اجتماعیایرانعلمی

ویژگی های طراحی سایت وکلا و مشاوره حقوقی

طراحی سایت وکلا به صورت کاملا حرفه ای و اختصاصی توسط بهترین متخصصین طراحی و پیاده سازی وب سایت در شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo انجام می شود.

در صورتی که علاقه مند به راه اندازی یک وب سایت حرفه ای در حوزه وکالت و خدمات حقوقی هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

بعد از مطالعه این مطلب در صورتی که نیاز به سئوال و راهنمایی بیشتر داشتید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت Atgo، اعم از شماره تماس های درج شده در این وب سایت و لینک های شبکه های اجتماعی با تیم پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

سفارش ساخت طراحی سایت وکلا

هزینه ساخت و پیاده سازی طراحی وب سایت وکلا به دو عامل مهم بستگی دارد، ابتدا خواسته ها و نیازهای مشتری که وب سایت مورد نیاز چه امکاناتی باید داشته باشد و دوم اینکه وب سایت وکلا بر روی چه بستری طراحی و پیاده سازی شود.

به عنوان مثال صفر تا صد کد نویسی شود و یا از سیستم های مدیریت محتوا جهت ساخت و پیاده سازی وب سایت وکالت استفاده شود.

در بخش زیر ما یک لینک را قرار داده ایم که شما در صورتی که بر روی آن کلیک کنید یک صفحه فرم برای شما باز می شود و شما می توانید خواسته ها و نیازهای خود را جهت طراحی وب سایت برای وکلا در آن درج کنید، و زمان و هزینه حدودی خود را هم جهت پیاده سازی وب سایت وکالت در آن درج نمایید، بعد از درج اطلاعات مورد نیاز بر روی دکمه ارسال را بزنید و فرم خود را ارسال کنید.

همکاران ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ atgo پس از مطالعه اطلاعات ارسالی شما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار می دهند.

نمونه سایت وکالت

در بخش زیر نمونه کارهای ساخته شده در حوزه وب سایت وکالت را میتوانید مشاهده نمایید.

مشاهده این نمونه کار ها شما میتوانید یک ذهنیت جامعه نسبت به طراحی سایت وکلا Lawyers Website Design داشته باشید.

در زمان ثبت سفارش آگاهی بیشتری نسبت به سایتی که قصد دارید برای شما طراحی و پیاده سازی شود داشته باشید.

توجه » وب سایت های vekalatetehran.com و avaye-edalat-paytakht.com دو تا از نمونه کار های طراحی وب سایت وکالت توسط متخصصین شرکت Atgo هستند که با کلیک برروی لینک های زیر می توانید این دو نمونه کار را مشاهده نمایید.

وکالت تهران

آوای عدالت پایتخت

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان و حرفه ای برای وکلا و مشاوره حقوقی با 6 ماه پشتیبانی رایگان

سایت وکالت آنلاین

از خدمات مهم و تاثیرگذاری که در وب سایت وکالت و مشاوره حقوقی می تواند توسط تیم طراح وب سایت وکالت در نظر گرفته شود، ارائه خدمات آنلاین و اینترنتی به مراجعه کنندگان است.

سایت وکالت آنلاین این امکان را فراهم می‌کند که مراجعه‌کنندگان بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفتر وکالت بتوانند درخواستهای خود را ثبت نمایند و به صورت آنلاین به درخواست آنها رسیدگی شود، همچنین می‌توانند به صورت آنلاین از بهترین وکلای شهر خود مشاوره حقوقی دریافت کنند.

همچنین می توان در زمان ساخت وب سایت حقوقی برای وکلا یک سیستم چت آنلاین تعبیه کرد، در ساعات اداری و یا ساعاتی که در وبسایت درج شده مراجعه کنندگان بتوانند با وکلای مدنظر خود پرسش و پاسخ به صورت آنلاین داشته باشند.

برای مطالعه » برنامه ساخت سایت رایگان

قیمت طراحی سایت وکلا

از طریق لینک زیر شما می توانید با تیم پشتیبان شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo تماس بگیرید و قیمت طراحی وب سایت برای وکلا، و همچنین طراحی سایت اختصاصی مشاوره حقوقی را استعلام نمایید.

بهترین سایت وکالت

بهترین سایت در حوزه وکالت و خدمات حقوقی سایتی است که کاربران به راحتی بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند و و دسترسی به صفحات مختلف این وبسایت با سرعت مناسبی برای کاربران لود شود و همچنین امکان ثبت نام در وبسایت برای کاربر فراهم شده باشد، و سایر امکاناتی که کاربر بتواند بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق این وبسایت خدمات خود را دریافت کند.

در ادامه چند مورد از مهمترین خدمات و امکاناتی که در وبسایت وکلا باید درج شود را به آنها اشاره می کنیم.

پیشنهاد ویژه » استعلام قیمت سایت فروشگاهی

امکانات طراحی سایت وکلا

  • مشاوره حقوقی آنلاین
  • آموزش های حقوقی
  • نمایش رزومه وکلا و مراجعه کنندگان
  • امکان پرداخت اینترنتی برای مراجعه کنندگان
  • امکان سیستم چت آنلاین برای پرسش و پاسخ به سوالات موکلان
  • امکان داشتن بخش مرتبط با دعاوی کیفری
  • در نظر گرفتن ساختاری برای عقد قراردادهای داخلی و بین المللی
  • داشتن برش‌های محاسبات مختلف از جمله مهریه، ارثیه، دیه و غیره

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده و ارزان برای وکلا و مشاوران حقوقی

بهتر است از یک منوی شکیل در وبسایت وکلا طراحی شود که در این منو تمامی خدمات مربوط به وکالت و مشاوره حقوقی جهت دسترسی سریع موکلان به این خدمات در نظر گرفته شود.

خوبی داشتن منویی با ساختار منظم این است که هر یک از مراجعه کنندگان می توانند به سرعت خدمت مورد نظر را پیدا کرده و به آن دسترسی پیدا کنند و دیگر نیازی نیست که در دیگر صفحات وب سایت به دنبال خدمات مورد نظر خود باشند.

طراحی سایت مشاوره حقوقی

شما می توانید علاوه بر داشتن وب سایت وکلا برای ارائه خدمات حوزه وکالت به کاربران خود، وبسایت مجزا هم برای ارائه مشاوره حقوقی در نظر داشته باشید.

در وبسایت وکلا هم میتوان یک بخش ایجاد کرد برای انجام مشاوره حقوقی و هردو خدمت در یک سایت جامع ارائه شود که این مورد انتخاب خود مشتری است که می تواند خدمات خود را به صورت جامع در یک وبسایت و یا در دو وبسایت مجزا ارائه دهد.

برای مطالعه » ساخت روف گاردن

ویژگی های طراحی سایت وکلا و مشاوره حقوقی

  • امکان ایجاد ثبت نام و عضویت برای کاربران
  • مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • بخش مرتبط با بانک مقالات حقوقی
  • رزرو آنلاین برای مشاوره حقوقی

قابلیت نمایش درست برای صفحه کامپیوتر یا دسکتاپ و همچنین ریسپانسیو شده برای نسخه موبایل و تبلت.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت

سوالات متداول در مورد طراحی سایت وکلا و مشاوره حقوقی ؟

در بخش زیر به برخی از سئوالات رایج کاربران در مورد طراحی وب سایت وکلا و طراحی سایت مشاوره حقوقی پاسخ داده ایم، این سئوالات از جمله سئوالات پر تکرار و متداول کاربران وب سایت Atgo می باشد، این بخش را مطالعه نمایید، باز هم اگر نیاز به مشاوره بیشتر در این زمینه داشتید، از طریق راه های ارتباطی در نظر گرفته شده در همین صفحه سئوالات خود را بپرسید.

برای مطالعه » طراحی پلان

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا در انتهای این صفحه و در بخش نظرات، سئوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

برای مطالعه » بازسازی دفتر کار

همچنین در بخش زیر هم می توانید سایر مقالات آموزشی وب سایت Atgo که می توانید به یادگیری بیشتر و به توسعه فردی شما کمک کند را مشاهده نمایید.

برای مطالعه » آموزش طراحی وب سایت رایگان

منبع :

atgo.ir/طراحی-سایت-وکلا/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا