گاوصندوق

نمایندگی گاوصندوق کاوه در قم

استفاده از گاوصندوق برای نگهداری و محافظت از وسایل و اسناد مهم و ارزشمند سیاه با اهمیت می باشد.از گذشته مردم برای نگهداری وسایل گرامر ارزشمند خود مانند طلا و جواهرات از جعبه و صندوق های سخت محکم استفاده می کردند تا آن را از هرگونه سرقت و ناامنی محافظت کنند. گاوصندوق از مهمترین مسائل حفاظتی در طول تاریخ به شمار می رود که قابلیت قفل کردن دارد. گاوصندوق کاوه از مهمترین برندهای موجود در بازار گاوصندوق ایران است که به علت استفاده از قفل گاوصندوق ایمن طرفداران زیادی را را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی گاوصندوق کاوه و ویژگی های آن بپردازیم.

مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی در صفحه گاوصندوق با ارزان ترین قیمت ها.

گاوصندوق کاوه

معرفی گاوصندوق کاوه

زمانی که شما در سفر به خارج از محل زندگی خود هستید باید از وسایل ارزشمند خود محافظت کنید و آنها را در جای امنی قرار دهید تا هیچ گونه مشکلی مانند دزدی برایتان پیش نیاید. مهمترین کاری که می‌توانید در این زمان انجام دهید استفاده از یک گاوصندوق ایمن می باشد تا بتوانید وسایلتان را در آن نگهداری کرده و خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد. گاوصندوق کاوه از مشهورترین برندهای موجود در بازار ایران می باشد که مردم برای خرید گاوصندوق اولین گزینه انتخابی شأن گاوصندوق کاوه است.

به عنوان معرفی گاوصندوق کاوه می توان گفت که این گاو صندوق به عنوان اولین برند معتبر امنیتی در ایران و خاورمیانه از سال ۱۳۰۰ که در ابتدا تجهیزات اداری تولید میکرده و بعد از مدتی با تولید گاوصندوق ادوات ایمنی در خاورمیانه به فعالیت خود ادامه داد.امروزه بانک‌های خصوصی و نهادهای دولتی زیاد از گاوصندوق های کاوه استفاده می کنند و دلیل آن ایمنی بالای این گاوصندوق می باشد. برای ساخت گاوصندوق های کاوه از استانداردهای روز دنیا استفاده شده و توانسته به عنوان پرطرفدارترین گاوصندوق در ایران شناخته شود.

معرفی گاوصندوق کاوه

ویژگی گاوصندوق کاوه

مهمترین ویژگی گاوصندوق کاوه این است که دارای نشان استاندارد ایران بوده و تست های ملی را پشت سر گذاشته است. گروه صنعتی کاوه محصولاتی مثل سیف باکس و صندوق های امانات، درب بخش خزانه و کابینت های اداری را تولید می کند و تمام محصولات این شرکت دارای نشان استاندارد اروپا می باشند.

برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید0912-5081751

ویژگی گاوصندوق کاوه

تولید صندوق نسوز کاوه از دیگر ویژگی های گاوصندوق کاوه میباشد که توانسته محبوبیت زیادی را در بین مشاغل پیدا کند.این صندوق نسوز می‌تواند تا حدود یک ساعت در دمای ۴۰۰ درجه و برای ۹۰ دقیقه در دمای ۱۰۰۰ درجه بماند کوچکترین تغییری نکند. علت نسوز بودن گاوصندوق های کاوه اینست که در ساخت آن از یک لایه بتنی استفاده شده و همچنین وجود متریال مقاوم در برابر فشار و حرارت سبب شده که این گاوصندوق توسط استاندارد ایران دارای تاییدیه نسوز گردد.

یکی از تولیدات شرکت کاوه تولید گاوصندوق اسلحه می باشد  که تقریباً جزو معدود تولیدکنندگان گاوصندوق اسلحه در خاورمیانه است و توانسته با کیفیت‌ترین گاوصندوقهای اسلحه را تولید کند. اذکار صندوق اسلحه برای نگهداری ادوات نظامی استفاده می شود و می تواند به مدت یک ساعت درجه حرارت ۸۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.

مهمترین ویژگی گاوصندوق کاوه

قیمت گاوصندوق کاوه

محصولات برند کاوه برای کسانی که قصد دارند گاوصندوقهای ارزان قیمتی تهیه کنند بسیار مناسب می باشد. محدوده قیمت گاوصندوق کاوه بین دو میلیون تا ۱۸ میلیون تومان می باشد. گاوصندوق در مقایسه با گاوصندوق های خارجی کیفیت بالایی داشته و با توجه به بازار ارز تفاوت قیمت چشمگیری نسبت به انواع گاو صندوق های خارجی دارد. گاوصندوق کاوه در مدل های جدید دارای آژیر ضد سرقت بوده و آن را تبدیل به یک گاوصندوق ضدسرقت کرده است و دلیل پایین بودن بعضی از محصولات به دلیل آن است که در آن‌ها از این آپشن های امنیتی استفاده نشده است.

انواع گاو صندوق کاوه

در ادامه با برخی از مدل های این گاوصندوق آشنا خواهیم شد.

صندوق نسوز کاوه

صندوق نسوز کاوه همانطور که از اسمش پیدا است، در رده گاوصندوق های ضد آتش و ضد حریق قرار می گیرد. خوب است بدانید که گاوصندوق های نسوز کاوه تا حرارت 1100 درجه سانتی گراد در مقابل آتش مقاوت دارند.

خریداران این نوع از گاو صندوق های شرکت گاوصندوق کاوه برای حفاظت از اشیا و مدارک گرانبهای خود در برابر آتش سوزی های احتمالی، اطمینان خاطر دارند.

گاوصندوق دیجیتال کاوه

گاوصندوق دیجیتال کاوه نیز همانطور که از اسمش پیداست، در رده گاوصندق های دیجیتالی قرار می گیرد، که باز و بسته شدن آنها بصورت مکانیکی نبوده و به کمک قفل های الکترونیکی و اثر انگشتی صورت می گیرد.

گاوصندوق دیجیتال کاوه یکی از مدرن ترین وسایل برای نگهداری اشیای و مدارک قیمتی می باشد که نه تنها به عنوان یک گاوصندوق خانگی، بلکه در ادارات، بانک ها، سازمان های امنیتی و هتل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر در مورد قفل های سیف باکس کاوه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید حتما مقاله قیمت قفل گاوصندوق کاوه را مطالعه کنید. همچنین اگر در مورد باز کردن درب این نوع گاوصندوق ها درچار مشکل شدید، خواندن مقاله روش باز كردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال می تواند چاره ساز باشد.

گاوصندوق خانگی کاوه

گاوصندوق های خانگی کاوه، عموما در وزن های و حجم های پایین برای منازل مختلف ساخته می شوند. وابسته به نیاز و فضای مورد استفاده مشتری، گاوصندوق خانگی کاوه در مدل های، نسوز، دیجیتالی و با قفل های مختلف رواه بازار شده است.

برای نمونه می توانید وارد صفحه قیمت گاوصندوق کاوه مدل 350 شوید. این گاوصندوق یک گاوصندوق خانگی نسوز است که دارای قابلیت نصب انواع قفل های دیجیتالی نیز هست. گاوصندوق کاوه مدل 250kr نیز مشابه همین گاوصندوق بوده که دارای قفل مکانیکی و کلید تایوانی است.

گاوصندوق دوطبقه کاوه

اگر نیاز به یک گاوصندوق جادار با طراحی زیبا دارید، پیشنهاد ما به شما خرید گاوصندوق دو طبقه کاوه است. چراکه طراحی گاوصندوق دوطبقه کاوه به گونه است که فضای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار داده  و در عین حال بسیار جمع و جور و کاربردی طراحی شده است.

از گاو صندوق های دوطبقه کاوه می توان به گاوصندوق کاوه مدل 550 اشاره کرد. گاوصندوقی نسوز با قابلیت یک ساعت مقاومت در برابر گرمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد دما در هنگام آتش سوزی. همچنین گاوصندوق کاوه 750s.

درباره شرکت گاوصندوق کاوه

شرکت گاوصندوق کاوه با قدمتی نزدیک به یک قرن، به عنوان اولین دارنده گواهینامه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران فعالیت خود را در سال 1300 با ساخت تجهیزات اداری شروع کرده است.

پس از آن، به عنوان اولین سازنده صندوق های نسوز و سایر ادوات ایمنی در ایران و خاورمیانه ادامه کار داده است. همچنین شرکت گاوصندوق کاوه در سال 1376 با شماره ثبت 8170 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده به عنوان یک شرکت سهامی عام وارد سازمان بورس اوراق بهادار تهران شده است.

همانطور که می دانید تولیدات کاوه در ایران دارای شهرت خاصی بوده و مهمتر از آن مورد اعتماد مردم است. به همین دلیل شزکت برای پاسخگویی به تقاضا و اعتماد مشتریان خود، طی سال های گذشته تصمیم به توسعه خطوط تولید کرده و علاوه بر کارخانه موجود در تهران نسبت به راه اندازی کارخانه دوم در اصفهان نیز اقدام نمود است. لازم به ذکر است که  کارخانه اصفهان نیز با استاندارد و تکنولوژی ارزشمند کاوه، سهم عمده ای در عرضه محصولات دارد.

شرکت گاوصندوق کاوه تا به امروز به کمک تخصص نیروی انسانی خود و با توکل به خداوند بیش از 50 نوع محصول را تولید کرد است که در بالا به برخی از آنها اشاره شد.

محصولات شرکت گاوصندوق کاوه دارای یکسال گارانتی، خدمات پس از فروش نامحدود و همچنین ۵ سال بیمه ایران ارائه هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا