Atgo اعم از شماره تماس های درج شده در این وب سایت و لینک های شبکه های اجتماعی با تیم پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

سفارش ساخت سایت گردشگری

هزینه ساخت و پیاده سازی طراحی وب سایت گردشگری به دو عامل مهم بستگی دارد، ابتدا خواسته ها و نیازهای مشتری که وب سایت مورد نیاز چه امکاناتی باید داشته باشد و دوم اینکه وب سایت گردشگری بر روی چه بستری طراحی و پیاده سازی شود.

به عنوان مثال صفر تا صد کد نویسی شود و یا از سیستم های مدیریت محتوا جهت ساخت و پیاده سازی وب سایت صنعتی استفاده شود.

در بخش زیر ما یک لینک را قرار داده ایم که شما در صورتی که بر روی آن کلیک کنید یک صفحه فرم برای شما باز می شود که شما می توانید خواسته ها و نیازهای خود را جهت طراحی وب سایت گردشگری در آن درج کنید، و در این فرم زمان و هزینه حدودی خود را هم جهت پیاده سازی وب سایت گردشگری درج کنید، بعد از درج اطلاعات مورد نیاز بر روی دکمه ارسال را بزنید و فرم خود را ارسال کنید.

همکاران ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo پس از مطالعه اطلاعات ارسالی شما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار می دهند.

برای مطالعه » گوگل میت

قیمت طراحی سایت گردشگری

از طریق لینک زیر شما می توانید با تیم پشتیبان شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo تماس بگیرید و قیمت طراحی وب سایت گردشگری، و همچنین طراحی سایت اختصاصی را استعلام نمایید.

طراحی سایت گردشگری چیست

امروز با گسترش شبکه های اجتماعی هر روز افرادی که تجربیات سفر خود را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند بیشتر می‌شود و این افراد می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب سایت های گردشگری با مناطق گردشگری جذاب در سراسر دنیا آشنا شود.

طراحی سایت گردشگری می‌تواند منجر به توسعه صنعت توریسم و گردشگری در داخل کشور شود.

از طریق وب سایت گردشگری می‌توان مکان های تفریحی جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی موجود در یک کشور را به گردشگران سراسر دنیا و توریستها معرفی کرد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در کشور ما نیز ی از بناهای تاریخی از طریق همین وب سایت‌های گردشگری به دنیا معرفی شده‌اند به عنوان مثال قلعه فلک الافلاک واقع در استان لرستان و در شهر زیبای خرم آباد، طریق همین وب سایت‌های گردشگری در سازمان میراث جهانی یونسکو ثبت گردید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان و حرفه ای برای صنعت گردشگری و توریسم با 6 ماه پشتیبانی رایگان

نمونه طراحی سایت گردشگری

در بخش زیر نمونه طراحی سایت گردشگری که توسط متخصصین شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo طراحی و ساخته شده است را می توانید مشاهده نمایید.

پیشنهاد ویژه » استعلام قیمت سایت فروشگاهی

سایت آماده گردشگری

در صورتی که برای راه اندازی و ساخت وبسایت گردشگری با محدودیت زمانی مواجه هستید و عجله دارید می توانید از قالب های آماده برای طراحی وب سایت گردشگری استفاده نمایید.

او که این قالب های آماده با سایتهای اختصاصی دارند این است که این قالب‌ها از قبل طراحی شده است و مختص آن دسته از افرادی هستند که با محدودیت زمانی مواجه هستند.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده و ارزان برای صنعت گردشگری و توریسم

ساخت سایت گردشگری

برای ساختن یک وب سایت در حوزه گردشگری و توریستی می توان مدت زمان بین ۱۴ تا ۳۰ روز را در نظر گرفته این وب سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای طراحی و ساخته شود.

پس از تکمیل فرایند ساخت و تحویل پروژه به مشتری هم در صورت خاص و نیاز مشتری می توان فعالیت های سئو و بهینه سازی صفحات را در یک تایم مشخص بر روی وبسایت گردشگری انجام داد تا برخی از کلمات کلیدی آن در صفحات اول موتورهای جستجو مشاهده شود.

طراحی سایت گردشگری و توریستی

سایت های گردشگری و توریستی باید قالب صفحات آنها به صورت کاملا اختصاصی و حرفه‌ای و متناسب با سلیقه و نظر مخاطبین این وب سایتها طراحی شود.

یعنی این که در فرایند ساخت و راه اندازی وب سایت گردشگری و توریستی باید تمامی استانداردهای مربوط به UX و UI در نظر گرفته شود.

برای مطالعه » دکوراسیون داخلی منزل

سایت گردشگری الکترونیکی

گردشگری الکترونیکی یا به اختصار ET عبارت از به کارگیری فناوری نوین برای ارائه سرویس‌های مورد نیاز گردشگران با استفاده از فناوری اطلاعات ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران ساده‌تر و با کیفیت بالاتر و هزینه کمتر انجام می شود.

سرویس هایی که در گردشگری الکترونیکی می‌توان به مخاطبین این حوزه ارائه داد عبارتند از :

  • اطلاع رسانی شفاف و دقیق و انجام کلیه تشریفات اخذ ویزا
  • رزرو هتل ها و مراکز تفریحی
  • رزرو و اجاره وسایل نقلیه
  • اخذ بلیط هواپیما و اتوبوس و قطار
  • خرید برنامه‌های سفر و تور های مختلف

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، سئوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

همچنین در بخش زیر هم می توانید سایر مقالات آموزشی وب سایت Atgo که می توانید به یادگیری بیشتر و به توسعه فردی شما کمک کند را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » آموزش طراحی وب سایت رایگان

منبع :

atgo.ir/طراحی-سایت-گردشگری/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا