گاوصندوق

فروش گاوصندوق آسانسوری پرند

گاوصندوق آسانسوری آرکا مدل MA

گاوصندوق آسانسوری MAآرکا یک گاو صندوق نسوز و بسیار ایمن است. حدود 2450کیلوگرم وزن دارد. ابعاد و شکل ظاهری آن با توجه به ظاهر و اندازه ویترین طلا فروشی تغییر می کند.

گاوصندوق آسانسوری MA آرکا ضد سرقت بوده و در صورت سفارش مشتری باتری UPS هم به آن اضافه می شود. یو پی اس یا باتری ذخیره، از ملزومات اساسی گاو صندوق های آسانسوری به حساب می آید. چون در صورت قطعی برق نباید ویترین طلا فروش بامشکلی مواجه شود.

اساس کار یو پی اس به این صورت است که برق را در خود ذخیره می کند. زمانی که برق قطع شد می توان از برق ذخیره شده داخل UPS برای جمع کردن ویترین استفاده کرد. در حقیقت در هر شرایطی اگر برق برود به راحتی و بدون هیچ نگرانی می توانید ویترین خود را با فشردن تنها یک دکمه جمع کنید. برای اطلاع از قیمت گاوصندوق آسانسوری با ما تماس بگیرید.

ویژگی های گاوصندوق آسانسوری MA آرکا

به طور کلی کیفیت یک گاو صندوق آسانسوری در گرو داشتن عوامل زیر است:

  • طراحی آن ویترین را بسیار زیباتر می کند
  • عمرمفید آن تقریبا مادام العمر است
  • آلیاژ ساخت آن مناسب است
  • هم نسوز  و هم ضد آب است
  • امنیت فوق العاده بالایی دارد
  • سیستم مکانیکی قوی دارد
  • سیستم برق قوی دارد

گاوصندوق آسانسوری MA تمامی قابلیت های ذکر شده را دارا می باشد. علاوه بر این سیستم هوشیار پیامکی هم روی آن نصب است که باعث شده امنیت آن بسیار بالاتر هم برود.

معرفی گاوصندوق آسانسوری

همان طور که میدانید در طلا فروشی ها علاوه بر گاوصندوق طلا و جواهرات برای آنکه هر روز مجبور نباشند طلا ها را در ویترین قرار دهند و وقت زیادی را هدر بدهند از گاوصندوق آسانسوری استفاده میشود.شاید شما هم به خاطر داشته باشید که در گذشته طلا فروش ها مجبور بودند یکی 2 ساعت در صبح و 2 ساعت در شب را برای چیدن و جمع کردن طلاها از ویترین مغازه صرف کنند. در این حین اگر دزدی از راه میرسید نه طلا و جواهرات و نه جان طلا فروش در امان نبود. به همین دلیل دانشمندان و تولید کنندگان متبهر ایرانی به فکر تولید گاوصندوق آسانسوری افتادند.

مشاهده بهترین مدل های گاوصندوق ایرانی و خارجی با بهترین قیمت همراه با گارانتی

گاوصندوق

این گاوصندوق همان طور که در تصاویر و فیلم مشاهده میکنید میتواند جای ویترین را بگیرد و در عین حال امنیت را برقرار کند.

گاوصندوق های آسانسوری جز ملزومات طلا فروشی هاست تا حافظ جان و مال طلافروش ها باشد.

همچنین در طلا فروشی ها از گاوصندوق طلا و جواهرات نیز باید برای نگه داری سایر طلا هایی که قرار نیست در ویترین قرار بگیرند و بسیار باارزشند استفاده میشود که این مورد هم جز موارد حیاتی در طلا فروشی ها به حساب میاید.

شما میتوانید برای خرید گاوصندوق طلا و جواهرات با کارشناسان گنج بان تماس بگیرید و از تخفیفات فوق العاده ما بهره مند شوید.

قیمت گاوصندوق آسانسوری

قیمت گاوصندوق آسانسوری در فروشگاه گنج بان به عنوان نمایندگی رسمی گاوصندوق در تهران طبق تعرفه های قانونی مصوب میباشد.
باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به مدل گاوصندوق اسانسوری که سفارش می‌دهید و ویژگی هایی که هر مدل دارد و ابعاد آن ، قیمت گاوصندوق های آسانسوری متفاوت میباشد.
به همین دلیل شما برای اینکه به صورت روزانه از قیمت گاوصندوق آسانسوری گنج بان مطلع شوید میتوانید با همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق گنج بان تماس بگیرید و همچنین ما را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

از دیگر خدمات گنج بان فروش جدیدترین گاوصندوق دیجیتال در تهران است. شما با خرید یک گاوصندوق میتوانید از تخفیف پلکانی برای خرید های دیگر بهره مند شوید.

برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید

0912-5081751

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی

ممکن است نام گاوصندوق طلافروشی زیر ویترینی را در میان کسبه و بازاریان زیاد شنیده باشید.
گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی همان گاوصندوق آسانسوری طلافروشی است که صنف طلا فروشان در ویترین مغازه های خود از آن بهره می برند تا مجبور نباشند بعد از هر بار ، باز و بسته کردن مغازه خود هر ویترین خود را مرتب کند.

قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری

گاوصندوق ویترینی آسانسوری که با نام‌های مختلفی مثل گاوصندوق ویترینی طلا فروشی یا گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی نیز شناخته می شود. قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری به عوامل مختلفی بستگی دارد.
البته همان طور که اشاره شد اگر قصد سفارش گاوصندوق ویترینی آسانسوری را دارید برای بررسی جزئیات قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری با شماره تلفن هایی که در صفحه وب سایت ما قرار دارد تماس بگیرید.

برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید

0912-5081751

به طور کلی میتوان گفت محدوده قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری از 22/000/000 تومان شروع میشود و تا 68/000/000 تومان میتواند با توجه به ابعاد متغیر باشد. برای مثال قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری که در ویترین طلا فروشی ها مورد استفاده قرار میگیرد در ابعاد 2.5 متر در حدود 56/500/000 تومان میباشد.

هنگام سفارش حتماً به مشخصات دقیق مدنظر خود اشاره کنید و از مشاوران و همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق گنج بان درباره قیمت گاوصندوق ویترینی آسانسوری ، با توجه به محصولی که سفارش داده اید مطلع شوید.
گاوصندوق طلا فروشی گنج بان مناسب طلافروشان و بازاریانی است که اشیا گرانبهایی را در فروشگاه یا مغازه های خود نگهداری می کنند.

اگر وقت کافی دارید این افتخار را نصیب ما کنید و برای خرید گاوصندوق آسانسوری به فروشگاه گاوصندوق گنج بان سری بزنید و از نزدیک از سایر محصولات ما دیدن فرمایید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا